Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij zowel innerlijk als uiterlijk beschrijven?

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8

kaoutar_tanger
15-12-2007, 17:50

leuke topic idd

Topica
15-12-2007, 17:53
leuke topic idd Jallah zied, beschrijf me. Jij bent zo'n nieuwsgierige type. Je kan snel van mening veranderen. Je emotionele toestand verandert snel van blij naar boos. Uiterlijk ben ik slecht in. Dus ik zeg niks. Maar ik denk dat je er lief uitziet.

Hniewna
15-12-2007, 17:59
Als k jou reactie's zo lees , zou ik in eerste instantie denken , typisch marokkaan , trainingspakje, krulletjes ed. Maar als je wat duidelijker kijkt denk ik dat je HBO niveau doet. Je kleedt je casual. dus gewoon spijkerbroek met truitjes of eventueel een niet al te nette bloes. Je houdt denk ik wel van Humor en weet hoe je dat moet toepassen op de meiden , want daar ben je ook zeker niet vies van verder... KAn je heel lief zijn , maar tegelijkertijd ook echt een uitbarsting hebben. MOcht je een serieuze vriendin hebben , dan ben je ook daadwerkelijk serieus .. Je hebt je tijden van de scharrels gehad kom ik in de buurt?

kaoutar_tanger
15-12-2007, 17:59
Jallah zied, beschrijf me. Jij bent zo'n nieuwsgierige type. Je kan snel van mening veranderen. Je emotionele toestand verandert snel van blij naar boos. Uiterlijk ben ik slecht in. Dus ik zeg niks. Maar ik denk dat je er lief uitziet. haha innerlijk klopt helemaal. oke beschrijving van jouw innerlijk: jij bent iemand die het belangrijk vind wat mensen van je denken, vergevingsgezind, behulpzaam. kortom: een goede vriend. Dat is wat ik denk. en uiterlijk kan ik niet raden, dat is altijd anders en heeft niets met innerlijk te maken. je kunt er bijvoorbeeld erg schattig uitzien, maar ondertussen een bitch zijn ;)

bintfullaan..
15-12-2007, 18:00

Ik ben benieuwd wie de meeste se77ar kwaliteiten....uhmmm ik bedoel mensenkennis heeft :hihi: :hihi: :hihi:. Ik zal de waarheid spreken, enkel de waarheid. Ik zal bij mensen die het serieus proberen ook een beschrijving maken. je bent een mannetje van 19-21 jaar je denkt dat je grappig bent,af en toe ben je het ook wel voor de rest ben je best wel en aardig en spontane jongeman af en toe lief maar ook koppig, je maakt niet gauw ruzie en kan wel tegen een geintje...je kent veel jongens je bent wel te vertrouwen en hebt een paar vriendinnetjes gehad je hebt bruine ogen,opgeschoren kapsel en draagt nike air max schoenen:jammer: zit ik een beetje in de buurt:o

Topica
15-12-2007, 18:02
Nooit gezien dan? :haha: Jij kan goed opschieten met iedereen, veel vrienden...? Je bent lief voor je moeder. :) Nog net geen mamaskindje. :hihi: Am I wrong? :) Jij bent ziekkkkkkkkkkkk wollah eng. Echt goed!!!!!!!!!:goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:

verdwaalde
Ik ben benieuwd wie de meeste se77ar kwaliteiten....uhmmm ik bedoel mensenkennis heeft :hihi: :hihi: :hihi:. Ik zal de waarheid spreken, enkel de waarheid. Ik zal bij mensen die het serieus proberen ook een beschrijving maken. je hebt vast zo een nest kapsel! draagt meestal spijker broeken of gewoon sportief ik denk wel lang en beetje aan de stevige kant innerlijk je praat zoveel :maf: koppig, en best wel lui :o

Ring
uiterlijk straalt, innerlijk bepaald

Topica
15-12-2007, 18:05
Als k jou reactie's zo lees , zou ik in eerste instantie denken , typisch marokkaan , trainingspakje, krulletjes ed. Maar als je wat duidelijker kijkt denk ik dat je HBO niveau doet. Je kleedt je casual. dus gewoon spijkerbroek met truitjes of eventueel een niet al te nette bloes. Je houdt denk ik wel van Humor en weet hoe je dat moet toepassen op de meiden , want daar ben je ook zeker niet vies van verder... KAn je heel lief zijn , maar tegelijkertijd ook echt een uitbarsting hebben. MOcht je een serieuze vriendin hebben , dan ben je ook daadwerkelijk serieus .. Je hebt je tijden van de scharrels gehad kom ik in de buurt? Alles klopt. :hihi: :hihi: Ziekkkkk

Oplicht3r
Ik ben benieuwd wie de meeste se77ar kwaliteiten....uhmmm ik bedoel mensenkennis heeft :hihi: :hihi: :hihi:. Ik zal de waarheid spreken, enkel de waarheid. Ik zal bij mensen die het serieus proberen ook een beschrijving maken. ok begin maar:D

Hniewna
zijn reactie's over het algemeen tangouia

Topica
15-12-2007, 18:06
haha innerlijk klopt helemaal. oke beschrijving van jouw innerlijk: jij bent iemand die het belangrijk vind wat mensen van je denken, vergevingsgezind, behulpzaam. kortom: een goede vriend. Dat is wat ik denk. en uiterlijk kan ik niet raden, dat is altijd anders en heeft niets met innerlijk te maken. je kunt er bijvoorbeeld erg schattig uitzien, maar ondertussen een bitch zijn ;) Ik ben juist niet vergevendgezind volgens mijn vrienden. hwhhahaha ik vind zelf van wel.

Hniewna
15-12-2007, 18:06

Alles klopt. Ziekkkkk wat leuk!!! hahaha nou jij mohammed L :D

bintfullaan..
15-12-2007, 18:07
en ik heb ik gelijk,leeeeeees effe

Jasmeena
15-12-2007, 18:08
Opgeschoren kapsel, donkere bruine ogen. :kweetnie:

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8