Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tijdens ramadan eten tazzzzzzzzz!!

Pagina's : [1] 2 3 4

driouchi
11-11-2003, 12:50

Ik liep een keer door de stad en ik zag daar 2 jongens van 20 jaar gewoon eten zehma stiekem het is dat ik toevallig een zij straatje inliep echt vieze mensen man ik dacht bij m'n eigen wat een joden maar ja zulke mensen heb je erbij zitten komt dat ook in andere steden voor ???

cheima
11-11-2003, 12:55
Origineel gepost door DELLALI In gouda wordt je zeker doodgemaakt als dat gebeurt! Geen grap! En zo hoort het! Ciao..

salwa23
11-11-2003, 12:55
ze vergeten dat allah alles ziet

driouchi
11-11-2003, 12:59
ok ze eten en dan ze kunne toch ook volhouden tot wanneer het tijd is of niet zo moeilijk is het toch niet ik zou het mezelf nooit vergeven laat staan dat allah het me vergeeft.

Lady_moi
11-11-2003, 12:59

wollahila :rolleyes: zema niemand ziet hen :jammer:

SweetMe
11-11-2003, 13:01
Wat ook zo raar is dat ze tegenwoordig vragen of je wel of niet vast....

NaamLooS
11-11-2003, 13:07
fakkin Kafirs allemaal man Tfoe

marocainroosje
11-11-2003, 13:14
In Harderwijk heb je er ook genoeg, vieze scheinheilen echt waar TFOE

Tijn
11-11-2003, 13:48
So what? De Islam/ramadan is toch iets tussen Allah en jou, wat hebben anderen daar mee te maken. Dacht dat Islam geen dwang kende.... Alsof iedereen zich aan de 4 andere zuilen houdt :maf2: ....Dikke schande dat anderen zich hier zo mee bemoeien. Scheinheilig figuren? Scheinheilig zijn pas degene die anderen veroordelen terwijl ze zelf waarschijnlijk de rest van `t jaar de regels aan de laars lappen...... Er is geen angst voor Allah, slechts angst voor de buurvrouw.........en alleen de buurvrouw is daar misschien een beetje trots op ;)

01LaHbIbAh09
11-11-2003, 13:50
Origineel gepost door salwa23 ze vergeten dat allah alles ziet Zo is dat!!! :goedzo:

gewoonsoumaya
11-11-2003, 15:01
Deze grap doet dus voor geen meter. Maar ik vroeg me af....kan je je niet beter bezig houden met wat de ramadan uitzichzelf betekend, en niet naar wat anderen doen. Je hebt namelijk wel erg veel weswes, driouchi!

aisanor
11-11-2003, 15:04
tazz ik wou net zeggen, iedereen heeft zijn eigen boekje bij allah. klaar.

Karmalita
11-11-2003, 19:57
Er is zo'm jongen die bij ons in de stad woont en die heb ik vorig jaar een HEMA-worst zien eten in de ramadan. Ik d8 dat ik over mijn nek ging. En afgelopen zondag heb ik hem dat WEER zien doen en wel op dezelfde plek! Ik had echt zoiets van ?????????

driouchi
13-11-2003, 15:15
Origineel gepost door gewoonsoumaya Deze grap doet dus voor geen meter. Maar ik vroeg me af....kan je je niet beter bezig houden met wat de ramadan uitzichzelf betekend, en niet naar wat anderen doen. Je hebt namelijk wel erg veel weswes, driouchi! hoe bedoel je weswes ik kan daar gewoon niet tegen klaar eigenlijk kan ik juist daar om boos worden ok is iets tussen Allah (swt) en die persoon maar toch!!!

LQwaad4life
13-11-2003, 15:20

Origineel gepost door driouchi Ik liep een keer door de stad en ik zag daar 2 jongens van 20 jaar gewoon eten zehma stiekem het is dat ik toevallig een zij straatje inliep echt vieze mensen man ik dacht bij m'n eigen wat een joden maar ja zulke mensen heb je erbij zitten komt dat ook in andere steden voor ??? mischiem zijn het twee jongens die een bepaalde ziekte hebben. een ziekte die t hun onmogelijk maakt te vasten.

Pagina's : [1] 2 3 4