Bekijk originele versie : wat te doen als je een
Noor_Culemborg
15-12-2007, 20:26
koortslip voelt aankomen...
{degene die snel reageren krijgen 2 puntjes
lala_oujdia15
15-12-2007, 20:33
laat 't joh ik zou neit weten wat ik moet doen ik voel het aankomen en kan niks doen ik voel mem achteloos
lala_oujdia15
15-12-2007, 20:33
nou kom maar op met die punt :gniffel:
ijs erop doen, zovirax morgen gelijk halen en die reclame je weet toch die plakding voor een opkomende koortsslip anders halen
Noor_Culemborg
15-12-2007, 20:34
ik had meerdere malen hier gelezen dat je er danwat kan op smeren
maar wat
Noor_Culemborg
15-12-2007, 20:35
ijs erop doen, zovirax morgen gelijk halen en die reclame je weet toch die plakding voor een opkomende koortsslip anders halen
ijs?
sweetgirl16
15-12-2007, 20:36
Zoals rokana zei: Zovirax er op smeren en bij mij gaat het meestal gelijk na een tijdje weg!
ja een ijsblokje houdt het klein en zovirax is het beste
Er zijn verschillende koortslipcrèmes te koop, maar wat ook een goede remedie is, en bovendien lekker goedkoop, is tandpasta. Met een beetje tandpasta op de plek of op de blaasjes, voorkom je dat de koortslip doorbreekt. Je kunt ook deppen meet een rauwe, geschilde aardappel of smeren met Tea Tree olie (drogist). Nieuw is de lippatch, een doorzichtig stickertje dat een laagje over de plek legt, die de blaas camoufleert en geneest.
Noor_Culemborg
15-12-2007, 20:40
ok, danke
hier groene puntjess (alleen begrijp ik nog steeds nie wrm dat zo gewild is
Noor_Culemborg
15-12-2007, 20:41
Er zijn verschillende koortslipcrèmes te koop, maar wat ook een goede remedie is, en bovendien lekker goedkoop, is tandpasta. Met een beetje tandpasta op de plek of op de blaasjes, voorkom je dat de koortslip doorbreekt. Je kunt ook deppen meet een rauwe, geschilde aardappel of smeren met Tea Tree olie (drogist). Nieuw is de lippatch, een doorzichtig stickertje dat een laagje over de plek legt, die de blaas camoufleert en geneest.
dankje :duim: alleen staat er:
Je moet eerst andere gebruikers een reputatie toe eigenen voor dat je het weer aan Rokana kan geven.
hahahahaha ik doe het niet om de puntjes lieverd ik doe het omdat ik anderen graag help hahahaha je hoeft alleen maar help te typen en ik heb een reactie geplaatst
Noor_Culemborg
15-12-2007, 20:45
oké dan... ja vind ze ook nie boeiend die groene ronde dingetjes
maar dankjewel
groetjes van Noor met tandpasta op der lip
hahahaha ik had een paar dagen geleden een topic geopend over die groene punten moet je maar teruglezen maar geen kip die heeft gereageerd want uiteindelijk kun je in weze niets met die punten
Noor_Culemborg
15-12-2007, 21:04
nee indd
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.