Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alqaida organisatie biedt haar excuuses..

Pagina's : [1] 2

LZN
10-11-2003, 16:26

we weten allemaal dat de meeste slachtoffers arabieren waren, misschien komt dat doordat ze het verkeerde gebouw hebben opgeblazen....... stel dat alkaida zich verontschuldigd voor de slachtoffers van laatste aanslag in Ryad in een audio/videotape.. " natuurlijk als alqaida de echte dader was" zou je dat kunnen geloven? ga je alkaida vergeven? hoe ga je daarop reageren als je een direct slachtoffer bent? en als je een indirect slachtoffer bent!?.

Danielle2
10-11-2003, 16:28
Origineel gepost door youssef85 we weten allemaal dat de meeste slachtoffers arabieren waren, misschien komt dat doordat ze het verkeerde gebouw hebben opgeblazen....... Als je onschuldige burgers opblaast, dan blaas je ALTIJD het verkeerde gebouw op, mafkees!

Ezzedine
10-11-2003, 16:34
Hahahaahaha excuses ik geloof niet dat ze het hebben gedaan. Dit klinkt als de zoveelste conspiracy theory,maar De zionistische entiteit heeft de Amerikaanse ambassade in Cairo opgeblazen en een marine fregat van de Amerikanen. Dus waarom zou de mossad of de Cia het niet hebben gedaan een paar van die arme onwetende stumpers wijgemaakt dat daar een goede doelwit was.Bommen geven uniform hupsekee slechte imago vrijheidsbewegingen

Danielle2
10-11-2003, 16:46
zielig ben jij, gehersenspoeld hopeloos geval. net een robot.

Ezzedine
10-11-2003, 16:48

Danielle zijn dat jou tegenargumenten. Als je niks beters weet te verzinnen moet je niet direct beginnen te beledigen dat is werkelijk heel zwak en dat had ik niet verwacht van iemand die momenteel geniet van een universitaire opleiding

Peej
10-11-2003, 16:57
Origineel gepost door Ezzedine Hahahaahaha excuses ik geloof niet dat ze het hebben gedaan. Dit klinkt als de zoveelste conspiracy theory,maar De zionistische entiteit heeft de Amerikaanse ambassade in Cairo opgeblazen en een marine fregat van de Amerikanen. Dus waarom zou de mossad of de Cia het niet hebben gedaan een paar van die arme onwetende stumpers wijgemaakt dat daar een goede doelwit was.Bommen geven uniform hupsekee slechte imago vrijheidsbewegingen Heb je een valide bron voor deze vreemde samenzweringstheorie??? Met mijn reactie in de thread over de gedode Amerikaan (waar ik een stuk over de aanslag in Ryaad heb bijgezet) heb ik blijkbaar de spijker op de kop geslagen. Als er Amerikanen, Israƫlisch of andere westerlingen gedood worden zijn de terroristen helden en martelaren. Maar wanneer het mislukt en ze raken moslimbroeders dan zijn de terroristen ineens geen moslims meer maar is het de schuld van de CIA of de Mossad. Donder toch op met al die sprookjes waarmee je wilt proberen om de slechte moslimterroristen (gelukkig een kleine minderheid tussen alle goed moslims) vrij wilt pleiten. Wat een kortzichtig wereldbeeld heb jij toch, en daarbij ook nog oogkleppen op. En danook nog zeggen dat anderen het niet goed zien.

Ezzedine
10-11-2003, 17:04
Oke geef me een motief waarom al-qaeda libanezen en Egyptenaren wil opblazen Zal het niet de mensen in het harnas jagen die haar juist steunen

Danielle2
10-11-2003, 17:05
Origineel gepost door Ezzedine Danielle zijn dat jou tegenargumenten. Als je niks beters weet te verzinnen moet je niet direct beginnen te beledigen dat is werkelijk heel zwak en dat had ik niet verwacht van iemand die momenteel geniet van een universitaire opleiding Nou, genieten VAN mijn universitaire opleiding dat valt tegen, die rotscriptie wil maar niet af. Excuses Ezzedine dat ik je beldigd heb, ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te voorkomen en respect te hebben voor ieder mens, ook met een andere mening. Maar ik begrijp jou echt niet Ezzedine. Jij geeft altijd van ALLES de joden de schuld, en zoekt NOOIT de verantwoordelijkheid bij mensen waar jij je mee identificeert. Zo simpel kan de wereld toch niet zijn? Vind jij nou nooit dat moslims ook weleens fouten maken, onrecht plegen? Ik vind je op deze manier gewoon erg ongeloofwaardig.

