Bekijk originele versie : Aantal moslims per land
ISLAM is the fastest growing religion in the world. Because Islam is a complete way of life. It tells man about the purpose of his creation and existence, his ultimate destiny, his place
among other creatures and more importantly, it provides him with guidance to lead a balanced and purposeful life which will enable him to avoid the Hell-fire and be rewarded with a place in Paradise in the life after death.
The Arabic word Islam means voluntary surrender to the will of Allah and obedience to His commands. Allah is an Arabic word, the proper name of God. Muslims prefer to use Allah rather than God.
A person who freely and consciously accepts the Islamic way of life and sincerely practices it is called a Muslim.
Islam is the fastest-growing religion in America, a guide and pillar of stability for many of our people..." [HILLARY RODMAN CLINTON, Los Angeles Times, May 31, 1996, p.3]
Already more than a billion-people strong, Islam is the world’s fastest-growing religion. [ABCNEWS, Abcnews.com]
"Islam is the fastest-growing religion in the country." [NEWSDAY, March 7, 1989, p.4]
"Islam is the fastest-growing religion in the United States..." [NEW YORK TIMES, Feb 21, 1989, p.1]
Moslems are the world's fastest-growing group..." [USA TODAY, The Population Reference bureau, Feb. 17,
1989, p.4A ]
"Muhummed is the most successful of all Prophets and religious personalities. " [Encyclopedia Britannica]
"There are more Muslims in North America then Jews Now." [Dan Rathers, CBSNEWS]
"Islam is the fastest growing religion in North America." [TIMES MAGAZINE]
"Islam continues to grow in America, and no one can doubt that!" [CNN, December 15, 1995]
"The Religion of Islam is growing faster than any other religion in the world." [MIKE WALLACE, 60 MINUTES]
In fact, Religion experts say Islam is the second-largest religion in the United States... Islam has 5 million to 6 million members, followed by Judaism, with approximately 4.5 million..... And Islam is believed to be fastest-growing religion in the country, with half its expansion coming from new immigrants and the other half from conversions." http://www.frontiers.nl/nl/aantalmoslimsperland.asp
ALLAH 'Y ZIDE FI EL ISLAM
mooi jihad. en je hebt al natuurlijk nagedacht over mijn vraag in die andere topic.
Waarom tel je het aantal inwoners gewoon op als je niet kunt weten of die mensen zich aan de 5 zuilen houden?
Het aantal moslims is gebaseerd op aantal moskeeen en aantal mensen die zich moslim noemen. Ik of iemand anders kan niet in hun harten kijken
Antileech
11-11-2003, 14:39
Origineel gepost door Jupiter
mooi jihad. en je hebt al natuurlijk nagedacht over mijn vraag in die andere topic.
Waarom tel je het aantal inwoners gewoon op als je niet kunt weten of die mensen zich aan de 5 zuilen houden?
Stel je voor het scenario, zoals die hier weleens door figuren als Democraat (jouw collega) verzonnen worden.....
Je mag er vanuit gaan, dat als het erop aankomt met de woorden La lah ha ilAllah Mohamed rasoul Allah, iedereen er klaar voor is.;)
Waarvoor mag je zelf invullen
Niet bang worden he :hihi:
Antileech
Origineel gepost door jihad12
Het aantal moslims is gebaseerd op aantal moskeeen en aantal mensen die zich moslim noemen. Ik of iemand anders kan niet in hun harten kijken
Je kunt niet in hun harten kijken, maar toch tel je ze alvast mee?
Ik zou zeggen: niemand is een moslim totdat het tegendeel bewezen is........... :D
Antileech
11-11-2003, 14:40
Origineel gepost door Jupiter
Je kunt niet in hun harten kijken, maar toch tel je ze alvast mee?
Ik zou zeggen: niemand is een moslim totdat het tegendeel bewezen is........... :D
Het tegendeel bewijst zich als het erop aankomt :D
Antileech
Origineel gepost door Kruisvaarder
De reden daarvoor is omdat moslimvrouwen vaak 10 kinderen krijgen.
Niet door bekeringen, hoewel die er zeker kunnen zijn.
Maar de grote bevolkingsgroei in de arabische wereld en alle andere plekken waar moslims wonen is de grote oorzaak van deze groei.
Om nou te zeggen dat dit bewijst dat de islam de wereld aan het overnemen is is een beetje nonsens.
het christendom groeit overigens ook snel, in zuid Amerika, Azie, en Afrika.
Als je de tekst leest zie je dat islam voor de helft in de VS toeneemt door bekeringen.
http://www.google.nl/search?q=fastest+growing+religion&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Zou het misschien zo kunnen zijn dat de Islam de snelste groei heeft, mede omdat het christendom al lang niet meer groeit.
Het christendom is zo'n 600 jaar ouder en verder doorontwikkeld, of moet ik zeggen uit ontwikkeld. De christenen zijn 600 jaar verder en beginnen zich nu te realiseren met wat voor onzin ze zich al die jaren hebben beziggehouden.
