Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan hem niet uit mijn hoofd zetten!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

toprakkizi
10-11-2003, 21:58

Hoi meiden en jongens, Ik hoop echt dat jullie me echt kunnen helpen , want ik zit er echt mee.Het was begonnen toen ik 13 was ik logeerde bij mijn neef en mijn moeder en zijn moeder gingen naar mijn tante toe en bleef ik dus thuis met hem en zijn broertjes.Zijn broertjes gingen slapen en dus bleven wij met zijn tweeën over.We zaten gewoon op de grond en in een keer begon hij mij aan te raken bij mijn borsten en ook bij mijn ***.Ik voelde eerlijk gezegd niets , maar was ook bang tegelijkertijd.Ik wilde het niet maar ja ik kon niets zeggen en liet hem maar zijn gang gaan.Toen begon hij me een kusje op mijn wang te geven en vroeg of ik HET wilde doen.Ik zei nee en op dat moment kwamen mijn moeder en zijn moeder ook thuis.Hij zei tegen mij dat ik het aan niemand mocht vertellen en dat heb ik ook nog niet gedaan behalve dan aan een goede vriendin van mij...Toen ik hem steeds zag was ik bang van hem hij wenste me welterusten en keek me steeds aan en ik wilde niets meer met hem te maken hebben.Toen ik weer terug was in Nederland en het al een paar maanden verder was besloot ik hem een sms te sturen hij zei dat hij op mijn oude nummer heel vaak had geprobeerd wat te sturen maar hij was dus kei blij dat ik wat stuurde.Hij vroeg me verkering zei dat hij verliefd op me was en met me wilde trouwen!!!Ik was helemaal in de war en liet niets meer van me horen maar hij belde me steeds op echt hij zat vanaf mijn 13 tot mijn 16e achter mij aan en vroeg steeds aan mij verkering.Ik zei toen ja tegen hem maar ik zei ja tegen hem zodat hij me niet meer lastig viel...en ja hoor hij viel me niet meer lastig!!!Toen hadden we ongeveer 10 dagen iets maar hij liet niets meer iets van zich weten. :confused: En stuurde ik hem een doodnormale sms van hee hoe is ie!!!Maar ik kreeg een sms van hem terug met als antwoord ik wil niet met iemand trouwen die familie van mij is!!!Nou echt ik wist niet wat ik voelde.Ene kant was ik blij en de andere kant ik kon wel dood vallen...Maar ja ruim 10 maanden later dacht ik steeds aan hem dus heb ik zijn telefoon nummer en zijn msnadres ook. :D .Maar ik zei tegen hem van hoe is ie en al het enige dat hij zei dat ik moest vergeten wat er was gebeurt en dat hij niet met iemand wilt trouwen die in de familie zit.Terwijl hij nog vorig jaar met een andere nicht van mij wilde trouwen , maar zij niet als zij ja had gezegd gingen ze trouwen!!!Nu zei hij laatst op msn van niemand wilt een vrouw als jouw!!!Nou toen hij dat tegen mij zei nou mijn wereld zaktte letterlijk in elkaar... :traan1: Nu denk ik nog wel eens aan hem maar ik zie hem pas in juli dan komt is hij ook op vakantie want hij is nu verhuist naar Zweden en heeft een vriendin zegt hij.Maar ik weet niet of ik het moet geloven , want ik wilde hem checke en mijn vriendin belde hem op en vroeg verkering en hij zei ja terwijl hij haar nog nooit heeft gezien... :confused: Dus meiden en jongens ik weet het echt niet meer wat denken jullie eigenlijk???Maar ik wil eigenljk hem flink terug zien te pakken ik wil wraak nemen zodat hij weet wat ik voelde maar ja wat moet ik doen en hoe doe ik dat???Jongens en meiden help me AUB!!!Alvast bedankt!!! :zwaai:

laydeeh2die4
10-11-2003, 22:03
Ik begrijp het allemaal niet hoor sorry heb vandaagteveel verhaaltjes gelezen

miss_saliha
10-11-2003, 22:08
als eerste....hij is echt eeen vette player.... tweede: don`t ever trust him... die gast is niet goed bij zijn hoofd hij gebruikt je zo te zien alleeen maaar...terwijl jij zelf weeeet dat je beter kan krijgen... wraak nemen moet je niet doen dat helpt echt niet...het enige wat jij het beste kan doen is afstand van hem nemen en niet steeds aaan hem denken want jij verdiend beter...en zoals je zei over dat lichaaamelijk contact die hij met je had...aub..weees voorzichtig met dit soort dingen je bent nog jong en je leven begint nu pas...laaat het niet afpakken/verpesten door hem...mohiem weees voorzichtig lieverd.. en je kan beter krijgen trust me... veeel succes verder.... heeel veeel liefs saliha