Ezzedine
10-11-2003, 17:11
Nee danielle jij ontkent de wrede massaslachtingen die de zionisten over al ter wereld hebben uitgevoerd om hun doel te steunen. Wil je de bovenste twee aanslagen ontkennen zelfs Amerika heeft ze erkent en heeft een paar miljard dollar steun een jaar opgeschort een soort straf die een vader zijn zoon geeft. Zoveel geeft Amerika om haar burgers en soldaten

Danielle2
10-11-2003, 17:15
Waar hebben zionisten in godsnaam overal ter wereld massaslachtingen uitgevoerd dan?? Behalve in Palestina? Kom op zeg, jij beweert dingen die Al Jazeera nog niet zou beweren. Je beantwoordt mijn vraag niet: Vind jij dat moslims nooit onrecht, slachtingen en wreedheden begaan? Ik geef onmiddelijk toe dat het westen, en israelis, zich daar ook schuldig aan maken dus je hoeft niet weer meteen de vraag om te draaien.

Peej
10-11-2003, 17:15
Origineel gepost door Ezzedine Oke geef me een motief waarom al-qaeda libanezen en Egyptenaren wil opblazen Zal het niet de mensen in het harnas jagen die haar juist steunen Dat moet je mij niet vragen. Ik begrijp al niet waarom deze gehersenspoelde idioten zonder blikken of blozen onschuldige westerlingen doden. Laat staan waarom ze hun eigen "broeders" aanvallen. Zou het misschien een geval van `Foutje bedankt`kunnen zijn? Zoals er bij de Twin Tower aanslag ook vele moslims gedood zijn. Of zijn deze idiote moordenaars zo dom dat ze als gevolg van alle indoctrinaties en hersenspoelingen niet meer voor zichzelf kunnen denken. in ieder geval zijn die zelfmoordenaars vaak niet de slimsten volgens mij. Want als je je zo makkelijk laat ompraten tot het uitvoeren van zo'n idiote daad moet er toch wel een steekje bij je los zitten.

Ezzedine
10-11-2003, 17:16
Egypte,syrie,Libanon,Jordanie steun aan Farc en aan india.

Ezzedine
10-11-2003, 17:19
Amerika heeft wel een motief -slechte imago Al-qaeda in haar thuis basis Saudi Arabie waar de meeste alqaeda leden vandaan komen -Amerika waarschuwt dat al-qaeda de koningshuis wil verstoten en iedereen weet dat de Koningshuis leden Al-qaeda Hamas etc financieel steunen mishcien schort het koningshuis of andere saudis de zakat op naar die groeperingen. Bij Al-qaeda kan ik alleen een grote vraagteken zetten?

Danielle2
10-11-2003, 17:21
Massaslachtingen overal ter wereld...dat valt dus wel weer mee. Met Egypte, Syrie Libanon en Jordanie was Israel in oorlog. Een oorlog die eerstgenoemde landen zelf zijn begonnen (met uitzondering van Libanon in '82). In een oorlog vallen slachtoffers. Israel heeft in de oorlogen met de arabische landen ook 20.000 man verloren. En "steun aan", is dat massaslachting? je overtuigt me niet, makker. Waarom moet je het altijd zo uit zijn verband rukken? Waarom kun je het niet gewoon houden bij de stelling dat Israels bezetting van de palestijnen wreed is en onmenselijk? Waarom moet Israel dan ook verantwoordelijk zijn voor alle ellende in de wereld? Dat is toch precies hetzelfde als de onzin dat de moslims de schuldigen zijn van alles wat er mis is?

newkid
10-11-2003, 17:31

Het is niet aan mij/ons om de daders te vergeven. Allah (swt) heeft hierin het laatste woord. Als je het mij vraagt ... keur ik het af of het nu de alqaida, de westerlingen, israelie, palestijnen of mijn buurman. Niemand heeft het recht het leven van een ander toe te eigenen. Zelfs niet als het onrecht jou is aangedaan. Waar leiden aanslagen, oorlogen, vetes ed toe??? verderf, verdriet, pijn, haat en erger nog meer geweld. Laten ze eerst allemaal eens hun trots inslikken en hun verstand gebruiken want iedere idioot ziet dat dit tot niets leidt of hebben we nu echts niets van de geschiedenis geleerd? Nee, ik kan de daders niet vergeven.!

Pagina's : [1] 2