Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Geen zin meer

Pagina's : [1] 2 3

mariwa
11-12-2007, 22:13

De laaste paar weken geef ik mezelf helemaal geen aandacht, ik doe niks meer aan mij huid, hij is helemaal droog geworden. Ik heb geen zin meer om iets aan me zelf te doen. Het kan me niet schelen En ik ben nog geeneens getrouwd:S

Casale
11-12-2007, 22:35
Ik weet hoe je je voelt meid. Ik heb het nu ook een week. Mijn haar staat overeind vol met klitten en mijn huid ziet er niet meer uit.. :jammer:

mariwa
11-12-2007, 22:39
Ik weet hoe je je voelt meid. Ik heb het nu ook een week. Mijn haar staat overeind vol met klitten en mijn huid ziet er niet meer uit.. :jammer: Wallah is niet normaal. Alsof je in een diepeloze put val en er niet uit kan klimmen...:jammer:

Casale
11-12-2007, 22:41
Wallah is niet normaal. Alsof je in een diepeloze put val en er niet uit kan klimmen...:jammer: Het komt gewoon door hoe je je voelt. Ik voel me de laatste tijd niet goed. Heb alleen maar slaap en ben echt chagrijnig.

alida_23
11-12-2007, 22:43

Het komt gewoon door hoe je je voelt. Ik voel me de laatste tijd niet goed. Heb alleen maar slaap en ben echt chagrijnig. Hey meiden , mag ik vragen hoe oud jullie zijn??

hanan_love
11-12-2007, 22:44
Heb ik ook gehad meid.. Gaat van zelf weer over ....... Xxx° Hanan

Casale
11-12-2007, 22:45
Hey meiden , mag ik vragen hoe oud jullie zijn?? Ik ben 18:jammer: Ik heb het gevoel alsof ik alweer 45 ben.

Casale
Heb ik ook gehad meid.. Gaat van zelf weer over ....... Xxx° Hanan Ja i know, een beetje depri. Maar is wel erg irritant..

mariwa
Ik ben 18:jammer: Ik heb het gevoel alsof ik alweer 45 ben. wallah subhan-allah ik ook. Ik ben zo veel aangekomen en het kan me niet meer schelen. geen zin gewoon :jammer:

Casale
11-12-2007, 22:47
wallah subhan-allah ik ook. Ik ben zo veel aangekomen en het kan me niet meer schelen. geen zin gewoon :jammer: Soebhana Allah! Ik sta ingeschreven in een sportschool.. Maar ben al 5 weken niet geweest..

Casale
11-12-2007, 22:48
Mariwa, misschien komt het gewoon omdat je moeder even weg is.. Dat je je gewoon eenzaam voelt en daarom nergens meer zin in hebt.. (Je ondertekening)

mariwa
11-12-2007, 22:48
Soebhana Allah! Ik sta ingeschreven in een sportschool.. Maar ben al 5 weken niet geweest.. :haha: ik stel het elke maand weer uit.. :maf:

mariwa
11-12-2007, 22:49
Mariwa, misschien komt het gewoon omdat je moeder even weg is.. Dat je je gewoon eenzaam voelt en daarom nergens meer zin in hebt.. (Je ondertekening) Het was voor ze weg was gegaan, alleen zij hield me nog een beetje in leven.. nu is hget erger geworden

alida_23
11-12-2007, 22:49
Ik ben 18:jammer: Ik heb het gevoel alsof ik alweer 45 ben. Zo jong met zo een instelling!!! Meid leven is zo kort...met een flits is je leven voor je het weet alweer voorbij, waardeer elke minuut elke seconde dat je leeft , waardeer dat je gezond bent...hmdl..eggt waar niks is het waard om depri te zijn of chaggie..tuulijk kan je wel eesn een dipje hebben , maar wees blij dat je leeft en gezond bent!!!....Kop op!!!!:kus:

Casale
11-12-2007, 22:52

Het was voor ze weg was gegaan, alleen zij hield me nog een beetje in leven.. nu is hget erger geworden Ghair insha Allah! Ze is bijna weer terug insha Allah! Ik voel me down omdat mijn zus is getrouwd en nu helemaal alleen ben met mijn broer en ouders. Voel me echt eenzaam:(

Pagina's : [1] 2 3