Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat vindt jullie van joods programma barend & van dorp ??

LZN
10-11-2003, 19:27

:zwaai: graag u reactie a.u.b.

SabroenDjamiel
10-11-2003, 19:53
Eerlijk gezegd heb ik nooit naar da programma gekeken....Kijk liever naar programma's als Netwerk en Nova enzo, vind ik interessanter en volwassener overkomen....Bij Barend & van Dorp kakelen ze altijd door mekaar heen, en dan maar te zwijgen over die kwijlerd die er altijd bij zit, als hij praat komt er speeksel uit zn mond ieuwww.....

Scottie
10-11-2003, 20:36
Origineel gepost door darelkabdani :zwaai: graag u reactie a.u.b Nou, wil je wel eerst aangeven waar jij dan die propaganda zag? Wat zeiden ze dan? Wat is dan joodse proganda? Is dat dan het propageren van joden? Of propageren joden iets? En "Wat vinden jullie" schrijven we zoals ik doe. Jullie is meervoud dus wordt het vinden: "Jullie vinden" en "vinden jullie". Scottie, propaganda voor Neerlandica.

jihad12
10-11-2003, 20:39
mister Barend en vriend dorp zijn zionisten upperclass en laten geen kans voorbijgaan moslims zwart te maken, maar dat was iedereen als opgevallen

Byna
10-11-2003, 21:11

ik word al ziek als ik zn smoel op tv zie... blij dat ik n schotel heb...

jihad12
10-11-2003, 21:12
Origineel gepost door achmad voor een jood vind ik um ech nie slecht hoor, serieus wat heeft ie fout gedaan, draaf je niet wat ver door? Als je een tijdje geleden had gekeken: hoe zij een imam te kijk hebben gezet, zou je hem levend villen samen met die dronken ouwe *** van een mulder.

Teaser
10-11-2003, 21:29
Ik heb een keer kortsluiting gehad omdat ik op Barend ging spuwen.

IFRIQUIA
10-11-2003, 21:30
Weeet je dat ze eens wat te melden hadden over de hells angels (KRITIEK) ze noemden het een criminele organisatie het gevolg 2 blaauwe ogen en 2 poepluiers bij de heeren barend en van dorp mietjes.....

IFRIQUIA
10-11-2003, 21:32
We moesten ook eens een keer langsgaan het schijnt te werken ze hebben nooit meer iets gezegd ...kutjournalisten van niets money money money ze zouden hun moer er nog voor verkopen...