Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : trouwen in de mode???

Pagina's : [1] 2

miss_saliha
10-11-2003, 20:56

wat mij is opgevallen.. is dat tegenwoordig heeel veeel jongeren trouwen of verloven.... hier in mijn stadje zijn er heeel veeel verloofd of getrouwd op jonge leeftijden..waaar ik helemaaal niets van begrijp is dat bij jullie ook zo??..of is dat alleeen maaar hier bij mij....mohiem wel leuk om te horen maaar om te geloven dat het echt steeds meeer in de mode word gebracht....I don`t know....:D groetjes saliha

Najib26
10-11-2003, 20:58
Nee de meesten hebben vooral haramrelaties. Was het maar zo dat ze massaal gingen verloven en trouwen, dan zou er niet zoveel fitna zijn.

chicamaroquia
10-11-2003, 20:58
Misschien denken sommige: beter een relatie waar Allah (swt) achter staat, dan een relatie die door de shaitaan wordt gesponsord... :)

dima_zina85
10-11-2003, 21:00
als je er klaar voor bent, en je bent de ware mohand tegen gekomen........WHY NOT!!!:D :zwaai:

chicamaroquia
10-11-2003, 21:02

Ja toch... :) Sommige zijn inderdaad erg jong, maar laten we hopen dat het goedkomt...

krimmie
10-11-2003, 21:03
Meestal trouwen ze jong en na een aantal maanden zijn ze terug bij mama en papa scheiden is pas de mode van nu!!!

miss_saliha
10-11-2003, 21:04
Origineel gepost door krimmie Meestal trouwen ze jong en na een aantal maanden zijn ze terug bij mama en papa scheiden is pas de mode van nu!!! doe niet zo kinderachtig......mischien kan dat bij jou zo gebeuren maaar dan hoef je niet gelijk iedereeen over 1 kam te scheren..!!!

chicamaroquia
10-11-2003, 21:06
Origineel gepost door krimmie Meestal trouwen ze jong en na een aantal maanden zijn ze terug bij mama en papa scheiden is pas de mode van nu!!! Het komt inderdaad voor. Daarom zei ik ook: ik hoop dat het goed voor ze uitpakt. Heb nu al 3 keer in korte tijd meegemaakt dat (jonge) mensen nog geen drie maanden na de bruiloft zijn gescheiden...

krimmie
10-11-2003, 21:08
Origineel gepost door chica*******a Het komt inderdaad voor. Daarom zei ik ook: ik hoop dat het goed voor ze uitpakt. Heb nu al 3 keer in korte tijd meegemaakt dat (jonge) mensen nog geen drie maanden na de bruiloft zijn gescheiden... Dat sanp ik niet meiden geven TE snel op en denken dat trouwen een spelletje is NOT

krimmie
10-11-2003, 21:10
Origineel gepost door miss_saliha doe niet zo kinderachtig......mischien kan dat bij jou zo gebeuren maaar dan hoef je niet gelijk iedereeen over 1 kam te scheren..!!! Kinderachtig??? Weeet jij wat kinderachtig is meiden van 17,18 jaar die niet weten hoe ze moeten koken,verantwoordelijkheid opnemen,.... ze denken dat trouwen een spelletje is en een sprookje WAKE UP dat is de realiteit en ze denken allleen maar aan het geven van het mooie feest zo werkt dat niet!!!

miss_saliha
10-11-2003, 21:10
het is zeker geeen spelletje....maaaar als je de ware bent tegen gekomen dan geef ik hem/haar 100% gelijk als ze willen trouwen ... en het is zelfs beter zoals Najib26 zei.. hij heeft helemaaal gelijk!

ik_oke_is
10-11-2003, 21:11
Origineel gepost door chica*******a Het komt inderdaad voor. Daarom zei ik ook: ik hoop dat het goed voor ze uitpakt. Heb nu al 3 keer in korte tijd meegemaakt dat (jonge) mensen nog geen drie maanden na de bruiloft zijn gescheiden... ik heb eens meegemaakt dat ze na één week gingen scheide, en drie weken later waren ze allebei getrouwd met hun beste vriend, vriendin, en toen gingen ze wéér scheiden , dat was dan na gemiddeld pakweg een maand , en jah nu gaat het wel goed met ze ; het is al 6 maanden ondertussen met de derde partner, niet slecht toch?? :maf2: ps: als iemand dit als bron neemt voor verhalenrubriek gelieve eerst auteursrechten aan te vragen aub, dank U

chicamaroquia
10-11-2003, 21:11
Origineel gepost door krimmie Dat sanp ik niet meiden geven TE snel op en denken dat trouwen een spelletje is NOT In deze gevallen lag het alle drie de keren aan de jongen...

ik_oke_is
10-11-2003, 21:12
Origineel gepost door chica*******a In deze gevallen lag het alle drie de keren aan de jongen... ... zeiden de vrouwen ;)

miss_saliha
10-11-2003, 21:14

wat vinden jullie ervan als ze op haaar 16de trouwt...??? met eeen gozer van boven de 24!!!

Pagina's : [1] 2