Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foundation en een vette huid ??

Arabische_Meid
17-12-2007, 23:01

Dames, Telkens wanneer ik foundation opdoe gaat het na enkele uurtjes glimmen.. hoe kan ik dit voorkomen?:( ( vooral de Tzone) Ik gebruik een matterende creme van catrice voordat ik mijn foundation opsmeer maar dit helpt niet, heb ookal Vichy opgesmeerd voor de jonge huid voordat ik de foundation opsmeerde maar het blijft hetzelfde. Aan mijn foundation ligt het denk ik ook niet want heb er al verschillende gebruikt : Loreal, maybelline, dream matt mouse, chanel etc.. HELP!

SweetCheeks
17-12-2007, 23:03
Ik ben sindskort fan van MAC. Ik zou zeggen, ga naar ze toe en informeer.

ASOPOESTER
17-12-2007, 23:32
Dames, Telkens wanneer ik foundation opdoe gaat het na enkele uurtjes blinken.. hoe kan ik dit voorkomen?:( ( vooral de Tzone) Ik gebruik een matterende creme van catrice voordat ik mijn foundation opsmeer maar dit helpt niet, heb ookal Vichy opgesmeerd voor de jonge huid voordat ik de foundation opsmeerde maar het blijft hetzelfde. Aan mijn foundation ligt het denk ik ook niet want heb er al verschillende gebruikt : Loreal, maybelline, dream matt mouse, chanel etc.. HELP! Je moet dan een foundation gaan nemen die gebaseerd is op water i.p.v op olie..

LolitaLempicka
17-12-2007, 23:39
je moet het -nadat je je foundation op hebt- afpoederen met een poeder..zo blijft de foundation langer en beter zitten..en gaat het ook niet glimmen.. Gewoon met een grote kwast beetje poeder over je gezicht heen..

SweetBelieve_
17-12-2007, 23:46

ik heb ook een vette huid en ik gebruik een dagcreme van clinique voor de normale huid daarna een olie vrije foundation (superfit volgens mij) ook van clinique met de matterende poeder erbij.. ik meot zeggen.. de beste die ik tot nu toe heb geprobeerd.. ik zal morgen even kijken welke ik precies heb... Maarr ik krijg echt een stralende huid gewoon.. ik heb ook wel een beetje last van een glimmende huid (voorhoofd alleen eigenlijk) en die dep ik smiddags een beetje met een zakdoekje.. Echt geweldig.. Mensen geloven niet eens meer als ik zeg dat ik een vette huid heb.. Een beetje natuurlijk vet en stralend moet het wel blijven he.. niet dat je zo'n matteren dof popje word.. en klaar is kees :hihi:

Arabische_Meid
18-12-2007, 14:50
Thx dames.. Nog meer advies?