Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : heb advies nodig voor een bos kroesjkrullen!!

maghreb D-lite
12-12-2007, 15:35

oke dames heb even jullie hulp nodig voor een vriendin van me.. echt waar zij heeft namelijk een bos kroesjkullen waar je niet goed van word.. ze kan er bijna niets mee..nu heeft ze het gekke idee gekregen om haar haren in het zelfde model te laten knippen als Cassandra van Holland next topmdel ehum.. dus het moet goed ontkroest worden en permanent gestijleerd, er moet een goed model in geknipt worden en diepbruin geverfd worden maar WAAR???? weet iemand ( maakt niet uit waar) een goede kapsalon die dit aankan maar ook goed is. Zou het mezelf nooit vergeven als ik haar haren verpest.. alles is welkom thanks;)

Rokana
12-12-2007, 15:45
Waaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhh Niet Permanent Stylen Niet Doen En Aha Dan Wil Je Dat Ze Het Nog Verft. Hier Zit Er 1 Die Haar Haar Heeft Permanement Gestyled En Daaaaaaar Heb Ik Zo'n Spijt Van

maghreb D-lite
12-12-2007, 15:46
wollah... jeetje maar wat kan ik haar nu het beste adviseren?? meskiena ze weet geen raad meer met haar haren en ze wilt het zo graag kort hebben.. wollah ik heb geen idee waar ze dit allemaal kan laten doen.. en permanant styleren en zo'n model erin laten knippen en verven?!?

wondermiddel
12-12-2007, 15:46
hoi meid, ik had t zelfde probleem.. ik zou gaan voor permanent stylen! dan ben je van dat gezanik af!..

maghreb D-lite
12-12-2007, 15:47

hoi meid, ik had t zelfde probleem.. ik zou gaan voor permanent stylen! dan ben je van dat gezanik af!.. maar heb je daar 's ochtends nog veel werk aan of is het echt stijl-stijl..zij is niet echt een typetje die 's ochtends nog haar haren stijlt...

Rokana
12-12-2007, 15:50
Ik Heb Een Chi-behandeling Ondergaan En Dat Was Zeer Slecht Voor Mijn Haar, Ik Werd Gedwongen Mijn Haar Super Kort Te Knippen. Als Ik Haar Was Zou Ik Lekker Mijn Krulletjes Goed Verzorgen Dat Stylen Ik Wallah Echt Niets Ik Spreek Uit Ervaring En Het Is Zo Slecht Voor Je Haar. Als Ik Mijn Haar Waste En Ik Trok Eraan Dan Brak Het Er Gewoon Af. Ze Heeft Al Kroes Haar En Door Het Permanent Stylen En Dan Nog Eens Te Verven Wordt Het Nog Droger Niet Doen Ze Gaat Echt Spijt Krijgen. Ze Hebben Van Extase Een Kuur Die Ze Kan Gebruiken Voor Haar Haar Dacht Het Zachter Wordt Maar Laat Het Haar In Geen Van Geval Stylen :(

maghreb D-lite
12-12-2007, 15:55
Ik Heb Een Chi-behandeling Ondergaan En Dat Was Zeer Slecht Voor Mijn Haar, Ik Werd Gedwongen Mijn Haar Super Kort Te Knippen. Als Ik Haar Was Zou Ik Lekker Mijn Krulletjes Goed Verzorgen Dat Stylen Ik Wallah Echt Niets Ik Spreek Uit Ervaring En Het Is Zo Slecht Voor Je Haar. Als Ik Mijn Haar Waste En Ik Trok Eraan Dan Brak Het Er Gewoon Af. Ze Heeft Al Kroes Haar En Door Het Permanent Stylen En Dan Nog Eens Te Verven Wordt Het Nog Droger Niet Doen Ze Gaat Echt Spijt Krijgen. Ze Hebben Van Extase Een Kuur Die Ze Kan Gebruiken Voor Haar Haar Dacht Het Zachter Wordt Maar Laat Het Haar In Geen Van Geval Stylen :( o oke bedankkt voor je advies.. en die topic over dat aziatische wondermiddel... is dat iets denk je?

Rokana
12-12-2007, 15:58
De Ene Noemt Het Zanura Behandeling, De Andere De Chi-behandeling, De Andere Weer Straigten Maar Het Komt Er Op Neer Dat Het Echt Wel Schadelijk Is Voor Droog Kroes Haar. Je Vriedin D'r Krullen Hebben Een Verzorging Nodig En Wat Jullie Willen Gaan Doen Is Echt Een Aanval Op D'r Haar. Ik Heb Zo'n Spijt Dat Ik Er Niet Ervoor Ben Gewaarschuwd Maar Helaas Ik Kan Er Nu Enkel Van Leren. ;)

wondermiddel
12-12-2007, 16:00
Chi en zunara zijn volgens mij heel verschillend.. ik denk dat t ook afhankelijk is van het soort haar dat je hebt... bij mij heeft t heel goed uitgepakt.. (zunara)... Ik raad je wel af om ook te verven want dat lijkt me allemaal teveel..