Bekijk originele versie : nederlanders bang?????????
mocrohajat18
10-11-2003, 12:14
wat mij de laatste tijd heel erug opvalt aan de krant TELEGRAAF is dat als er een marokkaan wat heeft gedaan (bijv. laatst over de vliegende muizen door de klas in amsterdam)
dan moet het op de voorpagina komen met de afkomst erbij
als er een nederlander wat heeft gedaan dan vermelden ze dat heel klein ergens in een hoekje...................kijk ik in de andere kranten dan staat het ergens op de midden pagina ofzo.........
word je dan niet boos?????????????????
en heeft er laatst iemand een geintje uitgehaald op een andere marokaanse site met iets van een wapen ofzo
krijg je gelijk te horen jiahad op internet
hierom moest ik wel lachen :D ik bedoel het is gewoon een flauw grapje van iemand die nix te doen had en ja hoor het is een vorm van een aanslag ofzo
is dit jullie ook niet opgevallen
arabicpassion
10-11-2003, 12:22
ja hoor al sinds 11 september...maar wat doe je eraan? :rolleyes:
Het is altijd de schuld van de Marokkanen, wie anders...die blanken hebben zoals gewoonlijk nooit iets gedaan, dat kan toch niet! z3ma blanken hebben geen strafblad. :engel:
Missy_Rose
10-11-2003, 15:05
Origineel gepost door Pistaa
Ja..sommige Marokkanen willen dat beslist zo houden..ze houden namelijk van zelfbeklag.
De wereld is niet aan mensen adie zichzelf steeds beklagen....
maar aan hen die de handen uit de mouwen steken..
Dit onderwerp is trouwens 25866 maal aan de beurt geweest..oooeeervervelend..maar het bewijst wel dat ik gelijk heb..inzake die zieligendie enkel aan zelfbeklag doen..
trouwens opmerkelijk dat Marokkanen het hot item zijn.....hoog boven op de top..
Hier in België is dat het zelfde.......
Zijn het geen triestie gevallen..... :rolleyes:
Ze zullen het voor het grootste gedeelte aan zichzelf te wijten hebben....
Neen..niet aan 11/9... :rolleyes:
Ten 1e: Marokkanen proberen er wel iets aan te doen om 'hun imago' te veranderen, alleen wordt dat niet overal vermeld. Ik bedoel maar, waar ik woon (ja op die blauwe berg dus) zijn er tig Marokkaanse organisaties die proberen om de buurt veiliger te maken, om Marokkaanse jongeren te leren wat ze dus absoluut niet mogen doen (zoals stelen, roken, enz), om mee te helpen in bibliotheken (om moeilijke kinderen eruit te sturen bijv) maar dat komt gewoon niet vaak genoeg in het nieuws.
Ten 2e: de integratie in België is jammerlijk mislukt. Ongeveer 50% van de Marokkanen is daar werkloos (vnl omdat de bedrijven te bang zijn om buitenlanders aan te nemen). Dan vind ik het niet moeilijk om te begrijpen dat ENKELE Marokkanen ineens beginnen rond te hangen of zoiets. Hoe gaat dat Nederlandse gezegde ook al weer, dat van die rotte appel: ieder krat bevat wel een rotte appel of zo?
SabroenDjamiel
10-11-2003, 15:08
Ja..sommige Marokkanen willen dat beslist zo houden..ze houden namelijk van zelfbeklag.
De wereld is niet aan mensen adie zichzelf steeds beklagen....
maar aan hen die de handen uit de mouwen steken..
Dit onderwerp is trouwens 25866 maal aan de beurt geweest..oooeeervervelend..maar het bewijst wel dat ik gelijk heb..inzake die zieligendie enkel aan zelfbeklag doen..
trouwens opmerkelijk dat Marokkanen het hot item zijn.....hoog boven op de top..
Hier in België is dat het zelfde.......
Zijn het geen triestie gevallen..... :rolleyes:
Ze zullen het voor het grootste gedeelte aan zichzelf te wijten hebben....
