Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ouders en je partner hebben ruzie...

LZN
28-08-2002, 19:25

... je kan maar niet kiezen wie je gelijk geeft, want beiden hebben goede argumenten. Wat te doen in die situatie, want je wil allebei niet kwetsen... je bevindt je tussen twee vuren... :( What would you do?.

miss_laghzala
28-08-2002, 19:28
Ik zou zeggen laat hun maar lekker uivechten ik kies voor geen 1 :D

ZiLaaL
28-08-2002, 20:02
Bemiddelen en de hoop niet opgeven. Laat ze afkoelen, wees neutraal en wees de boodschapper tussen de 2 groepen in het begin. Wissel hun standpunten uit (verkleur het standpunt indien nodig, bijv "Zeg die hmar van een vriend van je uit je leven te verdwijnen, want hij werkt niet" --wordt-->"luister lieverd, mn ouders maken zich zorgen om ons omdat je niet werkt." Op een gegeven moment, zijn de partijen dusdanig afgekoeld en kunnen ze er samen met jou erbij het probleem oplossen. Hope it works!

pannenkoek
28-08-2002, 23:45
ik heb maar 1 vader en 1 moeder, en er zijn meisjes zat. hard maar waar :(

pannenkoek
28-08-2002, 23:54

Origineel gepost door Larachiya Dus als je vrouw ruzie krijgt met je ouders, ga je dan scheiden? Want meisjes komen en gaan en ouders niet? Bedoel je dat? kijk, mijn vrouw moet mijn ouders later echt wel respecteren, ook al zitten mijn ouders fout. andersom natuurlijk ook, ik met haar ouders.

Zekia
29-05-2006, 15:13
Ik vind dat je voor ouderen respect moet hebben, ik vind dat u partner zich moet gedragen,want ouders ook al zijn ze verkeerd, heb respect voor ze.

Shanaaz
29-05-2006, 15:19
Ik vind dat je voor ouderen respect moet hebben, ik vind dat u partner zich moet gedragen,want ouders ook al zijn ze verkeerd, heb respect voor ze. Absoluut....ook al zijn ze verkeerd...toch moet hij/zij respect blijven behouden en niet terug zeggen.....

nefissa
29-05-2006, 18:01
Bemiddelen en de hoop niet opgeven. Laat ze afkoelen, wees neutraal en wees de boodschapper tussen de 2 groepen in het begin. Wissel hun standpunten uit (verkleur het standpunt indien nodig, bijv "Zeg die hmar van een vriend van je uit je leven te verdwijnen, want hij werkt niet" --wordt-->"luister lieverd, mn ouders maken zich zorgen om ons omdat je niet werkt." Op een gegeven moment, zijn de partijen dusdanig afgekoeld en kunnen ze er samen met jou erbij het probleem oplossen. Hope it works! :goedzo:

Shaziaa
29-05-2006, 18:11
je eigen ouders gaan toch voor alles :o