Nu ze zich daar van bewust worden keren ze al die onzin de rug toe. Met name de jongere generatie wil zich niet meer laten leiden door een antiek boek wat in 2000 jaar geleden in een heel andere maatschappij geschreven is.
De groei van het christendom was met name sterk in de periode dat de Europese landen begonnen met hun ontdekkingsreizen. Ze verspreidden zich over de wereld en namen hun religie mee die ze opdrongen aan alle volken die ze tegenkwamen.
Dat zelfde gebeurd nu met de Islam omdat de moslims zich middels migratie verspreiden over de hele wereld. Dit is een van de oorzaken van die sterke groei van de Islam.
Wat hierboven beschreven is is een natuurlijke ontwikkeling die zich na verloop van tijd echter zal uit ontwikkelen en zo zal de Islam net als het christendom ook weer gaan krimpen.
Het is nu al een trend dat vele jongere mensen uit moslimgezinnen minder met hun geloof bezig zijn of het zelfs de rug toekeren.
Ik gaf aan amerika, en of je kunt vertrouwen op amerikaanse moslims, net zo als je kunt vertrouwen op israelische moslims, turkse moslims, nederlandse moslims enz.
Die documentaire die jij beschijft heb ik ook gezien, die amerikaanse moslima werd niet moeilijk geaccepteerd, wel is zij een zeldzaamheid in de ruim 2.5 miljoen hadjgangers.
hicham2004
11-11-2003, 15:28
Nederland telt 6 miljoen godsdienstlozen. Wereldwijd zijn er 780 miljoen godsdienstlozen; 150 miljoen atheïsten; 2.1 miljard christenen; 1.24 miljard moslims; 836 miljoen hindoes; en 368 miljoen boeddhisten
Christenen hebben er lekker meer. :p
Het einge wat telt is wat jezelf bent en wat je ermee doet. Alsof die aantallen Christenen of Moslims jou bonuspunten opleveren.
hicham2004
11-11-2003, 15:33
Mij niet
Jihad schijnt er erg blij mee te zijn.
Extra schapen bij de kudde.
Je kunt ook zeggen dat hoe minder moslims, hoe meer plek je hebt later in het paradijs. Straks zit het daar overvol, is ook niet leuk.
hicham2004
11-11-2003, 15:47
Origineel gepost door buddy
ik weet wel waarom hij zich druk maakt, hij ziet hoeveel moslims er met 70 maagden vandoor gaan. Hij moet snel wat opblazen anders wordt het hiernamaals voor hem een hengstebal.
Zijn het 70 maagden? volgens mij klopt dat niet. Volgens een professor islamologie is het een vertaalfout en had er druivenstok moeten staan. Je krijgt dus 70 driuvenstokken mee en geen maagden. Ik weet het, het is een teleurstelling voor sommigen hier, maar het is echt verkeerd begrepen. Dat komt wel vaker voor omdat het Arabisch de klinkers niet altijd opschrijft en dan kan een woord verschillende betekenissen hebben.
MELILLENSE
11-11-2003, 15:48
Origineel gepost door Defender
Vreemd dat nu plotseling wel alles wordt geteld, imclusief de christenen die daar leven, en de nep-moslims die zich aan minder dan 5 zuilen houden.
Is de macht van het getal dan groter dan de macht van Allah....of is de macht van Allah niets meer dan de macht van het getal?
924.000 moslims in Nederlands alleen al...1/16 van de Nederlandse bevolking.
Nog niet echt veel, maar kennelijk al genoeg om de sommige Nederlanders de daver op het lijf te jagen...en dan wordt er nog niet eens gezegd dat van die 924.000 moslims er nog geen 300.000 Marokkaan zijn, de bevolkingsgroep die de grootste doorn vormt in de ogen van velen.
Het is blijkbaar het aantal moslims dat sommige Nederlanders slapeloze nachten bezorgd...zoals je ziet, de macht van Allah(swt) uit zich in op verschillende vlakken; aantal moslims en aantal getiraniseerde niet-moslims.
MELILLENSE :belgie:
hicham2004
11-11-2003, 15:52
Origineel gepost door MELILLENSE
924.000 moslims in Nederlands alleen al...1/16 van de Nederlandse bevolking.
Nog niet echt veel, maar kennelijk al genoeg om de sommige Nederlanders de daver op het lijf te jagen...en dan wordt er nog niet eens gezegd dat van die 924.000 moslims er nog geen 300.000 Marokkaan zijn, de bevolkingsgroep die de grootste doorn vormt in de ogen van velen.
Het is blijkbaar het aantal moslims dat sommige Nederlanders slapeloze nachten bezorgd...zoals je ziet, de macht van Allah(swt) uit zich in op verschillende vlakken; aantal moslims en aantal getiraniseerde niet-moslims.
MELILLENSE :belgie:
Geloof me Melillense, die 300.000 Marokkanen zijn niet allemaal moslims. Je bedoelt ze zijn van origine moslim, of hun ouders zijn moslim of als ze hun best doen en zich aan alle voorwaarden gaan houden dan worden ze ooit moslim. Niet zomaar met getalletjes gaan smijten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.