Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Trouwen voor de Marokkanse wet...

Pagina's : [1] 2

Bent_Fes
11-11-2003, 20:44

Salaam, Heb een vraagje na de ramadan ga ik officieel verloven, en ik wil dan ook Insh´Allah met mijn verloofde alvast voor de Marokkanse wet trouwen, zewzija om het zo te ze zeggen... Maar wat heb je allemaal daar voor nodig, we zijn beide in Marokko geboren, klopt het dat je dan naar Marokko moet gaan voor een geboorteakte, of is dat niet nodig?? We zijn van plan om pas volgend jaar Insh´Allah feest te geven. Alle info is welkom!! Bvd :zwaai:

talliban
11-11-2003, 20:55
Mijn zus heeft toen via iemand in marokko ervoor gezorgd (ik denk oma) dat die geboorteakte hierheen werd opgestuurd. Je kan em ook zelf gaan halen, als je geld en vakantie hebt tenminste. groet,

najet
12-11-2003, 00:05
ja ik heb ook gehoort dat je een geboorteakte uit marokko moet hebben maar ik heb ook weer gehoort dat het geboorte bewijs wat je moeder waarschijnlijk heeft voldoen is helamedania noemen ze dat en dat je eerst voor de nederlandse wet moet trouwen dan pas bij marokaanse consulaat. ps gefeliciteerd met je aanstaande huwlijk moge allah je huwelijk zegenen en je alle geluk schenken groetjes zineb

Bent_Fes
12-11-2003, 18:39
Origineel gepost door najet ja ik heb ook gehoort dat je een geboorteakte uit marokko moet hebben maar ik heb ook weer gehoort dat het geboorte bewijs wat je moeder waarschijnlijk heeft voldoen is helamedania noemen ze dat en dat je eerst voor de nederlandse wet moet trouwen dan pas bij marokaanse consulaat. ps gefeliciteerd met je aanstaande huwlijk moge allah je huwelijk zegenen en je alle geluk schenken groetjes zineb Shoukran :blauwkus:

Bent_Fes
12-11-2003, 18:41

Halamadanija is dus voldoende...is dat echt zo??Ikhoor verschillende verhalen, zijn er mensen die zelf onlangs zijn getrouwd en me hier over kunnen informeren?? Bedankt nog voor alle reacties.

karima001
12-11-2003, 20:06
Ja je moet dus een halanmadanija hebben, van hem en van jou...en dat was het geloof ik..tenminste zo was t bij mijn zus wel...

Bent_Fes
21-11-2003, 22:57
Origineel gepost door karima001 Ja je moet dus een halanmadanija hebben, van hem en van jou...en dat was het geloof ik..tenminste zo was t bij mijn zus wel... Ja dat zou makkelijk zijn..denk dat jouw zus hier in NL geboren is.

najet
23-11-2003, 02:10
anders bel even naar het marokaanse consulaat kunnen ze je het meteen vertellen groetjes zineb

185353
23-11-2003, 11:00
nee je hebt echt een geboorteakte nodig uit maroc

Bent_Fes
23-11-2003, 20:34
Origineel gepost door najet anders bel even naar het marokaanse consulaat kunnen ze je het meteen vertellen groetjes zineb Ze zijn heel moeilijk bereikbaar, ik ga wel zelf langs...

najet
23-11-2003, 23:36
hoi is ook een oplossing dan weet je meteen wat je nodig hebt maar je moet het wel aan de consul zelf vragen wat de een zegt dit en de ander weer dit anders maken ze je gek met je moet dit ook nog hebben je weet hoe ze daar zijn. succes ermee groetjes zineb

Atlas_Gebergte
24-11-2003, 11:39
Salaam meid je hebt wel een geboorteakte nodig, die moet gestempeld zijn enzo.

Bent_Fes
24-11-2003, 19:19
Origineel gepost door Atlas_Gebergte Salaam meid je hebt wel een geboorteakte nodig, die moet gestempeld zijn enzo. Ja daar was ik al bang voor, dus je moet dan persoonlijk voor naar toe...kan je niemand daar voor sturen??

imzouren21
24-11-2003, 19:40
even iets anders heb jij of je aanstaande een NL paspoort, want als dat zo is heb ik gehoord dat je niet in een dag kan trouwen en dat het dan minstens 4 maanden duurt, voor je je huwelijksakte krijgt omdat je dan op een of andere manier een Nl bent. Hoe het precies zit weet ik niet maar vraag het ook even als je ze belt. Als jullie beide een marokkaans paspoort hebben is dit natuurlijk niet het geval

Bent_Fes
24-11-2003, 19:58

Origineel gepost door imzouren21 even iets anders heb jij of je aanstaande een NL paspoort, want als dat zo is heb ik gehoord dat je niet in een dag kan trouwen en dat het dan minstens 4 maanden duurt, voor je je huwelijksakte krijgt omdat je dan op een of andere manier een Nl bent. Hoe het precies zit weet ik niet maar vraag het ook even als je ze belt. Als jullie beide een marokkaans paspoort hebben is dit natuurlijk niet het geval Neeeee dat meen je niet?? Ik heb een NL paspoort! Maar als het werkelijk zo ingewikkeld hier zo is, dan ga ik lekker eind december gewoon lekker in Marokko trouwen.

Pagina's : [1] 2