Bekijk originele versie : Auto huren Marokko
Troetmeisje_1
13-12-2007, 21:21
Hey mensen,
Nou ik ga dus in de zomer voor een maandje naar Maghreb.. Ik ga met het vliegtuig en wil daar een auto huren om mee rond te reizen en op de terugweg naar het vliegtuig weer in te leveren..
Heeft iemand tips?
Ps: ik ben 23 jaar.. dus de minimumleeftijd moet niet 25 zijn :D
PPS: Ik wil m gelijk huren op het vliegveld van casablanca
Troetmeisje_1
13-12-2007, 21:26
Ik kreeg als tip om m in Spanje te huren??..
Maarja als je m in Marokko huurt voor 1850 voor een hele maand en in Spanje voor 1300 an is het ongeveer hetzelfde als je de Boot, tol en tank meetelt, toch?
ElMoro1983
14-12-2007, 00:38
Ik kreeg als tip om m in Spanje te huren??..
Maarja als je m in Marokko huurt voor 1850 voor een hele maand en in Spanje voor 1300 an is het ongeveer hetzelfde als je de Boot, tol en tank meetelt, toch?
spaanse kenteken staat toch wel wat stoerder
dan die levensloze maroc platen
Yassirtje
14-12-2007, 00:51
auto huren bij de vliegveld kost ongeveer 400 per dag plus een borg van 400 euro.
maghrebia7
14-12-2007, 01:03
spaanse kenteken staat toch wel wat stoerder
dan die levensloze maroc platen
HAHHAHAHA, op zoek naar sjans
maghrebia7
14-12-2007, 01:06
Hey mensen,
Nou ik ga dus in de zomer voor een maandje naar Maghreb.. Ik ga met het vliegtuig en wil daar een auto huren om mee rond te reizen en op de terugweg naar het vliegtuig weer in te leveren..
Heeft iemand tips?
PPS: Ik wil m gelijk huren op het vliegveld van casablanca
JE kan het gewoon via internet regelen, en dat je het dan kan ophalen op het vliegveld van casa, dan staat ie voor je klaar. Zelf had ik afgelopen zomer ook een auto gehuurd in Rabat, ik moet zeggen was zeker niet goedkoop het hangt er ook vanaf welke auto je wilt huren en voor hoe lang, hoe langer je het huurt hoe goedkoper de dagprijs wordt en in het weekend stijgen de prijzen.
maghrebia7
14-12-2007, 01:08
auto huren bij de vliegveld kost ongeveer 400 per dag plus een borg van 400 euro.
ECht waar, nee joh is veel goedkoper ik weet niet over welk vliegveld jij het hebt
Bni_Gmil
14-12-2007, 01:34
Hey mensen,
Heeft iemand tips?
PPS: Ik wil m gelijk huren op het vliegveld van casablancaAls je hem bij de vliegveld wilt afleveren met 3 deuken 15 krassen moet je hem vooral huren of je moet gewoon eeen knuppel kopen of een flesje traangas want mgarba kennen geen schadeformulier invullen
ElMoro1983
14-12-2007, 01:54
HAHHAHAHA, op zoek naar sjans
sjans is maar voor even,
ben op zoek naar iets blijvends:kus:
maghrebia7
14-12-2007, 02:00
sjans is maar voor even,
ben op zoek naar iets blijvends:kus:
NOG niet gevonden?
maghrebia7
14-12-2007, 02:01
Als je hem bij de vliegveld wilt afleveren met 3 deuken 15 krassen moet je hem vooral huren of je moet gewoon eeen knuppel kopen of een flesje traangas want mgarba kennen geen schadeformulier invullen
HAhahha, klopt in Marokko kennen ze dat niet, en de kans om een auto schadevrij terug te brengen is ook klein in Marokko
Bni_Gmil
14-12-2007, 02:06
HAhahha, klopt in Marokko kennen ze dat niet, en de kans om een auto schadevrij terug te brengen is ook klein in Marokko hhwahw mijn auto dit jaar helemaal mishandelt maar jah hij is ook naar bni gmil geweest :D :D als ze je auto deuk veroorzaken gaan ze beginnen met huilen van moet mijn kinderen voeden enzo dan pak je knuppel uit je auto geef je zijn auto ook een beurt:hihi:
maghrebia7
14-12-2007, 02:13
hhwahw mijn auto dit jaar helemaal mishandelt maar jah hij is ook naar bni gmil geweest :D :D als ze je auto deuk veroorzaken gaan ze beginnen met huilen van moet mijn kinderen voeden enzo dan pak je knuppel uit je auto geef je zijn auto ook een beurt:hihi:
HAhaha, dat is ook een optie. Gewoon agressief opstellen. Ja als je naar beni mellal gaat dan blijft ie niet meer hetzelfde, nee die van mij had maar een klein krasje :hihi: hoefde er gelukkig niet voor te betalen. COnnecties vandaar
Bni_Gmil
14-12-2007, 02:18
HAhaha, dat is ook een optie. Gewoon agressief opstellen. Ja als je naar beni mellal gaat dan blijft ie niet meer hetzelfde, nee die van mij had maar een klein krasje :hihi: hoefde er gelukkig niet voor te betalen. COnnecties vandaar je ziet die toeristen vaak camera's trekken als zij een ongeluk maken :hihi:
maghrebia7
15-12-2007, 00:05
je ziet die toeristen vaak camera's trekken als zij een ongeluk maken :hihi:
Echt waar, nooit tegengekomen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.