Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen zin in school (of werk)

Pagina's : [1] 2

mrsmagica
14-12-2007, 08:55

Hoi Wie gaat er ook met moeite naar de lessen of het werk? Pff ik blijf zovaak thuis en kan me zelf er niet toezetten naar school te gaan. Geen zin, moe:( Iemand het zelfde? Of tips? :)

insaf18
14-12-2007, 10:30
Wie wilt ernu geen geld? Wie wilt ernu geen diploma? Denk verder dan aan morgen..Uw toekomst is belangrijk!!.. Er bestaan geen tips hiervoor..Gij bent diegene die uw school moet afmaken en een diploma op zoek moet hebben!...

mrsmagica
14-12-2007, 19:02
Wie wilt ernu geen geld? Wie wilt ernu geen diploma? Denk verder dan aan morgen..Uw toekomst is belangrijk!!.. Er bestaan geen tips hiervoor..Gij bent diegene die uw school moet afmaken en een diploma op zoek moet hebben!... :goedzo:

ouasimagirl
15-12-2007, 12:18
Wie wilt ernu geen geld? Wie wilt ernu geen diploma? Denk verder dan aan morgen..Uw toekomst is belangrijk!!.. Er bestaan geen tips hiervoor..Gij bent diegene die uw school moet afmaken en een diploma op zoek moet hebben!... duidelijke gesproken:goedzo:

Amazigh_United
15-12-2007, 17:58

Hoi Wie gaat er ook met moeite naar de lessen of het werk? Pff ik blijf zovaak thuis en kan me zelf er niet toezetten naar school te gaan. Geen zin, moe:( Iemand het zelfde? Of tips? :) The same here:zwaai:

i_like_mo
15-12-2007, 22:34
hihi ik zit al jaren thuis gewoon geen werk geen school

Bloempje20
15-12-2007, 23:25
Hoi Wie gaat er ook met moeite naar de lessen of het werk? Pff ik blijf zovaak thuis en kan me zelf er niet toezetten naar school te gaan. Geen zin, moe:( Iemand het zelfde? Of tips? :) Hier nog eentje

Bloempje20
15-12-2007, 23:37
ik heb ook dezelfde probleem erg is dat he k heb gwn echt nergens zin in laatste tijd wollah soms denk k echt van klaar k ga met alles stoppen zo een aanval heb k gwn soms

scania
15-12-2007, 23:41
hier krijg jullie allemaal later spijt van

Bloempje20
15-12-2007, 23:43
hier krijg jullie allemaal later spijt van ja dat weet k majah k weet ook niet wat k eraan moet doen het is zo moeilijk

Bloempje20
15-12-2007, 23:44
ja ik heb dat ook precies t zelfde wallah. elke dag, ik heb dit nog nooit zo erg gehad ik weet echt niet wat ik heb ik denk ook altijd om gewoon met alles te stoppen so echt toevallig je zit gwn met dezelfde probleem als mij, maar aan de andere kant wil k gwn echt niet stoppen omdat k toch later spijt zal krijgen wat iemand niet hier ook zei in de topic..Dus k moet het gwn ech volhouden joh wat studeer je?

scania
16-12-2007, 00:05
ja dat weet k majah k weet ook niet wat k eraan moet doen het is zo moeilijk je moet echt je diploma halen zonder papiertje kom je nergens aan de bak:goedzo:

mirikan
16-12-2007, 00:44
Ik ga met tegen zin naar me stage:moe:

mrsmagica
16-12-2007, 11:58
erg is dat he k heb gwn echt nergens zin in laatste tijd wollah soms denk k echt van klaar k ga met alles stoppen zo een aanval heb k gwn soms Pfff dat heb ik nou ook.. hier krijg jullie allemaal later spijt van Ik heb er nu al spijt van, maar ja t is zo super moeilijk Ik ga met tegen zin naar me stage:moe: Aah dat had ik ook, ben er toen maar mee gestopt. Hou t vol:)

foreverappie
16-12-2007, 12:02

geen zin kan iedereen zeggen!! Je kunt pas geen zin hebben, als je goed leert of werkt... Niet ik ben moe, dus ik heb geen zin...

Pagina's : [1] 2