Bekijk originele versie : Gezocht met spoed! cv voor mijn auto...
____GiGi____
19-12-2007, 03:43
Gezocht met spoed! centrale deurvergrendeling voor mijn auto...
mijn autosleutel is versleten net als de contactsloten van mijn deuren, elke dag sta ik 5 minuten te friemelen met mn sleutel om de deuren open te krijgen, en het wordt met de dag erger!
aub met spoed zoek ik dus een centrale deurvergrendeling, zelfs de kofferbak krijg ik al niet meer open met mn sleutel....
wie o wie kan mij helpen, naar een garage gaan is te duur (compleet instaleren)
wie kent een goed maar niet al te duur bedrijf waar ze zo'n set verkopen en voor een aardig prijsje instaleren?
liefst in de buurt van zeeland, maar als het er net buiten ligt dan is dat ook goed!..
berricht mij als je zelf zon cv verkoopt en eventueel wilt instaleren (voor een mooi prijsje), of ken je een bedrijf die dit voor een aardig prijsje doet. berricht mij dan even aub
JaKweenie
19-12-2007, 13:00
Die problemen had ik met m'n vorige barrel... werkt meteen als beveiliging - niemand behalve ik kreeg dat ding open :maf:
____GiGi____
19-12-2007, 17:10
Die problemen had ik met m'n vorige barrel... werkt meteen als beveiliging - niemand behalve ik kreeg dat ding open :maf:
ik ben vandaag naar een auto accesoires bedrijfje geweest.
89 euro voor de centrale deurvergrendeling (zelf instaleren)
of 89 + 300 dan doen zij het instaleren
gewoon oplichters van eerste klasse:moe:
kijk ik ben bereid om zon set zelf te kopen, maar dan zoek ik iemand die een beetje verstand heeft van electronica enzo die voor 50/75 euro ofzo wil instaleren voor mij :o
____GiGi____
20-12-2007, 00:50
ik rij helemaal naar jou toe om het te instaleren, instaleren duurt iets van 3/4 uurtjes dan betaal ik jou 20 euro netto per uur + mijn hulp gratis erbij, het is niet zo dat ik ga staan toekijken, ben zelf ook best wel een handige jongeman:)
help aub deze broeder in nood insha'Allah:)
ik heb een cv voor je nieuw in doos voor 35 euro.
____GiGi____
20-12-2007, 20:07
ik heb een cv voor je nieuw in doos voor 35 euro.
okay, waar kom je vandaan?
en waneer heb je tijd om het samen te instaleren?:)
ik kan het niet installerenen. ik kom uit tiel
____GiGi____
24-12-2007, 00:35
ik kan het niet installerenen. ik kom uit tiel
ik zoek juist iemand in de buurt van zeeland of er net buiten en die het natuurlijk wilt instaleren voor een aardig prijsje..
zelf kan ik zo'n setje ook kopen voor 29,99 euro dus dat is niet het probleem maar het instaleren... dat is het probleem.:)
bad_boy_killers
24-12-2007, 00:49
ik zoek juist iemand in de buurt van zeeland of er net buiten en die het natuurlijk wilt instaleren voor een aardig prijsje..
zelf kan ik zo'n setje ook kopen voor 29,99 euro dus dat is niet het probleem maar het instaleren... dat is het probleem.:)
Voor wat voor een auto is het ?
____GiGi____
24-12-2007, 03:19
Voor wat voor een auto is het ?
een 2 deurs, dus dat scheelt ook wel met installeren :)
____GiGi____
24-12-2007, 03:20
Koop gewoon een nieuwe auto, dat komt je goedkoper uit.
niet overdrijven:moe:
____GiGi____
24-12-2007, 13:41
safi hoeft al niet meer, ik heb al iemand gevonden die mij wilt helpen
totale kosten 149,- met 2 jaar garantie:lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.