Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beauty

Salon23
12-12-2007, 15:43

Hallo dames, ;) Ik heb een nieuwe schoonheidssalon geopend te Amserdam West. Ik bied julie dames verschillende soorten behandelingen aan : Jullie kunnen bj mij terecht voor - Epileren van je wenkbrauwen - Heerlijke uitgebreide gezichtsbehandeingen , wat je stress en moeiheid zal afnemen en uiteraard lekker zal ontspannen..! - Harsbehandelingen - Voor meiden die zich van top tot teen willen laten harsen in plaats van scheren om de dag! - Manicur - Verzorgen van je handen en je nagels! - Voetverzorging - verzorgen van je voeten en je teennagels! - Make up - Voor meiden die een feestje hebben en zich willen laten opmaken ( avond of overdag makeup) En nog veel meer diverse behandelingen Mijn adres is Beauty Salon Aliya Anthony Moddermanstraat 188 1063 LW Amsterdam Tel : 0207726445 Ben zeer makkelijk bereikbaar zowel met de auto als met openbaar vervoer..en heb tevens gratis parkeermogelijkheden!! Openingsdagen : Ma t/m Za Openingstijden : 9.00 t/m 18.00 Voor vragen zoals prijzen en of meer info kan je me pmen en dan reageer ik zo snel ik kan.. P.S : Heb geen website , me prijzenlijsten zijn onderweg , visiketaartjes kun je ophalen in de winkel Hoop jullie inshallah te verwelkomen in mijn salon:kus: Greetz Beauty Salon Aliya