Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allergiën...

SweetCheeks
28-08-2002, 00:20

HATSJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHH!!!!!!!!!!! (alhamdoelilah) Jullie kennen t wel:rolleyes: Me, for example, krijg om de haverklap een lopend neus, heel irri. Loop je de dag te snotteren en je neus op te halen, jak. Wie heeft daar vaak last van?

EmiR_Soltan
28-08-2002, 00:23
Salam, Ik ken dat wel, alleen sinds ander half jaar is het verminderd. Er zijn daar pillen voor. Anti-Allergie pillen. Liefs Emir

Junkie
28-08-2002, 00:24
Misschie ben je chronisch verkouden en is er geen sprake van een allergie.

Guadaloupe
28-08-2002, 00:25
nee heb daar geen last van alhamdulilah waar ik wel allergisch voor ben is nepgoud en nepzilver. nee mensen, ik maak geen grapje als ik het te lang aan heb, dan krijg ik last van pukkeltjes bah dan maar echie, he

SweetCheeks
28-08-2002, 00:28

Ben allergisch voor bepaalde dingen, heb er wel medicijnen voor ensjow.

Diano
28-08-2002, 11:55
ben allergisch voor muggen :( DiaNo

Lady_moi
28-08-2002, 12:11
Origineel gepost door SweetCheeks HATSJOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHH!!!!!!!!!!! (alhamdoelilah) Jullie kennen t wel:rolleyes: Me, for example, krijg om de haverklap een lopend neus, heel irri. Loop je de dag te snotteren en je neus op te halen, jak. Wie heeft daar vaak last van? gezondheid :D daag

MissBlaBla
28-08-2002, 13:11
Heb last van die verdomde hooikoorts. Das pas lastig... Prikkelende neus waardoor je soms spontane niesbuien krijgt en die waterige ogen die jou stoned doen lijken. Echt niet leuk :( Veel mensen hebben hier last van, dus voel me niet alleen... BlaBla

Simran
28-08-2002, 13:28
Waaajoowwwww om gek van te worden!!!! Heb ik stof allergie, en alsof dat niet genoeg is heb ik ook nog eens hooikoort. En van al dat genies krijg ik hoofdpijn en word duizelig, en alsof dat nog niet genoeg is, heb ik ook nog eens migraine!!! :kwaad: :kwaad: :kwaad:

nabilaa
28-08-2002, 13:42
ik ben ook allergisch voor veel dingen. ik heb stofallergie en hooikoorts verder ben ik ook allergisch voor nep zilver en nep goud. als ik het een uur draag begint mijn huid al te irriteren (rood,pukkeltjes, jeuk) en ook voor bepaalde soorten voedsel ben ik allergisch... :zwaai:

SweetRose
28-08-2002, 17:52
ik ben allergisch aan KATTEN...sinds we vroeger een katje hadden (sylvester) sindsdien kon ik geen kat meer zien of ruiken...:D:D maar ik ben dan ook niet zo direct voor dieren... xxx

Lady_moi
28-08-2002, 17:55
ik ben allergisch aan huiswerk en school

Cina
28-08-2002, 17:56
Ik heb gelukkig geen allergien (behalve m'n broertje dan :stout:)

Chaimae
28-08-2002, 18:00
ik ben allergish voor nikkel ik kan niet tegen al da neppe goud enzo en die mooooooooooie accesoires enzo krijg dan uitslag tazzzzzzzzzz ik kan niet eens een normale horloge kopen kmoest zo een titanium kopen duur die dingen

Lady_moi
25-08-2003, 16:18

Origineel gepost door Rwina_O_Teksira gezondheid :D daag mijn allereerste berichtje :D eerste dag lid still in my memories :traan1: :D