Bekijk originele versie : Droge lippen
Hebben jullie ook last van droge lippen nu de ramadan gekomen is ..
nadorlady15
10-11-2003, 12:44
nee ik niet maar de meeste hebben dat wel
Aardbeitje
10-11-2003, 13:18
Ik niet! Smeer ze altijd in met blistrex voordat ik ga slapen. De volgende dag zijn ze zacht als satijn.
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 13:44
Origineel gepost door Najiha
Hebben jullie ook last van droge lippen nu de ramadan gekomen is ..
:eek: Ze hebben toch zo'n vloeibare product voor de vagina. Vraag dat maar bij de apotheek of drogist. wajejjjjj je hoeft het niet hier op maroc.nl te zetten. :D
Origineel gepost door LeTIGRE*******
:eek: Ze hebben toch zo'n vloeibare product voor de vagina. Vraag dat maar bij de apotheek of drogist. wajejjjjj je hoeft het niet hier op maroc.nl te zetten. :D
:rolleyes:
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:30
zomaar over je droge lippen lullen hier op maroc.nl. en het is nog ramdann :D
Origineel gepost door LeTIGRE*******
zomaar over je droge lippen lullen hier op maroc.nl. en het is nog ramdann :D
LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 14:36
Origineel gepost door Najiha
JAHHH, kijk me maarr zo aan met je grote ogen. :p Niet meer doen he stouterd! ;)
Nour_elMaghrib
10-11-2003, 15:04
Oeefffffffffffffffff echt iets voor jongens he
Trouwens je zegt wel dat het Ramadan is maar dat jij weer zonodig moet doordenken :confused:
Najiha ja ook ik heb last van droge lippen alleen komt het bij niet door de ramadan maar door medicijn alleen het vasten maakt het wel erger ja. Maar ik blijf ze gewoon invetten.
:regie: En letigremaroc geen DROGE grappen meer maken, en ik snap ook niet wat er zo grappig is aan jou grapjes dat sommige mensen ik noem geen namen M_Mouslima, er zo gierend om moeten lachen :ego
Nour_elMaghrib
10-11-2003, 15:52
ik ook sorry ik had me niet zo moeten laten gaan alleen dat poppetje kwam wel een beetke sadistisch over
that's al
LeTIGREduMAROC
13-11-2003, 12:08
jullie vrouwen flippenn em echt :D
misstomatisch
13-11-2003, 15:38
Ik weeeeet niet,
mischien lippenbalsem??!!!!
ik weet
niet weet
echt niet weet
mischien..................
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.