Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden Met Krullen Hierrrrrr Komen

Pagina's : [1] 2 3 4

Rokana
15-12-2007, 16:45

WALLAH WALLAH WALLAH ECHT WAAR NA 100 PRODUCTEN TE HEBBEN GEPROBEERD HEB IK EINDELIJK DE PRODUCT GEVONDEN VOOR ONS KRULLENBOLLEN. IK HAAHAHAHAHA BEN ZELF VERBAAST VAN HET RESULTAAT, HET HEET OLIVE MOISTURIZER ZIE LINK WEET NIET HOE HET PLAATJE TE PLAATSEN http://www.expertwigs.com/thumb_img/OR11079A.jpg ZO MIJN KRULLEN ZIJN PRACHTIGGGGGGGGGGGGG ZE ZIJN NIET HARD EN HET ZIET ER KEIIIII GEZOND UIT EN DAT TERWIJL IK HET WEL 30 KEER HEB GEVERFD BEN ZOOOOO BLIJ ERMEE. IK VOOR ZO'N FLESJE 5,50 EURO BETAALD JE KUNT HET HALEN BIJ DE TOKO EN HET STINKT NIET. WONDERPRODUCT ECHT WAAR.

diamond_princes
15-12-2007, 17:07
wrd je haar niet vettig van??? is toch olie??

Rokana
15-12-2007, 17:19
nee het is een lotion met olijvenolie erin mijn haar is nu niet vettig, het voelt heel zacht aan

BLABLAA_
15-12-2007, 17:26
nee het is een lotion met olijvenolie erin mijn haar is nu niet vettig, het voelt heel zacht aan Wat voor producten gebruik jij normaal voor je haar? Wat werkt meestal.. producten zoals gel of meer zoals andrelon krulcontrol creme? Dan weet k ongv. of het bij mij gaat werken of niet:gniffel:

Denhaagia
15-12-2007, 17:27

#Notificatie.

Rokana
15-12-2007, 18:06
ik heb gliss kur wax gebruikt=========> je haar wordt heel vettig en het krult niet mooi Ik heb andrelon krulcontrol gebruikt========> ruikt heel aangenaam je gebruikt het hele flesje maar zodra je haar droogt is het heel droog en heb je geen mooie krullen. gliss kur mouse========> je haar wordt keihard en geen mooie krullen. cremvoeding kruidvat=====> mooi als het natis zodra het droogt geen mooie krullen maar een pluizig effect wella wax en schuim in 1=======> heel aangenaam spul ruikt heerlijk maar je krijg er hard haar van papaya moisture plus curl enchaning spray van den tuinen====> je kunt spuiten wat je wilt maar het lijkt enkel op water gliss kur anti-klit spray==========> geen mooie krullen en de klitten verdwijnen niet effex curl straigh=======> best wel mooi effect maar je haar droogt na verloop van tijd sunsilk olie=========> leuk voor de zondag maar het is vettig dus beslist niet in je haar laten schwarzkopf anti-pluis creme======> je ruikt na een cocosnoot en je hebt heeeeel veel nodig voordat je haar er niet pluizig uitziet Brylcreem=========> goed voor je haar net voor het slapen gaan als je het dan in een vlecht draagt maar je hebt geen mooie krullen ervan cocosnoot creme=========> dat spul stinkt en geen mooie krullen ben zo blij met wat ik nu gebruik en al die andere dingen daar kan ik nu inmiddels een eigen drogisterij van beginnen ;)

Rokana
15-12-2007, 18:11
gel gebruik ik liever niet voor mijn haar omdat dat gewoon te vergelijken is met behanglijm en zeer omgezond is voor je haar. Ik heb liever voedende producten. uhum ik heb wel 1 keer de effex curly gel gebruikt maar daar is het ook bij gebleven.

BLABLAA_
15-12-2007, 18:11
Okeej dat met cremevoeding en andrelon krulcreme heb ik dus ook..:p Oohw okeej ja gel werkt wel bij mij dus k d8 als het ook bij jou werkt werkt dat product van de toko ook.. we stuurden tegelijk een bericht:hihi: Wat voor geur heeft het en hoe groot is dat flesje/hoe lang doe je ermee?

Lieveling
15-12-2007, 18:14
Waar kan ik het verkrijgen in Amsterdam?

BLABLAA_
15-12-2007, 18:16
Waar kan ik het verkrijgen in Amsterdam? In die winkeltjes waar negers hun nephaar kopen.. zo`n afrowinkel :o

Rokana
15-12-2007, 18:18
dat klopt inderdaad, ik heb het zelf bij de turkse supermarkt gekocht behalve dit hebben ze ook andere producten van deze lijn. als ik van tevoren had geweten dat dit zo een geweldige product was dan had ik echt niets anders gekocht

Lieveling
15-12-2007, 18:22
Maar misschien werkt hij alleen bij jou krullen zo goed...

Rokana
15-12-2007, 18:23
de fles heb ik vandaag voor het eerst gebruikt en weet dus niet hoelang je ermee doet, ik heb kort krullend haar ik denk dat het per lengte verschil. de fles is aardig groot en je hebt niet zoveel ervan nodig. het ruikt nergens na.

Naampjesss
15-12-2007, 18:23
ik zal het ook gaan proberen :D

Rokana
15-12-2007, 18:24

ik heb normaal gesproken echt krullen die echt misvormd zijn maar na het wassen deed ik het op handdoekdroog haar en ben echt trots op het resultaat

Pagina's : [1] 2 3 4