Neen..niet aan 11/9... :rolleyes:
Vind 't niks geks dat de Mocro's in Belgie aan zelfbeklag doen....Jullie zijn pas racisten....Jullie frietenkoppen spreken boekdelen bij het zien van een "allochtoon"....Wij zijn vrij vaak in Belgie, omdat het dichtbij is, maar je merkt gewoon duidelijk de hatelijke sfeer jegens migranten....Nederland daarentegen is vrij tolerant totdat een stelletje rotjongs de boel gaat verpesten voor de rest van de Marokkaanse gemeenschap en vind het dan ook niks geks dat de Telegraaf er maar al te graag van smult, CASH :rolleyes: ....
babyvanbelisma
10-11-2003, 15:30
Waarschijnlijk is er best een aantal mensen die ook echt bang is voor allochtonen. Dat is dan toch best zielig (voor beide kanten...)
MELILLENSE
10-11-2003, 16:23
Origineel gepost door Nawera
Vind 't niks geks dat de Mocro's in Belgie aan zelfbeklag doen....Jullie zijn pas racisten....Jullie frietenkoppen spreken boekdelen bij het zien van een "allochtoon"....Wij zijn vrij vaak in Belgie, omdat het dichtbij is, maar je merkt gewoon duidelijk de hatelijke sfeer jegens migranten....Nederland daarentegen is vrij tolerant totdat een stelletje rotjongs de boel gaat verpesten voor de rest van de Marokkaanse gemeenschap en vind het dan ook niks geks dat de Telegraaf er maar al te graag van smult, CASH :rolleyes: ....
Vele Vlamingen kunnen hun Waalse buren niet verdragen, laat staan Marokkanen...maar dat is dan ook hun probleem, de ziekte zit immers in hun harten en is, helaas, ongeneeslijk.
MELILLENSE :belgie:
Nou, ik lees het al.
Als die Palestijnen die muur niet meer nodig hebben, kan diet terug naar Nederland, naar de Nemef in Delft waar die muur in onderdelen in elkaar is geschroefd.
Als hij dan weer is uitgedeukt en opnieuw is geschilderd en voorzien van geluidwerend materiaal, kan die muur in Geuzenveld in Amsterdam worden opgebouwd.
Na het vrijdagavondgebed kan de Marogemeenschap daar dan tegen aan "gaan staan te klagen".
Scottie, gaasjes.
Van de week las ik iets grappigs.Ben een groot fan de schrijver/collumnist Justus van Oel,en afgelopen woensdag heeft hij in de metro weer menig een vermaakt met de uitspraak,dat menig telegraaf lezer veel heiliger geloofd in de Jihad tegen het westen dan het merendeel van de islamitische nederlanders.
MELILLENSE
10-11-2003, 18:00
Feit is wel dat vele Nederlanders en Belgen een haast inherente angst vertonen om kritiek te leveren op joden...tegenover moslims zijn kritiek, huichelarij, hoogmoed, enz. schering en inslag alsof het een lieve lust is.
Van zodra echter het thema van de joodse gemeenschap zelfs nog maar wordt aangehaald, staan vele Nederlanders en Belgen op hun achterste poten...want het is taboe om over joden te praten, integendeel men moet zich blijven wentelen in schuldgevoelens over de gruwel en terreurdaden op joden die in een ver verleden het Westen teisterden.
Zeer zelden worden moslims op dit forum door Nederlanders en Belgen met dezelfde egards behandeld als tegenover joden...alleen maar kritiek, hoongelach en afbreuk van al wat ook maar met de Islam te maken heeft.
Nochtans, nochtans...leert de Talmoed dat elke niet-jood minderwaardig is aan de jood, en dit is nog maar een understatement.....een pure vorm van racisme en hoogmoed.
Helaas, als je de vraag stelt aan een Nederlander wat hij/zij denkt over deze stelling, dan heerst er een ijzige stilte of wordt er ontwijkend geantwoord; de vraag is waarom?
