Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraagje voor de getrouwde Ladies (& gentlemen) onder ons...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

LadyLo
11-11-2003, 23:33

hoi dames (en heren) ieder meisje droomt sinds jongs af aan over haar toekomstige man en haar huwelijk. Ik vroeg me werkelijk af of het inderdaad zo heerlijk is als de ongetrouwden denken. Is het inderdaad zo fijn wanneer je man van z'n werk komt en je een kus geeft dat je vlinders krijgt en dat je zo gelukkig bent en zo. En dat je elke nacht in z'n armen in slaap valt, of valt het je niet eens op dat je samen het bed deelt? of is het meer dat je juist terugdenkt aan de tijd dat je nog single was en onafhankelijk??? Is het huwelijk zoals je verwachtte dat het zou worden of niet?? En niet liegen he! De waarheid alsjeblieft!! :stout: en details als het kan!!!:goedzo: Bedankt :zwaai: LadyLo

LadyLo
11-11-2003, 23:48
weloe getrouwde mensen??? komt zeker omdat het al etenstijd is geweest! :stout: oki mensen, antwoord maar morgen, als jullie niet te moe zijn :stout:

Brownsugar
12-11-2003, 00:08
Ik ben zelf nie getrouwd, maar ik denk dat het voor elk huwelijk verschilt. Tuurlijk heb je up en downs dat is alleen maar normaal. Er zijn tenslotte 2 verschillende personen, meestal ook verschillende karakters, aanwezig. Zolang je maar niet te snel de handoek in de ring gooit (opgeeft, voordat mesne denken dat ik het over een andere doek heb haha). En blijven communiceren.

LadyLo
12-11-2003, 12:12
waar blijven die getrouwde meiden???? en bedankt brownsugar!!!:D

Aardbeitje
12-11-2003, 12:21

Brownsugar heeft inderdaad gelijk. Het verschilt in elke huwelijk. Je hebt mannen die hun vrouw als een prinsesje behandelen (zoals die van mij :stout: ) en je hebt mannen die kan neerschieten :auw: . En ik kan je vertellen als je het getroffen hebt met je man kan je niets anders wensen dan het leven dat je op dat moment hebt!!! Ik ben pas 3,5 maand getrouwd en geniet er van!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:

LadyLo
12-11-2003, 12:23
Origineel gepost door aardbeitje Brownsugar heeft inderdaad gelijk. Het verschilt in elke huwelijk. Je hebt mannen die hun vrouw als een prinsesje behandelen (zoals die van mij :stout: ) en je hebt mannen die kan neerschieten :auw: . En ik kan je vertellen als je het getroffen hebt met je man kan je niets anders wensen dan het leven dat je op dat moment hebt!!! Ik ben pas 3,5 maand getrouwd en geniet er van!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: gefeliciteerd meid!je hebt me jaloers gemaakt! maar hoe behandelt jouw man je dan? wat voor acties doet hij voor je, of juist niet! tell us!!!

LadyLo
12-11-2003, 12:26
ey aardbeitje, ik heb je profiel net gezien, ik zag dat je pas 19 bent. ik ben benieuwd hoe oud je manneke is en hoe jullie elkaar hebben leren kennen!:love2: tell us more!!! :love:

Aardbeitje
12-11-2003, 12:39
Yep ik ben nog jong. Hij is electicien. Hij kwam een keertje bij ons thuis om een lampje voor mijn moeder te maken. Toen ik thuis kwam zat hij in de huiskamer. Ik keek meteen zo :eek: De vonken sprongen meteen over!!!! En hij precies het zelfde. Hij kende mijn zwager al en heeft mijn nummer gevraagd. We hadden 1 maand contact daarna meteen verloofd en na een maand meteen getrouwd! :Iluvu: :Iluvu:

Aardbeitje
12-11-2003, 12:42
Hij is 11 jaar ouder dan ik. En hij is zo lief voor me! Hij doet alles voor me. En als ik een keer ziek ben blijft hij ook thuis. En als ik een keer ergens geen zin in heb doet hij het gewoon. Nooit ruzie gehad om iets. OOOHHHH Ik ben echt gelukkig. Moge allah hem voor altijd bij me laten.

zinazinazina
12-11-2003, 13:02
leuk zeg in mijn familie zijn ze allemaal binnen een jaar gecheiden

zinazinazina
12-11-2003, 13:10
mensen niet interrasant genoeg ofzo zo is mijn familie nou in het begin tortelduifjes later vijanden van elkaar

Life_sucks
12-11-2003, 13:24
mijn man was een regelrechte eikel, ben blij dat ik van m af ben

oumkaltoum
12-11-2003, 13:28
Hoi, Ik ben alweer 12 jaar getrouwd, heb inmiddels twee kinderen, het huwelijk kan heel leuk zijn en minder leuk, dus met ups en downs, het is afhankelijk hoe jezelf en je partner opstelt binnen het huwelijk. Ik persoonlijk vind nog steeds het leven wat ik bij mijn ouders heb gehad het leukst maar dat heeft met heel veel andere dingen te maken, toen ik trouwde heb ik echt moeten janken, mijn ouders inclusief, nadat ik getrouwd was is mijn moeder heel erg ziek geweest en daarna overleden, ik heb daar nog steeds heel veel moeite mee en mis haar iedere dag. Mijn jongste dochter had op tv een bruid gezien die aan het huilen was, ze vroeg mij waarom de bruid huilde, komt dat omdat ze zo gelukkig is mamma, was haar antwoord, ik heb haar verteld, meid vergeet nooit het leven wat je bij je ouders heb gehad, het is het leukst, het kortst en het meest liefdevolle tijd uit je leven. Tuurlijk weet ik dat er mensen zijn die een rot jeugd hebben gehad, maar in mijn geval als ik dan terug kijk, vind ik mijn ouders mijn alles. Overigens heb ik een goed leven met mijn man maar mis het wel. Groetjes, Oumkaltou

zinazinazina
12-11-2003, 13:39
nou ik ben niet getrouwd en ben het op dit moment niet vanplan want ik heb te veel aan mijn hoofd maar ik kan je wel een ding zeggen het is de moeite niet waard als je met mijn familie trouwt de groeten

Nissa
12-11-2003, 13:43

hoi, Ik ben nu bijna anderhalf jaar getrouwd en ik moet zeggen je hebt zeker je ups en downs. De ene keer wacht ik bij de deur tot hij thuis is en omhels ik hem en kus hem en de andere keer dan botert het niet zo echt goed tussen ons twee. Het verschilt gigantisch en ik wil er ook bij zeggen dat ik mijn oude leventje ook soms heel erg mis , ik ben nog best jong en dan vraag ik me af ben ik niet te snel getrouwd! maar dat gevoel heb ik alleen wanneer ik me rot voel. En gelukkig kan ik altijd weer zeggen dat ik blij ben dat ik met hem ben getrouwd. Wat een grote punt is je kent elkaar niet echt alleen van de paar uurtjes dat je elkaar ziet en dat zijn natuurlijk de beste uurtjes je laat je beste kant zien!!! Daarna zit je 24 uur met elkaar opgescheept bv op vakantie dat is toch een stuk anders het is heel erg wennen. Ik denk dat meerdere dat wel hebben , ik hoor wel vaak dat het eerste jaar bij veel mensen moeizaam gaat en daarna leer je elkaar accepteren hoe je bent. Als je meer wilt weten dan hoor ik het wel van je ! Groetjes Nissa

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17