Bekijk originele versie : Leuke goedkope korte jassen..
bladibladibla
13-12-2007, 01:57
Hey dames.. weten jullie ergens een goedkope korte jas te vinden? Ik heb vaak rokken aan en met een lange jas staat dat heel lelijk .. dus nu doe ik vaak mijn zomer-colbertje van linnen aan :maf2: .. het begint wat koud te worden, dus wie weet wat leuks? Ik vind bijvoorbeeld een colbert-achtige jas maar dan in stoffen wel leuk .. maar wil er niet teveel voor betalen.. oke alvast bedankt meiden..
KleinJuffie
13-12-2007, 09:21
Kijk bij Berscka..Goedkoop en heeft soms leuke jassen..
Noor-El-Islaam.
13-12-2007, 10:12
H&M, Zara, Vero moda, Bershka , Morgan, Mango, C&A
ze hebben daar verschillende soorten colbers, dus er zit vast een goedkope tussen !
zina_mn_tanga
13-12-2007, 11:14
Hey dames.. weten jullie ergens een goedkope korte jas te vinden? Ik heb vaak rokken aan en met een lange jas staat dat heel lelijk .. dus nu doe ik vaak mijn zomer-colbertje van linnen aan :maf2: .. het begint wat koud te worden, dus wie weet wat leuks? Ik vind bijvoorbeeld een colbert-achtige jas maar dan in stoffen wel leuk .. maar wil er niet teveel voor betalen.. oke alvast bedankt meiden..
Ik was gisteren toevallig in Utrecht, en in de H&M in HC, hebben ze allerlei colbertjes afgeprijsd 50%. Zaten hele leuke tussen, en is best wel dik stof.
bladibladibla
13-12-2007, 12:28
Thanks! Ik ga even kijken bij die H&M in Utrecht .. en de C&A is idd ookw el goed idee..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.