Van de Islam weet men dat niet-moslims worden bestempeld als ongelovigen wat op zich geen discriminerende term is, het is niet meer dan een woord bekeken vanuit de context van de Islam.
Maar als jood stellen dat niet-joden minderwaardig zijn en zelfs worden beschouwd als beesten, is een regelrechte discriminatie jegens de menselijkheid. Moslims wéten dit en bekritiseren dit zonder meer....waarom bekritiseren christenen dit niet, waarom durven vele Nederlanders hun mening hieromtrent niet te geven?
Zijn vele Nederlanders dan toch bang voor de joodse bevolkingsgroep die hen zo nauw aan het hart ligt, of zijn er andere redenen?
Het is een gevoelig punt, ongetwijfeld, maar het laat duidelijk zien dat er iets loos is met vele Nederlanders...is dit misschien de reden dat velen onder hen als alternatief de moslimgemeenschap viseren?
Dit is geen beschuldiging, maar gewoon een vaststelling waarvan één van de Nederlandse forumleden (de persoon in kwestie weet over wie het gaat) duidelijk heeft aangetoond dat het zeer gevoelig ligt en blijkbaar moeilijk om over te discussiëren.
Nochtans beweert men bij hoog en laag dat vrije meningsuiting een Nederlandse norm en waarde is....wel, aan u dames en heren Nederlanders om dit hard te maken. Diegenen die van mening zijn dat deze geschriften niet in de Talmoed bestaan, mogen dit gerust weerleggen aan de hand van bewijzen.
SabroenDjamiel
10-11-2003, 18:56
Uit jou bijdrage sprrekt pas racisme....Als je jou bezig hoort zijn alle belgen racisten..blijf dan in Nederland ..dat is nog dichter bij..en schijt de nederlanders uit voor racist..doen ze hier allemaal.
De grootste racisten zijn figuren zoals jij..think about that.
He domme Belg, stomme frietenkop heb ik een gevoelige snaar geraakt ofzo?....Hmm blijkbaar is deze ook gesprongen :melig:....Jullie zijn gewoon racisten, basta!....
MELILLENSE
10-11-2003, 18:59
Kruisvaarder69,
Hele mooie retoriek en ongetwijfeld een mooi pleidooi ten gunste van de joodse gemeenschap...maar je hebt nog steeds niet geantwoord op de vraag; wat is jouw mening over joden die op basis van de Talmoed niet-joden, waar jij ongetwijfeld toe behoort, beschouwen als minderwaardig en als dieren?
Zonder rond de pot te draaien.
Bidawi_Mazlot
10-11-2003, 19:04
Origineel gepost door mocrohajat18
wat mij de laatste tijd heel erug opvalt aan de krant TELEGRAAF is dat als er een marokkaan wat heeft gedaan (bijv. laatst over de vliegende muizen door de klas in amsterdam)
dan moet het op de voorpagina komen met de afkomst erbij
als er een nederlander wat heeft gedaan dan vermelden ze dat heel klein ergens in een hoekje...................kijk ik in de andere kranten dan staat het ergens op de midden pagina ofzo.........
word je dan niet boos?????????????????
en heeft er laatst iemand een geintje uitgehaald op een andere marokaanse site met iets van een wapen ofzo
krijg je gelijk te horen jiahad op internet
hierom moest ik wel lachen :D ik bedoel het is gewoon een flauw grapje van iemand die nix te doen had en ja hoor het is een vorm van een aanslag ofzo
is dit jullie ook niet opgevallen
Nederlanders zijn niet alléén laf cq bang(?), nee ze zijn sluw!.....soms heb ik het gevoel dat zij een mislukte cloon zijn van de Joden, ze zijn een soort handschoen voor de Joden.....het vuile werk wordt door hen gedaan en je hoeft het niet ver te zoeken.... hier op dit forum zijn bijna alle niet-Marokkaanse leden blind voor de werkelijkheid zoals de Moslims dit duidelijk naar voren brengen....het ergste van alles is, ze zijn continu bezig met het bagatelliseren en tentoonspreiden van hun xenofobe ventilaties.....de media is niet meer dan wat de gemiddelde kaaskop altijd al in het hart verstopte.....''de Jood komt uit hun mouw''
Ze verstoppen zich altijd achter leuke bewoordingen die passen in het kader van de vrijheid van meningsuiting....zelfs spot over mijn dierbare religie zijn ze niet vies van, ''tja het is de Islam dus why not'' denken zij dan.....maar o wee als een Marokkaan cq Praktiserende Moslim zich openhartig uitspreekt over Joden, homosexualiteit ed dan breekt ineens de hel los!.....
