Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eem vraagje voor de getrouwde dames?

nisrine_18
11-11-2003, 22:06

hoi ik ga in januari inshalah trouwen maar ik heb een vraagje over de pil kan iemand me zo goed mogelijk uitleggen hoe het werkt, want ik vat het niet echt. alvas bedankt beslama

nowal
11-11-2003, 22:16
Origineel gepost door nisrine_18 hoi ik ga in januari inshalah trouwen maar ik heb een vraagje over de pil kan iemand me zo goed mogelijk uitleggen hoe het werkt, want ik vat het niet echt. alvas bedankt beslama ik denk dat je dat beter aan de dokter kan vraagen ;)

ChOcOtOfFfF
11-11-2003, 22:52
ik ben niet getrouwd maar wat ik wel weet is dat je het kan innemen met een glaasje water :D

sneakynawal
11-11-2003, 22:55
Pil... neem je toch altijd met water! :confused:

LadyLo
11-11-2003, 23:58

Origineel gepost door SnEakyNaWaL Pil... neem je toch altijd met water! :confused: gewoon doorslikken! en meid, vraag aan de huisarts, die verteld je alles in details. en het staat op het pakje. er zit een klein boekje bij de pil waar ook alles in staat! dus maak je maar geen zorgen. je moet er wel eerder mee beginnen als het voor anticonceptie dient! succes!

Brownsugar
12-11-2003, 00:00
bij de eerste dag van je menstruatie beginnen en dan als de strip is afgelopen, 7 dagen niet slikken en dan weer van voren af aan. En als je gaat trouwen adviseer ik je om het een maand voor je huwelijksnacht te beginnen anders kan je alsnog zwanger raken.

maro
12-11-2003, 11:58
je kan beter aan huisarts vragen want er zijn verschillende pillen gr maro

xxjustmexx
12-11-2003, 12:05
Het is inderdaad heel simpel..zoals brownsugar al zei je begint één maand voordat je gaat trouwen met het slikken. dus is maandag je eerste menstruatiedag dan begin je op maandag, is dinsdag je eerste dag dinsdag etc.. dus begin NIET op je laatste dag maar op de EERSTE dag. je slikt dan gewoon door (21 dagen) daarna stop je weer 7 dagen...in die 7 dagen wordt je ook weer ongesteld en vanaf dag 8 begin je weer met een nieuwe strip. het makkelijke is je begint altijd op dezelfde dag met slikken je stopt altijd op dezelfde dag met de laatste pil (als het goed is dan he) vergeet vooral geen pil in de eerste maand( was bij mij wel het geval dus ik was lekker ongesteld op mn eigen bruiloft!!! :eek: liefs xxjustmexx

Aardbeitje
12-11-2003, 12:12
Tip: Je kan beter met de lichtste soort pil beginnen. Die heet microgynon 30. Want de eerste paar maanden dat je begint met slikken kom je een paar kilootjes aan, en met de lichte pil is dat niet zo het geval. Daarna kan je als je wilt weer overschakelen naar een ietst zwaardere pil. Voor meer info kan je beter bij je huisarts zijn. Succes!