Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : welke dekende haarverf tegen grijze haren???

anonieme
11-12-2007, 22:53

Hallo damens, Ik wil mijn haar verven en heb grijze haren ik heb al loreal ( excellent) en poly collor uitgeprobeert en ook al garnier maar deze pakken mijn grijze haren niet!!!! welke wel graag advies???

cafechoco
11-12-2007, 23:10
Heb zelf nog geen grijze haren maar volgens mij is Recital van Loreal grijsdekkend en ook Nutrice van Garnier (van die reclame van Janine uit GTST) Succes!

Maghrabia_Manal
11-12-2007, 23:10
Ga naar een kapper, lieve meid.

ShopAholic
11-12-2007, 23:16
Probeer Vision, die gebruikt mijn ma ook altijd supermooi resultaat:goedzo:

Ekram
14-12-2007, 20:02

Hangt van je kleur af...koop in een kappers groothandel of bij een Toko van surinaamse een tbe grijs dekkend met een flesje vloeistog van 3% procent en meng het even veel als de verf dat je gaat gebruiken dat moet zeker de grijze haren dekken

anonieme
15-12-2007, 22:43
Hangt van je kleur af...koop in een kappers groothandel of bij een Toko van surinaamse een tbe grijs dekkend met een flesje vloeistog van 3% procent en meng het even veel als de verf dat je gaat gebruiken dat moet zeker de grijze haren dekken hoi, wat is dar voor vloeistof? is het agressief voor je haar? en slaat het ook aan als ik een lichte kleur ga gebruiken???

Browniee
16-12-2007, 22:00
Haarverf van Kruidvat is ook grijsdekkend!

Sunshine_h
16-12-2007, 22:06
Hallo damens, Ik wil mijn haar verven en heb grijze haren ik heb al loreal ( excellent) en poly collor uitgeprobeert en ook al garnier maar deze pakken mijn grijze haren niet!!!! welke wel graag advies??? Het beste is om verf van een kappersgroothandel te halen. Is zowiezo mooier ook. En het is niet eens zo duur, tegen de 7 euro.

anonieme
16-12-2007, 23:54
Het beste is om verf van een kappersgroothandel te halen. Is zowiezo mooier ook. En het is niet eens zo duur, tegen de 7 euro. en is die ook echt grijs dekkend> krijg je hetzelde resultaat als de kapper? en waar kan ik die halen dan?

Sunshine_h
17-12-2007, 01:02
en is die ook echt grijs dekkend> krijg je hetzelde resultaat als de kapper? en waar kan ik die halen dan? Min zusje heeft een beetje grijze haartjes en zij gebruikt het ook. De verf is dekkend en je krijgt ook nog eens een mooie haarkleur. En ja ik denk wel dat je dezelfde kleur krijgt als bij de kapper. Kappers kopen namelijk dezelfde verf in en gebruiken het in hun kapsalons. Een vriendn van mij is namelijk kapper en als zij mijn haar kleur gebruikt ze ook de verf uit dezelfde kappersgroothandel Wij wonen in den haag en ze haalt het dus daar van een kappersgroothandel.

Rokana
17-12-2007, 01:58
ik had mijn haar zwart geverfd uit boosheid aangezien het haram is maar een lichtere kleur pakt mijn haar niet omdat ik donker ben :( als ik dit nou voor zaterdag had geweten dan had ik het niet zwart geverfd ik had ook veeeeel grijze haren aan de voorkant en het was een spoeling

MarocLady
21-12-2007, 16:46
Ik heb gehoord dat er pure zwarte henna is die je grijze haren dekt en ook nog goed voor je haren is:goedzo: Weet niet of je daar wat aan hebt:)

bella_88
21-12-2007, 17:13
JAAAAH IN KRUIDVAT LOREAL PARIS met een vrouw die op J.L.O lijkt maar dan ouder