Bekijk originele versie : Je salaris. (Alleen full-time werkende personen)
Goedennacht,
Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd naar het loon/salaris van de mensen hier. Dus vandaar dit topic. Uiterraard zal ik mijn salaris als eerst blootgeven in de hoop dat anderen mijn voorbeeld zullen volgen.
Functie: Heftruckchauffer/operator/schoomaker/schimmelpoetser.
Hoogstgenoten (en afgeronde) opleiding: MBO niv. 2 warehousemedewerker.
Branche: pakhuis
(gemiddeld) aantal uren per week: 38
Salaris Bruto: Géén idee
Salaris Netto: 340 per week inclusief 35 euro reiskosten vergoeding. dus 305*52/12=1321 Netto per maand.
Vrije dagen: Ik werk op uizendbasis dus ik mag vrij nemen wanneer ik wil . Alleen niet doorbetaald.
Dienstverband: Uitzendkracht met zich op contract.
Stress: Alleen wanneer ik op de expeditie zit, dan zegt mijn chef "doe dit doe dat" Gaat ie zelf zitten ouwehoeren op kantoor.
Tevreden? Ja, redelijk
Bozedjief87
12-12-2007, 00:56
Haha
Schimmelpoetser? :hihi:
Jaja, kaas die op de schimmel word of met de hand gepoetst (dat is kutwerk) wanneer de schimmel boven op de kaas ligt. En wanneer het aan de onder kant zit word het door een keerder gehaald en dan onder een borstel door, komt er een laagje plastic overheen dan gaat het naar de klant.
(Even voor alle duidelijkheid als het witteschimmel is kan er worden gepoetst als het erin zit (groene schimmel niet) niet.
Afval kaas (beschimmelt, kapot gevallen te veel parrafine etc).
Word in KVL bakken gegooit (CA 12000 kg per week).
Daar word geraspte kaas van gemaakt en smeerkaas.
toegegeven ze kopen ook wel goede kaas in maar omdat, afval kaas veel goedkoper is ca. €2,50 per kilo hebben ze liever afvalkaas. Daar snijden ze gewoon de beschimmelde stukken vanaf.
Je moest eens weten wat er met je levensmiddelen gebeurt, dan eet je nooit meer wat. Dat kan ik wel vertellen nadat ik bij 5 verschillende soorten bedrijven hebt gewerkt die met levensmiddelen te maken hebben.
(DC waar men gewoon met appels naar elkaar zit te gooien.)
HACCP certificaten zijn gewoon te koop!
Ter verduidelijking, kaas is in zijn geheel al een schimmel. Hoe langer je de kaas laat schimmelen hoe duurder hij wordt. Vandaar dat de franse schimmelkaas ook menig maal duurder is. Dus het feit dat de kaas nog een ongecontroleerd schimmelproces doorgaat betekent nie tbijvoorbaat dat het vies/onhygienisch is... (en nee ik werk niet in de kaasbranche dat is gewoon algemene kennis)
Redouan_Hengst
13-12-2007, 17:35
ICT'er verdien 2100 netto per maand maar krijg 1800 euro netto (300 euro gaat naar bijtelling, voor m'n leasebak A3) + 13de maand + billable bonus
ICT'er verdien 2100 netto per maand maar krijg 1800 euro netto (300 euro gaat naar bijtelling, voor m'n leasebak A3) + 13de maand + billable bonus
welke Opleiding heb je allemaal gedaan?
rolexity
13-12-2007, 22:32
welke Opleiding heb je allemaal gedaan?
heb je je aries certificaat niet dan dan had je 3500 kunnen verdienen en wereldwijd werken.
(bedoeld voor de icter)
Ik werk in de gevangenis, ik krijg 0.52 euro per uur :D
daar gaan we weer. Alle mocros verdienen weer allemaal 4000 netto per maand. :moe:
Los_Pagitos
14-12-2007, 00:29
ik verkoop onzin en producten die zijn ingesteld op 5 maanden na 5 maanden gaan ze kapot
ik verdien 8000 euro per maand min onkosten hou ik ongeveer 4800 over
_studente_
14-12-2007, 21:29
Hoeveel verdien je netto als je 1800 bruto ontvangt?
daar gaan we weer. Alle mocros verdienen weer allemaal 4000 netto per maand. :moe:
:hihi:
TanjaMocro
14-12-2007, 22:12
verdien meer dan 3200 per maand ben koerier door europa prive werkgever.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.