Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom zijn Mocro wijfe uit nederland jaloers......

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
10-11-2003, 23:49

Waarom zijn Mocro wijfe uit nederland jaloers op marokaanse meisjes uit marokko die zijn geimporteerd voor de behoeft van de man? Ik hoor ale wijfe altijd janken van ' Bah bah, een Illi' of ' Hij is echt zielig, uit marokko getrouwd' Jaloers dat ze daar mooier zijn?:P.

bella_amina
11-11-2003, 00:01
Waar slaat die uitspraak nu weer op? Je moet toch niet veralgemenen. Als ik een 'geimporteerd meisje' zie die hier gelukkig getrouwd is en die hier haar draai kan vinden dan ben ik juist superblij voor haar. Ik heb de grootste bewondering voor die meisjes want wie zou het hun kunnen nadoen? 3500km ver van je familie gaan wonen in een vreemd land waar je enkel van hebt gehoord... Als ik dan zie hoe ver ze het geschopt hebben hier... chapeau!

nowal
11-11-2003, 00:02
Origineel gepost door TariqAziz Waarom zijn Mocro wijfe uit nederland jaloers op marokaanse meisjes uit marokko die zijn geimporteerd voor de behoeft van de man? Ik hoor ale wijfe altijd janken van ' Bah bah, een Illi' of ' Hij is echt zielig, uit marokko getrouwd' Jaloers dat ze daar mooier zijn?:P ik snap niet waarom ik jaloers moet zijn weetje wat ik echt raar vind als mensen zeggen die meiden uit marokko zijn veel beter zal ik je zeggen waarom ze veel beter zijn omdat je niet ziet wat ze allemaal wel niet vlikken het zelfde geld ook voor anders om dus elke persoon weet wat hij doet slecht goed we hoeven alleen maar allah swt te vreezen want die slaapt niet

nowal
11-11-2003, 00:13
Origineel gepost door TariqAziz beter een adder onder het gras dan een grote cobra voor m'n ogen :p islamitische landen rulen.....het is jammer dat onze zusters hier felesss zijn geworden... maar jah, zullen ze merken, waar blijft jullie ware moet je je maar afvragen nouw geef mij maar een cobra voor me ogen weet ik dan persies wat ik in huis heb

LadyCurly
11-11-2003, 00:18

Hahahahahahhaha ik moest ff lache toen ik deze onzin zag staan....maar wou toch ff reageren......ik heb ten eerste niets tegen ze, dat jij in het algemeen durft te roepen dat wij dames hier in NL jaloers op ze zijn dat geeft al aan dat je niet weet waar je het over hebt!! En een vraagje: wat wil je hier nu mee zegge? Het komt eerlijk gezegd bij mij over alsof je van plan bent om een dame uit marokko te importeren en gewoon wilt weten hoe wij over ze denken enzo...hahahahha eigenlijk best belachelijk!! Ik wens je verder veel geluk en wel OPPASSEN voor die dames in NL hoor hahahaha :D

nowal
11-11-2003, 00:50
Origineel gepost door TariqAziz je weet wat je in huis hebt, maar overleven zul je niet: LEVENSGEVAARLIJK en dat zijn die meissjes uit nederland.....(3 tot 4% van mocro wijfen is heilig) in marokko gauw zo'n 70 tot 80 % ken je rekenen schat, of moet je dat leren op je kapster opleidnig kapster opleiding sorry maar die opleiding doe ik niet en schat zeg maar tegen die meid waar mee je gaat trouwen weetje jij oordeeld over mensen dat mag niet kijk naar je zelf en als je zussen hebt al helemaal

cheima
11-11-2003, 10:24
Origineel gepost door TariqAziz Waarom zijn Mocro wijfe uit nederland jaloers op marokaanse meisjes uit marokko die zijn geimporteerd voor de behoeft van de man? Ik hoor ale wijfe altijd janken van ' Bah bah, een Illi' of ' Hij is echt zielig, uit marokko getrouwd' Jaloers dat ze daar mooier zijn?:P Als je een illie wilt halen dan doe je dat toch, je hoeft hier geen verantwoording af te leggen...:) :) Ciao..

SWEET_FATIMA21
11-11-2003, 10:29
IK WIL NIET GROF ZIJN, MAAR IK HEB GEHOORD DAT AL DIE MEISJES ZICH DAAR AL IN HUN k*NT HEBBEN LATEN ........... DE REST KUNNEN JULLIE ZELF WEL INVULLEN. EN NEE K BEN NET JALOERS. DIT HEB IK ALLEEN GEHOORD. VOOR DE REST BOEIT HET ME NIET MET WIE JE TROUWT

misSanae
11-11-2003, 10:35
Wat maakt het nou uit met wie je trouwt, als je gelukkig wordt met iemand uit marokko, dan is daar toch niets mis mee. En dat je vrienden over de marokkaanse meisjes uit NL slecht praten, dat boeit me niet echt, want zelf zullen ze ook niet zo perfect. Gelukkig voel ik me daardoor niet aangesproken. Iedereen moet eerst eens naar zichzelf kijken, voordat ze gaan praten over andere mensen. BYE

dima_zina85
11-11-2003, 10:37
hoe bedoel je, de meiden uit marokko zijn mooier?.......de meiden die hier wonen komen daar toch ook gewoon vandaan, het zijn allemaal mocromeiden:confused: en over dat jaloerse gedoe, op wat moet ik eigenlijk jaloers zijn?.....voor mij part trouw je er 10 vandaar, lekker boeie

mocrohajat18
11-11-2003, 10:51
Origineel gepost door TariqAziz Waarom zijn Mocro wijfe uit nederland jaloers op marokaanse meisjes uit marokko die zijn geimporteerd voor de behoeft van de man? Ik hoor ale wijfe altijd janken van ' Bah bah, een Illi' of ' Hij is echt zielig, uit marokko getrouwd' Jaloers dat ze daar mooier zijn?:P :melig: TOEN IK DIT LAS MOEST IK ECHT LACHEN WALLAH TSSSSS WAT IS HET VERSCHIL TUSSEN MAGARBA HIER EN DAAR (IK BEDOEL IN UITERLIJK) WIJ ZIJN TOCH ALLEMAAL MAROKKANEN........ EN DAT JIJ ZEGT DAT ZE DAAR HEILIGER ZIJN GAAT ER BIJ MIJ NIET IN VOORAL NIET ALS IK IEDER JAAR NAAR MAROKKO GA EN ZIE WAT ZE DAAR ALLEMAAL DOEN...................

dima_zina85
11-11-2003, 11:20
Origineel gepost door GillDeLaTouret :stout: :eek:....je bent het toch niet met m eens he:eek:

GillDeLaTouret
11-11-2003, 11:24
Origineel gepost door dima_zina85 :eek:....je bent het toch niet met m eens he:eek: :o.......Nee :) Was reactie op een ander...k weet nieteens waar deze topic over gaat :confused: :D

dima_zina85
11-11-2003, 11:30
Origineel gepost door GillDeLaTouret :o.......Nee :) Was reactie op een ander...k weet nieteens waar deze topic over gaat :confused: :D :p ow ik dacht al

GillDeLaTouret
11-11-2003, 11:30

Origineel gepost door dima_zina85 :p ow ik dacht al :engel:

Pagina's : [1] 2 3 4 5