Zij denken dat de rechten alleen voor hen tellen en de plichten voor andersdenkende(Moslims) opgesteld zijn.....gelukkig hebben de Moslims Allah(swt) die hen behoed voor beest die in mening Jood cq. cloon-joden verschuilt zit.....als dat het geval niet geweest was dan zouden ze ons alle linea recta deporteren zoals Hitler en consoorten dat tijdens de WOII deden....
Allah(swt) veranderd onze toestand niet tot dat wij terug gaan naar de zuivere vorm van de Islam ''leven volgens het begrip van de Koran, Soenna en Vrome Voorgangers''......
Wij Moslims in woord en weinig daad hebben dit alles aan ons zelf te danken, immers Allah(swt) is over van alles op de hoogte, of het verborgen zit in onze harten of duidelijk zichtbaar is.....wel het is aan ons om gehoor te geven aan het Woord van Allah en onszelf te betere......Zie de problemen die wij nu moeten meemaken als een straf van Allah(swt) en een gevolg van ONZE daden......dat wijzen met vingertjes naar groepen, regeringsleiders of wat dan ook is verspilde tijd......onze toestand zal zo blijven en misschien nog erger worden....
Broeders en zusters bekijk jullie daden tov Schepper kritisch en weet dat jullie geloofsgetuigenis ''La Ielaha iela Allah wa Mohamed a rasoul Allah" oprecht is en al jullie daden conform deze getuigenis is.....Allah(swt) heeft ons niet nodig beste mensen, sta daar aub bij stil, alles wat wij aan goeds doen zal ons ten goede komen en alles wat wij aan slechts doen zal ons zelf de kop kosten wa ina lilah wa ina lilahi razji3oen!
Wij voelen ons continu(?) aangevallen maar staan er kennelijk niet voldoende bij stil dat ook WIJ schuldig zijn aan de pijn en leed die WIJZELF lijden.....vraag je eens af hoe dat komt en waarom onze toestand niet beterd......
Nasi7a fi sabili Allah en teld als eerste voor mijzelf!.....
Bidawi_Mazlot
10-11-2003, 21:02
Op je beurt w8ten kruisvaardertje, ben ff ergens mee bezig :D
MELILLENSE
10-11-2003, 21:21
Origineel gepost door Kruisvaarder
Belachelijk.
Maar er staan ook belachelijke stellingen in de koran en de bijbel.
Mijn post ging over waarom Nederland daar geen aandacht aan besteed.
De reden daarvoor is omdat ze niet merken dat de joden zich gedragen alsof ze het met deze uitspraak in de talmoed eens zijn.
Terwijl zij soms wel het gevoel hebben dat moslims zich op die manier gedragen, of dat nou klopt of niet.
Ik vond mijn post eigenlijk weinig retoriek bevatten, en zou op sommige punten willen weten wat jij ervan vind.
Kruisvaarder69,
In plaats van naast de kwestie te discussiëren, antwoord eens gewoon op de vraag aub.; wat is jouw mening over joden die op basis van de Talmoed niet-joden, waar jij ongetwijfeld toe behoort, beschouwen als minderwaardig en als dieren?
Jij die zo hoog oploopt met eigen meningen, vertel jij nu eens wat jij hierover denkt....we hebben het niet over moslims, niet over christenen, niet over de Koran en niet over de Bijbel, dus daarover hoef je niet uit te wijden.
Just answer the question, if you dare?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.