Bekijk originele versie : hahahaa: Vliegtuig boven Witte Huis: Cheney naar schuilkelder
De Amerikaanse vice-president Dick Cheney en de stafchef van president George Bush hebben maandag tijdelijk de schuilkelders opgezocht toen straaljagers van de luchtmachtbasis Andrews opstegen om een privévliegtuigje te onderscheppen dat te dicht in de buurt kwam van het Witte Huis in Washington. De president zelf was op reis in Arkansas en South Carolina.
Het vliegtuigje was het Witte Huis tot op minder dan dertien kilometer genaderd. De piloot liet zich door de straaljagers buiten het verboden luchtruim begeleiden en verklaarde nadat hij in Siler City in North Carolina was geland dat hij geen radiocontact kon krijgen met de gevechtspiloten. Hij was in zijn pas gekochte vliegtuigje onderweg van Pennsylvania naar Florida.
Ik zie hier niet helemaal de humor van in.
Die gasten scheiten al in hun broek als er een vliegtuigje zich op 13 km van het wiite hol begeeft. Laat staan als ze zelf op oorlogspad moeten met een rugzakje en materiaal.
Ewa ja....het klopt inderdaad dat joden bange mensen zijn.
Origineel gepost door Ali_Z
Die gasten scheiten al in hun broek als er een vliegtuigje zich op 13 km van het wiite hol begeeft. Laat staan als ze zelf op oorlogspad moeten met een rugzakje en materiaal.
Niet discrimineren, en een volk over 1 kam scheren anders ben ik genoodzaakt je een waarschuwing te geven.
Origineel gepost door Ali_Z
Hierom lach ik dus, 13 km, laat ze maar angst hebben.
Origineel gepost door Heiba
Niet discrimineren, en een volk over 1 kam scheren anders ben ik genoodzaakt je een waarschuwing te geven.
Gediscrimneerd heb ik niet. Als moderator moet je toch wel weten wat de definitie van discrimineren is. En joden zijn geen volk, het is een groep gelovigen. Dus een hele volk over een kam scheren doe ik niet. Maar als ik je beledigd heb, het spijt me zeer.
Origineel gepost door Pistaa
Ik kan me gewoon niet voorstellen wat daar nou mee te lachen valt..en neem maar aan van mij dat mijn humor ...welke soort dan ook, goed ontwikkeld is.
Volwassen worden is de boodschap.... :rolleyes:
Snap je hem niet?
Jij bent dan waarschijnlijk ook helemaal uitgedroogd. Geen sprankje humor meer in je uitgemergeld lijf.
Jouw humor? Ontwikkeld? :D
babyvanbelisma
11-11-2003, 15:36
Ik kan er wel om lachen omdat het om cheney gaat, de grote stoere vent, de Man van de Wereld. Het hele idee van oorlog tegen terrorisme, afghanistan en irak is zijn idee. De Man tegen het Kwaad.
En all it takes is 1 klein vliegtuigje in zijn gezichtsveld en hij schijt 7 kleuren in zijn broekje.
Waarschijnlijk heeft ie ook gehuild......:melig:
Het gaat hier gewoon om een standaard procedure.
Het luchtruim rond het Witte huis is altijd al verboden gebied geweest. Er is van tevroen meerdere malen geprobeerd om contact te krijgen met dat vliegtuigje. Toen dat niet lukte is men gaan kijken wat er aan de hand was en heeft men de vice-president uit voorzorg in veiligheid gebracht.
babyvanbelisma
11-11-2003, 15:52
Ik begrijp ook wel dat ze daar strenge veiligheidsmaatregelen hebben. Dat moet ook wel want niet elk vliegtuigje dat dichtbij komt is onschuldig.
Maar ik zag even zo'n beeld van een angstige cheney voor me en daar kon ik me toch wel even mee amuseren...:hihi:
Origineel gepost door babyvanbelisma
Ik begrijp ook wel dat ze daar strenge veiligheidsmaatregelen hebben. Dat moet ook wel want niet elk vliegtuigje dat dichtbij komt is onschuldig.
Maar ik zag even zo'n beeld van een angstige cheney voor me en daar kon ik me toch wel even mee amuseren...:hihi:
Maar die arme man heeft al zo'n problemen met zijn hart.
babyvanbelisma
11-11-2003, 15:56
Origineel gepost door Peej
Maar die arme man heeft al zo'n problemen met zijn hart.
Ja klopt, het is er niet..... :D
Origineel gepost door babyvanbelisma
Ja klopt, het is er niet..... :D
Klopt dus niet...
babyvanbelisma
11-11-2003, 16:00
Origineel gepost door Peej
Klopt dus niet...
:schok:
you got me there
smartie4
11-11-2003, 16:06
Het was maar een klein vliegtuigje
kon geen kwaad, zou misschien alleen de koepel vernietigen
cheney wordt wel gepakt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.