Bekijk originele versie : Enkeltje naar Nederland 6000 euro!
salam allemaal!!
Turken trekken massaal naar Nederland! Ze kunnen wel geen visum krijgen maar ja dan roepen ze toch gewoon de hulp van smokkelaars in. Je kunt al vanaf 6000 euro een enkeltje krijgen naar NEDERLAND. Je wordt dan lekker vervoerd in een luxe vrachtwagen en als het goed is kom je na een maand aan!
toedeloe
ps. je ziet ze wel verschijnen binnenkort!
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 18:50
Origineel gepost door Nezha18
salam allemaal!!
Turken trekken massaal naar Nederland! Ze kunnen wel geen visum krijgen maar ja dan roepen ze toch gewoon de hulp van smokkelaars in. Je kunt al vanaf 6000 euro een enkeltje krijgen naar NEDERLAND. Je wordt dan lekker vervoerd in een luxe vrachtwagen en als het goed is kom je na een maand aan!
toedeloe
ps. je ziet ze wel verschijnen binnenkort!
Ik raad ze aan om voor die €6000 een kleine onderneming te starten in eigen land......Europa is niet meer de tolerante van vroeger......vroeger werden de zwartharige verwelkomt door de Nederlandse huishoudens om een kopje koffie te komen drinken om elkaar beter te leren kennen.....die tijd is al héél lang achter de rug.......je vaderland kan nog zo armoedig en kansloos zijn, weet dat wanneer je een been over de grens zet ook de consequenties er gratis bij moet nemen.....je eer en trots wordt iedere dag maar weer gekrenkt en als je er wat van zegd ben je ineens ''against them''......uiteraard kan ik me héél goed plaatsen in de mensen die het geluk op zoeken.....maar wat ben je zonder religie, eer en trots, heb je daar €6000,- voor over om het af te staan voor brood met beleg?.....
Wij zijn nu eenmaal hier geboren en getogen waardoor we eigelijk vastgeroest zijn aan dit land maar als ik mijn lot kon terug draaien dan zat ik nog liever tussen mijn broeders en zusters in Marokko.....van mijn part me zelf levent houden met dadels en water!......de schoonheid van mijn land geeft mij keer op keer het gevoel dat ik mijn land verraden heb, het leven in Marokko bruist en heeft een hoge mate van charme.....NL geeft verworvenheden die Marokko helaas niet heeft, maarjah wat verwacht je van een neo-koloniaal regime dat tot stand is gekomen door de Spanjaarden en Fransozen?......ze hebben ons land uitééngereten achter gelaten aan nog sluwere vossen en wij moeten daar nu mee zien te leven.....
Wij Marokkanen(oa) die eer en trots hadden met een geschiedenis die immens en rooskleurig was, moeten nu in een land wonen dat eigelijk als ons 1ste land aanzien moet krijgen, maarjag we worden iedere dag bekant getreiterd met negatieve berichten over Marokkanen cq Moslims!.....kunnen wij Nederland nog als ons land zien?......waarom wel?....
Nee €6000,- kan men beter in eigen land spenderen en de problemen daar voor lief nemen, maakt het niet uit of je Marokkaan, Turk of wat dan ook bent.......
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 19:06
Origineel gepost door buddy
Niemand zal je tegehouden om terug te gaan hoor :) (zal je gezeik wel missen hoor ;))
Mare ik vind het zo bijzonder dat die vrachtwagen er een maand over doet, naar mijn beste weten rijd een vrachtwagen maximaal een week over een rit naar turkije. Maar ja wat weet ik daar nou van ik heb maar 7 jaar in logistiek gezeten.
Mijn bijnaam is bloedzuiger, wat je hoopt zal zeker insha Allah komen.....maarjah een bloedzuiger doet eerst zijn werk voordat ie geruisloos verdwijnt :D
Ik raad ze aan om voor die €6000 een kleine onderneming te starten in eigen land......Europa is niet meer de tolerante van vroeger......
Goede raad :cool:
Daar nu 10 procent van de bevolking van allochtone afkomst is, vind ik het goed te begrijpen dat de gastvrijheid nu niet meer is wat het was. En vooral in de binnensteden van de 10 grootste steden wordt het onleefbaar door alle problemen.
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 19:11
Doe me een lol en neem een internet verbinding :)
Doe me een lol en gebruik je internet verbinding op joods.nl bv :D
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 19:13
Origineel gepost door an3sdej
Goede raad :cool:
Daar nu 10 procent van de bevolking van allochtone afkomst is, vind ik het goed te begrijpen dat de gastvrijheid nu niet meer is wat het was. En vooral in de binnensteden van de 10 grootste steden wordt het onleefbaar door alle problemen.
Bloed moet eerst rijkelijk vloeien :D
Die dag waar jij op hoopt zal niet snel komen, wen er maar alvast aan....
HUH....... Bloed vloeien???? Waar heb je het over????
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 19:26
rustig joh, ga even lekker wat eten daar knap je van op.
Zonsopgang en -ondergang weet je nog?, mijn buik zit el 7amdulilah vol met lekkernij waar jij van droomt :D
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 19:27
Origineel gepost door an3sdej
HUH....... Bloed vloeien???? Waar heb je het over????
Laat hangen..... mijn taal is niet de jouwe :D
IFRIQUIA
11-11-2003, 23:10
Vrienden hebbe julie hem door ze komen allemaal hier naar toe naar ons welkom
Bidawi_Mazlot
11-11-2003, 23:21
Origineel gepost door Pistaa
Klopt..vele moslims zorgen er goed voor dat er veel en vooral onschuldig bloed vloeit..die onschuldige schatjes. :D
Zelfs van moslimbloed zijn ze niet vies..als het maar rood is.
Waarom moet jij altijd berichten verdraaien naar jouw nostalgische frietenkop?.....je wil er nu op deze late avond weer een Al-Qaeda soap ingooien.....Ouwe zak Pistaa van mijn klote.....blijf bij de les en laat die shit voor je.....en haal het uit je hoofd om mij zgz of zgn of nep-moslim die naakt gaat zitten tijdens zijn sauna halfuurtje op de sportschool, te noemen.... :D.....gewoon bij de les blijven pistaa......
Bidawi_Mazlot
12-11-2003, 00:12
Origineel gepost door Pistaa
Ja wat wil je nou dat ik zeg tegen een nepmoslim? :D
Broeder...:lol: Een echte moslim wil sowieso niet met figuren als jij geassocieerd worden.
Dag nepmoslim met het naakte lichaam tussen naakte nederlandse meiden in een nederlandse sauna tussen nederlanders waar jij zo'n hekel aan hebt wijl je diamanten vrouwtje thuis zit te wachten om voor jou een kopje thee te maken zodra je voetstappen weerklinken... :lol:
Had ik maar niets gezegd, jij gaat hier weer de hele tijd op doorhameren :D .....dat maakt jou zo grappig, like a bit.ch.....Ik kan je vergelijken met zo'n Pipo in het centrum, je weet toch(dit is A'dam style pistaa) :D .....die voor een dubbeltje begint te draaien en te springen, rode neus op.......zoiemand ben jij....grow up vent....je bent niet meer van de jongste :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.