Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom????????

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 14:29

Waarom Waarom kunnen mensen niet geloven dar er maar een God bestaat keken ze maar eens naar boven als al die regen op de aarde slaat Kunnen ze het nu echt niet voelen als ze van die hoge bergen glijden of als ze met hun nieuwste auto over die gladde wegen rijden Of als ze die mooie diepe zee in duiken en aan al die kleurrijke bloemen ruiken of al die mooie vissen rond zien zwemmen en op hun eigen benen kunnen rennen Waneer doen de mensen hun ogen eindelijk open en zien ze de mens in alle kleuren en maten en mischien, krijgen ze het dan wel in de gaten dat er maar een God bestaat Die de hele wereld heeft gemaakt voor ons om op te leven wat hebben wij er allen een puinhoop van gemaakt terwijl Allah ons deze aarde uit liefde heeft gegeven Om samen met elkaar in vrede te mogen leven om elkaar te leren kennen, en om onze liefde aan elkaar door te kunnen geven Waarom willen ze de waarheid nou niet zien of willen ze het niet weten dat er echt een Dag zal komen maar zijn ze nu echt zo dom dat ze die Dag liever willen vergeten Mens, kun je het nou echt niet zien dat alle profeten, dezelfde boodschap hebben doorgegeven van Adam tot Mohammed islam ,salaam dus zeker vrede Mijn lieve broeder, zuster deze wereld zal eens ten ondergaan dan zijn er alleen onze zielen die de test moeten doorstaan Dus denk de volgende keer als je de witte sneeuw ziet vallen of de sterren aan de hemel ziet staan stralen of als je de zon s' morgens op ziet gaan of als je weer elke dag gezond weer op kan staan en overal zomaar heen kan gaan dan moet je toch geloven dat er maar een God bestaat...............ALLAH (SWT)

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 15:03
Allah Allah is De Eerste De eerste Enige Tevens de Laatste De Ene Eeuwige Allah is de eeuwig Levende Nooit zal Die dood gaan De enige Blijvende Blijft eeuwig bestaan Allah is het Licht De Bron van Vrede Degene Die alles verlicht De Toren van Vreugde Allah is de Liefdevolle Degene Die op een objectieve wijze lief heeft De meest genadevolle Degen die neemt en geeft Allah is De Waarheid Het Wonderbaarlijke Het is De Realiteit Koning der koninkrijken Allah is onze Heer Koning der werelden Hem behoort alle eer Niet aan de beelden Allah is de Onvergelijkbare Zoals Allah is er geen Niet te evenaren Er is er maar een

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 15:46
De schone eigenschappen van Allah (Swt) BARMHARTIG, GENADEVOL, LIEFDERIJK, MACHTIG, RECHTVAARDIG, MEDELEVEND, VRIENDELIJK, KONING DER WERELDEN.... ...DAT IS ALLAH...ONZE HEER!!!!

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 15:47
Als een Moslim Ik ben als Moslim op aarde gezet ALLAH heeft mij mijn geloof gegeven Hij heeft van mij een Moslim gemaakt En leerde mij er mee te leven Hij gaf mij de ISLAM, de waarheid Alles wat nodig is om te leven En ik ben Hem iedere dag dankbaar Voor alles wat Hij me heeft gegeven Een profeet om te volgen Te luisteren naar wat hij heeft gezegd En mij aan de regels te houden Die Hij, ALLAH, voor ons heeft neergelegd Hij gaf mij een leven op aarde En liet mij tot de ISLAM behoren Het feit dat het ook anders kon Maar dat ik toch ben geboren Hij gaf mij alles wat ik nodig had Een licht in mijn leven dat nooit dooft Hij geeft mij nog steeds Omdat ik altijd in Hem heb geloofd De ISLAM, een Moslim kunnen zijn Een kans om niet te bederven Ik ben als een Moslim geboren En moge ik INCH-ALLAH als Moslim sterven.

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 16:05

Origineel gepost door nefissa :goedzo: Heb je er ooit wel eens aan gedacht? Soms lijkt de wereld je zwart Met geen enkel straaltje licht Alles en iedereen valt je tegen Niets goeds is nog in zicht Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan de beste bod Er is een uitweg voor dit alles Wanneer je je keert naar God Soms heb je van die dagen Zo zwaar op je schouders belast Problemen, mensen, woorden Kunnen je hart hebben aangetast Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan de beste bod Er is hoop voor jou weggelegd Wanneer je je keert naar God Soms gebeuren er nare dingen Ongewensd, onverwachts en bezorgen pijn Laten je verkeerd denken Waarom dit alles zo moet zijn Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan het Lot Je zult voor alles een reden vinden Wanneer je je keert naar God Soms is het leven de mens te hard Niet alles gaat zoals jij vindt dat het moet Je voelt jezelf doelloos en onbelangrijk Iedereen weet wel hoe een pijn dat doet Maar heb je er ooit wel eens aan gedacht Gedacht aan het Lot Je zult jezelf veel beter voelen Wanneer je je keert naar God Heb je wel eens de tijd genomen en er aan gedacht Gedacht aan wat er met je gebeurt tot slot Besef dan hèèl goed dat je dan te laat bent Om je nog te keren naar God.

yasmineNR1
11-11-2003, 16:07
amien, mashallah meis :goedzo:

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 16:10
Origineel gepost door yasmineNR1 amien, mashallah meis :goeDoe het goede.. Wees tevreden, Ook al heb je soms verdriet geleden, Wees dankbaar voor wat je allemaal in deze dounja op moet geven, Heb sabr, met Zijn wil worden Insja Allah je zonden vergeven. Verricht vijf maal per dag de Shalaat, Volg het rechte pad van de Islam, tot waar die ook gaat. Allah schenkt je dan Insja Allah zegeningen, Om het Paradijs te betreden, Waar je geen zorgen hebt, zoals nu in het heden. dzo: