Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Quiz. Test hier je algemene ontwikkeling!

Pagina's : [1] 2

Junkie
28-08-2002, 10:05

Beantwoord de volgende vragen door ze via pm naar mij op te sturen. Morgen rond 21:00 wordt dan de winnaar bekend gemaakt. 1) In welk jaar werd Beatrix gekroond tot koningin? 2) Wat is de Arabische naam voor Casablanca en door welke Europeanen werd deze stad gesticht? 3) Welke legendarische woorden sprak John F. Kennedy tijdens zijn bezoek aan Berlijn? 4) Wie is de geestelijke vader van de romans "Nooit meer slapen" en "De donkere kamer van Damokles"? 5) Welk land was de eerste wereldkampioen voetbal? 6) In welk jaar werd "het verdrag van Fez" gesloten? 7) In de jaren zestig werd de wereld op zijn kop gezet door een Britse popgroep bestaande uit John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr. Wie waren zij en uit welke stad kwamen ze? 8) Welke acteur was de eerste James Bond en wie schreef de verhalen? 9) Wie was de uitvinder van de telefoon? 10) Wat vind je van deze quiz?  a)  Te moeilijk  b)  Makkelijk man  c)  Drie keer niks  d)  Ja leuk, moet je vaker doen     Per goed beantwoorde vraag valt 1 punt te verdienen. Weet je het antwoord niet vul dan niets in, want bij foutieve invulling volgt onverbiddelijk puntenaftrek.Het antwoord op vraag 10 telt wel degelijk mee. Dus wees gewaarschuwd.:D

Junkie
28-08-2002, 15:29
Komop luitjes. Doe nou even mee. Ik heb pas een tegenreactie. Er valt bovendien een mooie prijs mee te vedienen. Ik heb er bovendien best wel veel tijd in gestoken, dus stel me niet teleur. Groeten van de quizmaster.

Obiwan
28-08-2002, 15:32
Origineel gepost door JunkieXL Komop luitjes. Doe nou even mee. Ik heb pas een tegenreactie. Er valt bovendien een mooie prijs mee te vedienen. Ik heb er bovendien best wel veel tijd in gestoken, dus stel me niet teleur. Groeten van de quizmaster. jah en ik ben niet van plan om al die vragen langs te lopen. Is een lap tekst waar je ogen van op je knie gaan hangen. :D

Junkie
28-08-2002, 15:37
Origineel gepost door Obiwan jah en ik ben niet van plan om al die vragen langs te lopen. Is een lap tekst waar je ogen van op je knie gaan hangen. :D Zitten je ogen dan zo laag?:p

Misssweetie
28-08-2002, 15:40

kweet vraag 3:'Ich bin eine Berliner!' vraag 5:brazilie?

Obiwan
28-08-2002, 16:04
Okee okee op aandringen ze3ma :) Op verzoek gewijzigd :P

cosmo
28-08-2002, 17:04
zo uit mn hoofd zijn dit mijn antwoorden : 1 = 1980 ? 2 = dar abeida , de stad werd oorpronkelijk gesticht door de portugezen 3 = ich bin ein berliner 4 = ? 5 = brazillie ? 6 = ? 7 = the beatles ...liverpool 8 = ? 9 = graham alexander bell 10 = d

Miss_Banana
28-08-2002, 19:26
Origineel gepost door JunkieXL 1) In welk jaar werd Beatrix gekroond tot koningin? 2) Wat is de Arabische naam voor Casablanca en door welke Europeanen werd deze stad gesticht? 3) Welke legendarische woorden sprak John F. Kennedy tijdens zijn bezoek aan Berlijn? 4) Wie is de geestelijke vader van de romans "Nooit meer slapen" en "De donkere kamer van Damokles"? 5) Welk land was de eerste wereldkampioen voetbal? 6) In welk jaar werd "het verdrag van Fez" gesloten? 7) In de jaren zestig werd de wereld op zijn kop gezet door een Britse popgroep bestaande uit John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr. Wie waren zij en uit welke stad kwamen ze? 8) Welke acteur was de eerste James Bond en wie schreef de verhalen? 9) Wie was de uitvinder van de telefoon? 10) Wat vind je van deze quiz?  a)  Te moeilijk  b)  Makkelijk man  c)  Drie keer niks  d)  Ja leuk, moet je vaker doen     1) Op 30 april 1980 2) Dar El Beida, en gesticht door de Romeinen (bron: http://www.casablanca.org.ma/mythe/histoire/index.html) 3) Willem Frederik Hermans 4) "Ich bin eine Berliner" 5) Italie 6) Op 30 maart 1912 7) The Beatles, Woolton, Liverpool 8) ..., Ian Fleming 9) Alexander Bell 10) D, moet je echt vaker doen!

Obiwan
28-08-2002, 19:33
Dacht dat ik de enige was die over dat pm heen had gelezen blijkbaar zijn er nog 2 :D

Junkie
28-08-2002, 20:38
Origineel gepost door Obiwan Dacht dat ik de enige was die over dat pm heen had gelezen blijkbaar zijn er nog 2 :D Het zijn er veel meer geweest. Maar ik heb er geen zin meer in. Deze reacties dingen gewoon niet mee naar die fantastische hoofdprijs.:DAls jij het goed had gedaan was je nu leider in het klassement.

Obiwan_kenobi
28-08-2002, 21:00
Obiwan is dead .. kon niet mee rinloggen daarmee :D

ithran
29-08-2002, 02:29
Origineel gepost door JunkieXL Beantwoord de volgende vragen door ze via pm naar mij op te sturen. Morgen rond 21:00 wordt dan de winnaar bekend gemaakt. 1) In welk jaar werd Beatrix gekroond tot koningin? 2) Wat is de Arabische naam voor Casablanca en door welke Europeanen werd deze stad gesticht? 3) Welke legendarische woorden sprak John F. Kennedy tijdens zijn bezoek aan Berlijn? 4) Wie is de geestelijke vader van de romans "Nooit meer slapen" en "De donkere kamer van Damokles"? 5) Welk land was de eerste wereldkampioen voetbal? 6) In welk jaar werd "het verdrag van Fez" gesloten? 7) In de jaren zestig werd de wereld op zijn kop gezet door een Britse popgroep bestaande uit John Lennon, Paul McCartney, George Harrison en Ringo Starr. Wie waren zij en uit welke stad kwamen ze? 8) Welke acteur was de eerste James Bond en wie schreef de verhalen? 9) Wie was de uitvinder van de telefoon? 10) Wat vind je van deze quiz?  a)  Te moeilijk  b)  Makkelijk man  c)  Drie keer niks  d)  Ja leuk, moet je vaker doen     Per goed beantwoorde vraag valt 1 punt te verdienen. Weet je het antwoord niet vul dan niets in, want bij foutieve invulling volgt onverbiddelijk puntenaftrek.Het antwoord op vraag 10 telt wel degelijk mee. Dus wees gewaarschuwd.:D 1. 30-04-1980. 2. Dar lbaydha gesticht door de portugezen als Casa Branca en in de twintigste eeuw gemaakt tot economische stad nummer 1 door de Fransozen(biddonville etc etc). 3. Ich bin ein Berlinner. 4. Willem Frederik Hermans. 5. Uruguay. 6. 30-03-1912. 7. The Beatles/Liverpool. 8. Sean Connery. 9. Alexander Graham Bell. 10. C.

Laysa
29-08-2002, 02:55
Origineel gepost door Obiwan_kenobi Obiwan is dead .. kon niet mee rinloggen daarmee :D Oooops .... what do my little eyes see there ????? :eek: Heb ik een broertje ????????? Of ... of heb je gewoon mijn superduperdeluxe nieuw pakje aangetrokken ????? GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEF !!!! :zweep: nee nee ... ik heb een broertje ... en hij heet obi wan ... joeejoeeejoeejoeej dzzdek dekdek dekdddzek .... :letsparty :giechel: :giechel: :giechel: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Junkie
29-08-2002, 16:03
Bij deze wil ik even vermelden dat de inzendtermijn sluit om 17:00 uur. Uitsluitend reageren per prive mail.

HoceimaChick
29-08-2002, 16:06

de enigste antwoord dat ik weet is op vraag 10 en dat is volgens mij............. A als ik het goed heb ik weet het niet zeker........ -xxx-

Pagina's : [1] 2