Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : steunactie voor mn broertje

Pagina's : [1] 2

samirabk
17-12-2007, 13:35

Salaam ou alaikoum broeders en zusters, Heb ik het bij het juiste eind als ik geloof dat moslims verplicht zijn om hun gehandicapten broeders en zusters te helpen? Deze vraag stel ik mij omdat ik jullie hul nodig heb met het volgende… Mijn broer is 19jaar oud en hij zag er dit jaar niet echt naar uit om naar Marokko op vakantie te gaan... Maar omdat er een oom van ons ging trouwen, vond hij het belangrijk om er voor hem bij te zijn op deze speciale dag, dus heeft hij op het allerlaatste moment besloten om toch te gaan, soubhanaAllah. Een week na aankomst is hij betrokken geraakt in een busongeval op de weg tss Oujda en Ahfir. Het was zijn lot om toch naar Marokko te gaan en het werd zijn lot om na deze zomer door het leven te gaan met een volledige rechterarm minder. Het eerste wat hij zei toen hij na 2 dagen terug bij bewust zijn kwam, is Alhamdoellilah, FisabiliAllah... Allah weet wat het beste is voor ons... Terwijl hij pijn lijdde en zijn bed niet uitkon, waren zijn grootste zorgen dat hij al 2 dagen niet had gebeden. Het leven is één grote test en mijn broertje heeft dit op een zeer jonge leeftijd beseft, alhamdoellilah. Mijn broertje is een student en volgt nu zijn 2de jaar aan de Hogeschool. Hij volgt enkel theorie lessen omdat hij de praktijklessen niet kan meedoen. Voor die praktijklessen moet hij wachten op zijn prothese. Deze prothese kost 55.000 euro waarvan 20.000 euro door de mutualiteit betaald wordt. De rest zou door de verzekering moeten betaald worden, maar omdat het ongeval in Marokko gebeurd is, zal het volledige proces eerst moeten worden afgehandeld. We zijn al gewaarschuwd dat dit proces 10tallen jaren ging duren en dat er ook geen hoge schadevergoedingen werden uitbetaald in Marokko. Het komt er dus eigenlijk op neer dat we 35.000 euro bijeen moeten zien te krijgen en dit zo snel mogelijk. Hoe langer we ermee wachten, hoe slechter de functionaliteit in zijn overgebleven stomp zal worden... Daarom zou ik willen rekenen op al mijn broeders en zusters die dit lezen. Ik reken op al wie wordt geraakt door dit verhaal en die oprecht gelooft dat het éénder wie kon overkomen, jezelf inbegrepen. Al wie wat geld kan missen maakt niet uit hoeveel, alle beetjes helpen, kan dit op het volgende rekeningnummer storten: Fortis Bank, 220-7570039-01. Voor stortingen buiten België zijn ook volgende gegevens noodzakelijk: BICC: GEBABEBB IBAN: BE43220757003901 InshaAllah wordt dit gebaar het verschil in jullie weegschaal op de dag van verantwoording... Wat ik ook nog zou willen vragen is dat deze mail wordt doorgestuurd naar zoveel mogelijk emailcontacten zodat deze mail zoveel mogelijk wordt verspreid en zodat we dan ook snel ons doel kunnen bereiken, inshaAllah. Jazakoum Allah kouli gheir, inshaAllah. Fi amman ie Allah

insaf18
17-12-2007, 13:45
Wat erg..Kzal een centje bijdragen...

myrimimi
17-12-2007, 13:52
hoe kunnen we nu wete ofdat het echt is

samirabk
17-12-2007, 14:36
Wat erg..Kzal een centje bijdragen... Ik weet dat Allah swt je zal belonen voor deze intentie, inshaAllah!!! Shoukran lieve zuster!! Fi amman ie Allah

samirabk
17-12-2007, 14:40

hoe kunnen we nu wete ofdat het echt is Al wie twijfelt over de echtheid van dit bericht kan mij gewoon om bewijs vragen, en met de wil van allah swt zal ik deze opsturen. Deze vraag is al enkele keren gesteld en ik ga er vanavond werk van maken om de bewijzen in te scannen en deze op te sturen naar de mensen die erachter vragen. Ik hoop wel dat jullie het mij niet kwalijk nemen om mijn broer anoniem te laten, want daar stond hij wel op. Ik hoop dat dit genoeg bewijs is, inshaAllah. En moge Allah swt mij straffen als ik dit zou doen met onoprechte bedoelingen, inshaAllah!! Fi Amman ie Allah

Future4All
17-12-2007, 18:55
InshaAllah zal het lukken om het bedrag bij elkaar te krijgen.

Mar0cia_17
17-12-2007, 19:06
Probeer het bij een moskee,:) Ik denk dat veel mensen hier je niet geloven, omdat het vaker voorkwam dat het allemaal leugens waren.

bloemeke
17-12-2007, 19:12
up inshaallah elgier!!

chema_bnitouzin
17-12-2007, 19:15
Allahie Chafik

samirabk
17-12-2007, 19:58
Allahie Chafik Amien ya rab al3alamien!! Fi Amman ie Allah

yasmina2306
17-12-2007, 20:11
Plaats deze topic ook bij Islam en ik Moge Allaah hem helpen Ameen Wassalaam

samirabk
18-12-2007, 00:06
hoe kunnen we nu wete ofdat het echt is ik heb enkele bewijzen gescand op de computer maar zou niet weten hoe ik deze kan toevoegen aan dit bericht zodat iedereen ze kan openen. Kan er iemand mij helpen, aub? Fi amman ie Allah

toomuchrespect
18-12-2007, 00:40
:verdriet: jeetje inshallah zullen mensne helpen!!!!!!! kom op mensne storten!!!!!!!! al is het maar ene euro!!!

marokko_37
18-12-2007, 08:40
wat erg inshallah gaat het je lukken

Sweety19
18-12-2007, 12:27

up! Moge zo veel mogelijk moeminien een steentje bijdragen inchAllah!

Pagina's : [1] 2