Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geluid..

Oum_Hudayfa
16-12-2007, 22:31

Salaam allemaal, Sinds kort heb ik een nieuwe harddisk nadat de oude gecrashed was. Nadat de nieuwe harddisk erin is gezet doet mijn geluid het niet meer? Systeemgeluiden doen het wel, maar zodra ik iets wil afspelen in Windows mediaplayer dan doet het geluid het niet. Weet iemand hier de oplossing voor? Alvast bedankt! :)

cotedor
16-12-2007, 23:19
heb je geprobeerd drivers voor geluid er weer op te installeren. welk merk en type is je pc.

Oum_Hudayfa
18-12-2007, 21:42
Nee niet geprobeerd. Ik heb een: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD Computermodel: MS-6119 Hoop dat je mij verder kan helpen. Shokran alvast. :)

cotedor
18-12-2007, 22:12
Nee niet geprobeerd. Ik heb een: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO., LTD Computermodel: MS-6119 Hoop dat je mij verder kan helpen. Shokran alvast. :) http://www.msicomputer.com/support/TechSupport.asp onderin zie je 3 diskettes afgebeeld blauw is voor een desktop PC oranje is voor alle type drivers groen is voor een laptop als je ze download, sla ze maar apart op in een mapje..want je hebt ze niet allemaal nodig..maar ja..het zijn de laatste versie updates..dus moet je maar even kijken. succes.

Oum_Hudayfa
19-12-2007, 00:02

Shokran, barak allah oe fiek het is gelukt :goedzo: