Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geloven jullie in Djinns en znoun???

melia
10-11-2003, 15:20

Geloven jullie in Djinns en zjnoun? Ik heb namelijk het boek gelezen van Naima Bouazzaz (ofzo iets) En ben er toch bewust van dat het erg heerst tussen de marokkanen (ook gewoon de Arabieren zelf) Mijn vraag dus.....Geloven jullie in Djinns????????? Greetz Naima :nerd:

Aardbeitje
10-11-2003, 19:12
Ja waarom zou je er niet in geloven. Die bestaan gewoon hoor. Lees de koraan daar staat het in vermeld dat ze bestaan.

mocrow
10-11-2003, 22:16
Is zjnoun niet het meervoud van djinn......

Soumayah
11-11-2003, 08:45
IK GELOOF ER ZWAAR IN ZEKER WETEN WANT IK WAS ZELF OOK BEZETEN GEWEEST

moslimma
11-11-2003, 09:13

Juist aarbeitje t staat in de Qor'aan dus waarom zal t niet waar zijn? Ik heb verhalen gehoord over znoen en ik heb dagelang nachtmerries van gehad Inshallah zal ons niks gaan gebeuren Beslema Sena..

MissSabah
11-11-2003, 12:04
het is echt waar hoor, ken vele mensen die er mee t maken hebben gehad :eek:

melia
11-11-2003, 15:53
Ja, dat is waar maar ik bedoelde eigelijk meer van, geloven jullie in de Boze oog (ja, ik weet dat het iets anders is maar dat bedoelde ik eigelijk) Ik eigelijk niet zo erg, ik weet dat het wel bestaat maar ik zit er ook niet echt mee, want ik vind het verschrikkelijk eng allemaal..... :staart:

Aardbeitje
11-11-2003, 17:42
Mensen vrees niet voor de djinn want die kan je niets doen als je bid. Maar bid je niet dan ben je een goede doelwit voor de djinn.

Bent_Fes
11-11-2003, 19:16
Origineel gepost door Soumayah IK GELOOF ER ZWAAR IN ZEKER WETEN WANT IK WAS ZELF OOK BEZETEN GEWEEST :eek: Echt waar, voor hoe lang? En misschien een stomme vraag, maar wat is de oorzaak??

Aardbeitje
12-11-2003, 11:40
Een djinn doet je niets. Je hebt engelen om je heen die je kunnen beschermen tegen de djinn. Maar voor die bescherming moet je wel bidden. Bid je niet en doe je alles wat haram is dan moet je wel bang zijn. Want je hebt geen bescherming om je heen en een djinn kan je makkelijk benaderen.