toprakkizi
10-11-2003, 22:08
Ja het komt erop neer dat hij me heeft aangeraakt op me verliefd was en toen ik op hem was liet hij me zitten en zei allemaal dingen waar ik als ik aan denk nog om moet huilen maar ik wil hem pakken maar hoe want ik zie hem in juli en dan ben ik 19 en hij ook en dat betekent dat we elkaar 6 jaar niet hebben gezien!!!

miss_saliha
10-11-2003, 22:13

Origineel gepost door NadinaaNadinaa Zet die ezel uit je hoofd, hij is je niet waard, hij is een mislukkeling. Je hoeft hem niet terug te pakken joh, dat is hij niet waard, hij zou zich alleen maar goed gaan voelen als hij dalijk de indruk krijgt dat jij wakker van hem ligt. Laat hem gaan juist..!!!!

MocrowGirlBella
10-11-2003, 22:22
Origineel gepost door NadinaaNadinaa Zet die ezel uit je hoofd, hij is je niet waard, hij is een mislukkeling. Je hoeft hem niet terug te pakken joh, dat is hij niet waard, hij zou zich alleen maar goed gaan voelen als hij dalijk de indruk krijgt dat jij wakker van hem ligt. Laat hem gaan Wallah Ila....:maf: :zwaai:

Lady_moi
10-11-2003, 23:06
nadina heeft gelijk :rolleyes:

maghrebgirl20
10-11-2003, 23:15
vind ik ook

ChOcOtOfFfF
10-11-2003, 23:18
vind ik ook:maf2:

toprakkizi
11-11-2003, 09:38
Hee mensen, Bedankt allemaal voor julie reactie!!!Nadinaaa je hebt ook wel gelijk maar ik weet het niet ik heb zoiets ik laat hem pas met rust als ik hem te pakken heb genomen als hij weet hoe ik me voelde dat laat ik hem...Maar aangezien ik zo jullie reacties lees moet ik dat dus niet doen!!!Maar hoe moet ik dan reageren als ik hem weer zie het is dan voor het eerst in 6 jaar dat ik hem weer zie!!!En nog bedankt!!! :zwaai:

dima_zina85
11-11-2003, 10:06
zet m uit je hoofd hoor, ik begrijp eigenlijk niet eens dat je nog aan m denkt, het is een viezerik!!

toprakkizi
11-11-2003, 10:08
Weet je ik wil eigenlijk ook niet meer aan hem denken ik wil hem alleen terugpakken vandaar duss....Maar ja hij was ook de eerste op wie ik verliefd ben geworden...

Life_sucks
11-11-2003, 11:27
Origineel gepost door toprakkizi Weet je ik wil eigenlijk ook niet meer aan hem denken ik wil hem alleen terugpakken vandaar duss....Maar ja hij was ook de eerste op wie ik verliefd ben geworden... je moet hem negeren. meestal helpt dat

Miss_Grumble
18-11-2003, 11:05
Je neef is stom!!!! Net zoals alle andere mannen!!! :kwaad: Wraak is zoet :D

Nemo
18-11-2003, 11:42

Origineel gepost door toprakkizi Hee mensen, Bedankt allemaal voor julie reactie!!!Nadinaaa je hebt ook wel gelijk maar ik weet het niet ik heb zoiets ik laat hem pas met rust als ik hem te pakken heb genomen als hij weet hoe ik me voelde dat laat ik hem...Maar aangezien ik zo jullie reacties lees moet ik dat dus niet doen!!!Maar hoe moet ik dan reageren als ik hem weer zie het is dan voor het eerst in 6 jaar dat ik hem weer zie!!!En nog bedankt!!! :zwaai: Nou ik zou hem echt niet opzoeken hoor als ik jou was, gewoon negeren, gaat ie denken dat jij hem nog steeds leuk vindt. Wat een HAAN die vent, gaat ie naast zijn schoenen lopen!!! Terugpakken moet je helemaal niet doen, de andere wang toekeren,,, ga lekker zwemmen om je agressie af te reageren, doe je het op een positieve manier en nog voor jezelf ook. VERGEET DIE HAAN!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8