Bekijk originele versie : Voor wie zou je kiezen, Je vrouw of je Playstation?
Dit is een serieuze vraag. Alleen voor mannen, dus echt kerels.
Voor wie zou je kiezen, je vrouw of je playstation, stel je voor dat je ooit ,een keuze moest maken. voor wie zou je kiezen. Ik zelf gooi eerder mijn vrouw eruit dan mijn playstation. Nothing comes between me and my playstation.
tha_lady
28-08-2002, 13:18
wajow die dingen zijn verslavend ik heb gister de hele nacht driver2 gespeeld ik kan nu rijen niet meer normaal ik ben de beste in huis!!!!
laterZ :blauwkus:
Origineel gepost door Teaser
Dit is een serieuze vraag. Alleen voor mannen, dus echt kerels.
Voor wie zou je kiezen, je vrouw of je playstation, stel je voor dat je ooit ,een keuze moest maken. voor wie zou je kiezen. Ik zelf gooi eerder mijn vrouw eruit dan mijn playstation. Nothing comes between me and my playstation.
Hahaha dat kun je niet menen?ofwel?Ik zou eerder man EN playstation eruitgooien voordat hij de kans krijgt om mij eruit te gooien!
Origineel gepost door Sheraz
Hahaha dat kun je niet menen?ofwel?Ik zou eerder man EN playstation eruitgooien voordat hij de kans krijgt om mij eruit te gooien!
Hahahaha :D die is goed.
PS2 all the way.
http://www.manicgames.com/ps2/logo.jpg
fatimael
28-08-2002, 13:23
teaser dat is echt zielig....
tha_lady
28-08-2002, 13:24
Origineel gepost door spidey
PS2 all the way.
nee man ps2 is niet leuk ps is veel leuker!!
Jullie vrouwen zullen het nooit begrijpen, het is gewoon een onbeschrijvelijk gevoel om met je joystick te spelen, hoe je dan van de ene level naar de andere level gaat tot je uitgespeeld bent. Heerlijk gewoon. Kijk me vrouwtje mag me uiteraard helpen, ze mag mijn joystick ook weleens vasthouden, ze mag hem alle kanten op bewegen, maar ze moet niet voor de tv gaan staan wanneer ik speel.
PS rules............
Jullie vrouwen zullen het nooit begrijpen, het is gewoon een onbeschrijvelijk gevoel om met je joystick te spelen, hoe je dan van de ene level naar de andere level gaat tot je uitgespeeld bent. Heerlijk gewoon. Kijk me vrouwtje mag me uiteraard helpen, ze mag mijn joystick ook weleens vasthouden, ze mag hem alle kanten op bewegen, maar ze moet niet voor de tv gaan staan wanneer ik speel.
PS rules............
Blabla bla
Origineel gepost door Sheraz
Blabla bla je bedoelt bladerdeeg................sinds wanneer stotter jij!!!!
Safira75
28-08-2002, 13:37
als ik een man was.....playstation!
tha_lady
28-08-2002, 13:38
Origineel gepost door Momi
kennen jullie dat voetbal spel van de play staion 1
iss pro
wajo dat is pas verslavend , en ik kan het heel goed , ik ben onverslaanbaar
inderdaad nothing coms tussen my en iss pro
man bye bye, in dit geval wel shara22 hahaa
hahaha weet je wel hoe veel voetbal spelletjes er zijn!!!
Fock playstation daar krijg je slappe ogen van.
je bedoelt bladerdeeg................sinds wanneer stotter jij!!!!
Sinds euh het lezen van dit topic, Dus ik acht jou verantwoordelijk!
Origineel gepost door Obiwan
Fock playstation daar krijg je slappe ogen van.
Niet alleen dat, het werkt ook verslaving in de hand en AGRESSIE!!!!!.Het zuigt je mee in een andere wereld waardoor je even de tijd en de ruimte van waar je je bevind vergeet.Dus ga me niet vertellen,dat er meer voordelen aan zijn verbonden dan nadelen!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.