Bekijk originele versie : Wat is een leuke/romantische date? anders dan anders
targuistboy
11-11-2003, 20:07
Dag allemaal,
Ik heb een vriend van mij die wil wat leuks/romantisch gaan doen met zijn vriendin na de ramadan hij wil wat anders gaan doen dan wat gaan drinken, bioscoop enz. kunnen jullie hem een handje helpen? En aub rekening houden dat zijn vriendin voor zessen thuis moet zijn. Hopelijk hebben jullie leuke aparte tips
Thanx
Hmmm, ergens in een paviljoen
Of wat me ook heeeeeeeeeeel romantisch lijkt, is in een marokkaans-turks restaurant, maar dat is mijn mening....
talliban
11-11-2003, 21:59
afspreken met Isha bij de moskee, bidden en dan naar huis, dan haal je 6 uur zeker wel.
oem_roekaya
11-11-2003, 22:01
macha Allah!!! taliban
Origineel gepost door talliban
afspreken met Isha bij de moskee, bidden en dan naar huis, dan haal je 6 uur zeker wel.
:goedzo:
Origineel gepost door talliban
Romantischer kan niet! :giechel:
hoe laat gaan jullie dan afspreken? (vanaf)
Misslai_d
12-11-2003, 15:07
strandwandeling:D...kan ookheel romantisch zijn
:zwaai:
Een strandwandeling met dit weer? Ja dat zal zeker onvergetelijk zijn!! Hoe haar vingers ijsklontjes werden, en dat ze geen gevoel in haar voeten meer had! Heeeel romantisch!
Alhoewel, dik ingepakt, met een kop warme chocolademelk op een bankje naar de zee kijken,tegen elkaar zitten en opgaan in elkaar! Daar ben ik niet beroerd van!
:hihi: Je bedoelt haar weer tot leven wrijft?
targuistboy
03-12-2003, 12:15
hij zoekt wat anders ,iets origineels.....
XmaghrabiaX
03-12-2003, 13:35
wat dacht je van naar scheveningen gaan en op de pier lopen...echt fantastisch uitzicht...en aan de boulevard in zo'n gezellie restaurant gaan eten en afsluiten natuurlijk met een strandwandeling..ook al is het winter.....is en blijft leuk..en romantic.
Skieen da's leuk en romantisch! Je hebt een snow -world in Zoetermeer zitten. Heel gesjellig! Vooral met de kerst..............
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.