Bekijk originele versie : zijn er nog serieuze marokkaanse jongens of worden ze allemaal players??
ik weet niet of het aan mij ligt maar met alle jongens die ik ben geweest zijn bijna allemaal players, int begin zijn ze zogezegd lief en verlegen maar na een week begint het dan kunne ze hun eigen ni meer inhouden en wille ze al meer, en als je ni wilt dan zegge ze van ja maar ik ben toch uw vriend, ze wille wel met hun vriendinnetjes slapen maar later als ze gaan trouwen wille ze dat hun vrouw maagd is. dat begrijp ik toch niet :rolleyes: heb dan ook respect voor je marokkaans vriendin en heb geduld. wie vind dit ook?
:zwaai:
zijn niet allemaal zo!
je kiest er zelf voor om maagd te blijven, veel marokkaanse jongens hebben hier begrip voor!
jasmina19
11-11-2003, 14:42
ik snap dit allemaal niet op dit forum.. is er zo'n groot verschil tussen het noorden van nederland en het zuiden van nederland? de jongens hiero zijn helemaal geen players en ook niet schijnheilig. Zo ver ik heb ervaren, zijn het allemaal warme, goodlooking en vriendelijke jongens, die je ook gewoon te vriend kan hebben.. dus als er zoooo een groot verschil is, dan is mijn advies: KOM NAAR HET ZUIDEN!
Origineel gepost door exotica
ik weet niet of het aan mij ligt maar met alle jongens die ik ben geweest zijn bijna allemaal players, int begin zijn ze zogezegd lief en verlegen maar na een week begint het dan kunne ze hun eigen ni meer inhouden en wille ze al meer, en als je ni wilt dan zegge ze van ja maar ik ben toch uw vriend, ze wille wel met hun vriendinnetjes slapen maar later als ze gaan trouwen wille ze dat hun vrouw maagd is. dat begrijp ik toch niet :rolleyes: heb dan ook respect voor je marokkaans vriendin en heb geduld. wie vind dit ook?
:zwaai:
Oke respect voor anderen moet er zijn. Maar ik heb het liever over respect voor de medemens of respect voor je vrouw. Ik heb het niet over een vriendin. Want daar zit de fout al. Als een meisje zich aan de islam houdt, geen haramrelaties aangaat, dan kan ze ook niet worden beetgenomen door een player.
jasmina19
11-11-2003, 15:07
Origineel gepost door Najib26
Oke respect voor anderen moet er zijn. Maar ik heb het liever over respect voor de medemens of respect voor je vrouw. Ik heb het niet over een vriendin. Want daar zit de fout al. Als een meisje zich aan de islam houdt, geen haramrelaties aangaat, dan kan ze ook niet worden beetgenomen door een player.
zo is het maar net!! ;)
HaKiM_HaKeeM
11-11-2003, 15:10
niet iedereen met dezelfde kan scheren plss , ik veralgemeen ook niet !
HaKiM_HaKeeM
11-11-2003, 15:12
kam bedoel ik KAM sorry !! ben hier nog nieuw eyh ...
Origineel gepost door jasmina19
ik snap dit allemaal niet op dit forum.. is er zo'n groot verschil tussen het noorden van nederland en het zuiden van nederland? de jongens hiero zijn helemaal geen players en ook niet schijnheilig. Zo ver ik heb ervaren, zijn het allemaal warme, goodlooking en vriendelijke jongens, die je ook gewoon te vriend kan hebben.. dus als er zoooo een groot verschil is, dan is mijn advies: KOM NAAR HET ZUIDEN!
dat kan kloppen :zwaai:
maar het kan zijn dat het mietjes zijn die jongens in zuid hahaaaaaaaa
Origineel gepost door jasmina19
wie heeft het over marokkaasne jongens van nl? ik heb het over marokkaanse jongens int algemeen !
Origineel gepost door Najib26
Wat een onzin jongen stel dat de meid braaf is en ja woord gaat geven aan een onbekende jongen en achteraf blijkt het een player te zijn??? Iwa dan zit je ook met verdriet met een relatie of zonder beter vroeg weten hoe hij is dan te laat en je hebt al getekent.
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM
niet iedereen met dezelfde kan scheren plss , ik veralgemeen ook niet !
[COLOR=darkblue]ik zeg niet dat alle jongens zo zijn! maar de meeste toch wel en vooral in antwerpen dan COLOR]
[QUOTE]Origineel gepost door EI_fouad
[B]marokaanse meisjes zijn zo dom om er ieder keer weer in te trappen
wij trappen er net niet in, tis juist daarom dat we het op tijd uitmaken
ik_oke_is
11-11-2003, 20:20
Origineel gepost door exotica
[COLOR=darkblue]ik zeg niet dat alle jongens zo zijn! maar de meeste toch wel en vooral in antwerpen dan COLOR]
:D
ik ben een mislukte player :o
Origineel gepost door krimmie
Wat een onzin jongen stel dat de meid braaf is en ja woord gaat geven aan een onbekende jongen en achteraf blijkt het een player te zijn??? Iwa dan zit je ook met verdriet met een relatie of zonder beter vroeg weten hoe hij is dan te laat en je hebt al getekent.
Players trouwen niet. Players willen alleen haramrelaties. Als ze ouder worden en een aantal meisjes hebben gedumpt en/of achter het raam hebben geplaatst, dan pas gaan ze trouwen. Maar dan wel met iemand met wie ze geen haramrelatie hebben gehad.
nou nou nou mensen toch omdat jullie net 2 vriendjes hebben gehad die toevallig players zijn betekent het dat al die andere dat ook zijn (tenzij je alle jongens hebt gehad) heheh dan heb je het recht om zo te oordelen maareh kijk maar naar mij ik ben een hele liefe jongen bel me gauw 06.... geintjeee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.