Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weekendje weg

special_girl007
17-12-2007, 00:04

Hey dames, Ik wil een weekendje weg met mijn verloofd. Hebben jullie tips voor mij? Belgie lijkt me wel leuk om er een keertje naar toe te gaan... Tips voor in Nederland zijn ook wel welkom hoor. Groetjes.

Sweet_Angel87
17-12-2007, 00:54
Ardennen?Lekker ontspannen!

rabatia-ikram
17-12-2007, 01:02
weekendje parijs of londen.... maar kijk hier maar eens mischien vind je wel wat.... http://www.weekendjeweg.nl/

imane02
17-12-2007, 11:34
zeeland www.rpholidays.nl ik ga dit weekend ernaar toe.

imane02
17-12-2007, 11:34

zeeland www.rpholidays.nl ik ga dit weekend ernaar toe.:D

30april
17-12-2007, 11:50
hoe kun je nou een paar dagen wegblijven met iemand die NOG niet je man is... ik begrijp wel dat je serieus met em bent en met em gaat trouwen... kijk zelf ben ik officieel getrouwd met mn schatje.... maar we hebben pas over vier maanden een bruiloft.. we zien elkaar af en toe als we allebei kunnen... en doen leuke dingen samen... maar niet dat we dagen samen wegblijven.. ik zou het niet kunnen om het feit dat ik respect heb voor mn ouders... ik zou me kapot schamen.. ik kan het gewoon niet... enz.

Rokana
17-12-2007, 11:53
hahaha ik dacht hetzelfde, want officieel ben je nog niet getrouwd en bedoel het niet slecht maar er kan van alles gebeuren. kun je beter gezellige dingen gaan als je getrouwd bent meid

30april
17-12-2007, 11:56
hahaha ik dacht hetzelfde, want officieel ben je nog niet getrouwd en bedoel het niet slecht maar er kan van alles gebeuren. kun je beter gezellige dingen gaan als je getrouwd bent meid ja he.. ik vind het erg vreemd... kijk het gaat mij niet om wat er tussen hun kan gebeuren.... allah yester inshaAllah zullen ze trouwen en gelukkig leven saampjes... alleen wat zou je tegen je ouders zeggen... hoi ma en pa.. mn verloofde en ik gaan ff weg... ja ik kom wel over een paar dagen terug :maf: ik kan dit echt niet.. serieus.... ik zou me echt doodschamen tegenover mn ouders.. en ik zou nooit liegen zodat ik een paar dagen weg kan blijven.. allah yester... en het is veel zoeter als jij en je mannetje pas getrouwd zijn en dan leuke dingetjes doen.. want als je dat al gedaan hebt.. is het niet meer zo spannend... dan is het een standaardzaak...

30april
17-12-2007, 11:58
Is ze zeker wel verloofd?:gniffel: Meid: je bent anoniem hoor;) :hihi: gekkerd

Rokana
17-12-2007, 12:00
:hihi: gekkerd weet je wat ik niet snap misschien zoek ik er wat achter maar ze is net van zondag lid van marokko.nl dat kan zeggen dat ze echt nieuw is of dat ze een andere nick heeft waarin reaties staan die wij niet mogen weten maarja dat was mijn gedachte he

Rokana
17-12-2007, 12:05
hahahaha ik dacht hardop uhum maarja het kan toch

30april
17-12-2007, 12:06
weet je wat ik niet snap misschien zoek ik er wat achter maar ze is net van zondag lid van marokko.nl dat kan zeggen dat ze echt nieuw is of dat ze een andere nick heeft waarin reaties staan die wij niet mogen weten maarja dat was mijn gedachte he hahahaha .... achterdochtig jekkie.... ik zou et niet weten zina... kijk ik vind het al vreemd dat je weekendjes weg wilt en alleen wilt zijn met je verloofde.. tenminste als ze een verloofde bedoelt die alles bij hun thuis heeft geregeld en bijna gaan trouwen of die nog dr hand moet komen vragen :maf: mn schatje en ik kunnen niet wachten tot we getrouwd zijn en overal samen heen kunnen.. als je overal bent geweest... tjah.. waarom zou ik dan nog een keer gaan... is ni meer zo leuk vind ik.... alles heb je dan al gehad.. ni meer zo zoetjes en zo spannend enzo.. haha... ik zit nu te flippen en af te tellen :p