Bekijk originele versie : Bestuur Nederlandse Moslim Omroep weg
HILVERSUM (ANP) - De Nederlandse Moslimraad (NMR) heeft het bestuur van de Nederlandse Moslim Omroep (NMO) per 1 november na zijn zittingstermijn van twee jaar naar huis gestuurd. Dat heeft voorzitter D. Maddoe van de NMR maandag gezegd.
De NMR, die de zendmachtiging voor de moslimgemeenschap beheert, vindt dat het omroepbestuur zich slecht van zijn taak heeft gekweten. Secretaris A. Mohamedajoeb van de NMO beweert echter dat het NMO-bestuur zelf geen tweede zittingstermijn wil uit onvrede over het functioneren van directeur F. William. Die zou taken die het bestuur hem had opgedragen, niet hebben uitgevoerd en meermalen hebben geweigerd het bestuur te informeren.
Volgens Maddoe heeft het NMO-bestuur ,,absoluut geen beleid gevoerd''. Het heeft niets terecht gebracht van tien beleidspunten die het van de NMR had meegekregen. ,,Het bestuur heeft in twee jaar tijd zelfs geen programmaraad kunnen oprichten.'' Andere beleidspunten zijn meer programma's voor jongeren, het inspelen op de actualiteit in de programma's en het gebruik van nieuwe media.
Maddoe zegt nooit eerder signalen te hebben gekregen dat het bestuur ontevreden was over William. Ook in de relatie met de directeur maakt Maddoe het bestuur verwijten. ,,Het heeft in twee jaar niet één functioneringsgesprek met William gevoerd.''
Ook William zegt geen weet te hebben van de onvrede bij het bestuur. ,,Ik heb nog nooit klachten gehad, integendeel. Ik ben de hemel in geprezen.'' Dat het bestuur uit eigen beweging is opgestapt, lijkt hem vreemd. ,,Als je als bestuur niet met de directeur kunt samenwerken, stap je niet op maar stuur je de directeur weg.''
Nou, dat werd tijd, wat een zooitje. Zulke slechte en overbodige programma's. Was ik een moslim, ik schaamde me voor deze omroep.
Een keer een mooie serie over de Profeet, de rest: troep. Propaganda, anti-semitische rotzooi. Met ramadan zenden ze een anti-Israel film uit, nota bene in de ramadan, tijd van bezinning en zingeving. Uit Libanon, alsof de moslims hier behoefte hebben aan een hitsige film van onbekende makers. Niks geen mooie dienst uit de moskee in Zaandam, of iets moois over de geschiedenis van de moskee: "van tent naar tempel".
Waar vullen ze dat ene uurtje mee? Met 15 minuten lang alle namen van Allah opnoemen. Veel bombastisch en apocalytische gebrom en dan wat jpeg.knutselwerk dat menige puber hier beter en mooier doet met z'n webcam.
Scottie, Nooit Meer Omroepen.
Bestaat er eigenlijk een joodse omroep
Bidawi_Mazlot
10-11-2003, 20:34
Origineel gepost door jihad12
Bestaat er eigenlijk een joodse omroep
Ja, van NL1 t/m MTV :D
Nou, misschien moet dat hek, zodra het niet meer nodig is naar Nederland terugkomen. Dan krijgen de Marokkanen hun eigen Klaagmuur ....
En als sommige moslims zo lelijk blijven doen tegen hun joods medeburgers dan komt die joodse omroep er nog aan.
Ze hbben al een heel mooi koor dat mooie joodse liederen zingt en die mogen wel bij Dodenherdenking in de Nieuwe Kerk in Amsterdam zingen.
Jammer, als Marokkanen ook een koor hadden, dan hadden zij er volgend jaar misschien mogen zingen.
Socttie, geklaagd.
Antileech
11-11-2003, 12:46
Origineel gepost door Kruisvaarder
Ze hadden die directeur toch bedreigt?
Omdat hij het gewaagd had om een recitatie van de koran uit te zenden begeleid door piano muziek.
Dan vraag je er ook om he.
Waarschijnlijk neemt de taliban het nu over, dan kunnen we constant genieten met programma's over waar ter wereld moslims zichzelf allemaal zielig voelen.
En over de discriminatie in nederland.
ik kijk er met smart naar uit.
Kruisvaarder verzin jij ze zelf of heb jij weer iemand anders, die jouw van dergelijke informatie voorziet..
Grappig
Antileech
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.