Bekijk originele versie : Kan een computerexpert mij misschien helpen???
Miss_le3zeb
11-12-2007, 21:26
Salaam oe alaykoum,,
Ik heb nu al een tijdje steeds problemen met mijn beeldscherm. Als ik naar beneden scroll, dan gaat het beeld heel traag en loopt hij soms wel vast als ik te snel ga. Ik wil dit probleem graag wegwerken.
Kan iemand mij misshcien helpen inshaallah???
merk en type van je pc/laptop
heb je iets verandert waardoor je dit probleem hebt gekregen?
Miss_le3zeb
12-12-2007, 23:10
Ik heb een pc. Merknaam is Acer. Type: T135-T972
De beeldschrem is ook acer type: AL1717
Jah ik had een keer een vrius gekregen, dus had ik mijn pc opnieuw geformatteerd. Daardoor is het volegsn mij gekomen. En als ik mijn pc uitdoe, dan moet ie normaal ook op standby kunnen, maar dat kan ik nu ook niet doen.
Miss_le3zeb
12-12-2007, 23:26
Ik heb juist geen cd erbij gekregen. Kan ik het niet ergens via internet downloaden??
Miss_le3zeb
12-12-2007, 23:46
en hoe kan ik de naam van de videokaart dan vinden. Wnat het is ook zo dat ik geen dvd's meer kan afspelen op de pc,,
Miss_le3zeb
12-12-2007, 23:51
ik heb die eerste driver gedownload, maar als ik het open dan gebeurt er niks,, moet ik die bestanden niet openen??
Volg stap 1 van geluid alleen kies jij voor videao en geef me de naam van je videokaart.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1605126
en hoe kan ik de naam van de videokaart dan vinden. Wnat het is ook zo dat ik geen dvd's meer kan afspelen op de pc,,
als ik het zo lees, dan denk ik dat jij geen enkele driver zelf opnieuw erop gezet hebt. dus best wat je kunt doen (alle drivers die je daar ziet) downloaden en installeren. mocht die eral op zitten, dan zul je er niks van merken.
als je ze download, sla die bestanden dan ook op in een appart mapje.
Wanneer je die drivers wilt installeren, doe dan:
Start, Configuratiescherm, Prestaties en Onderhoud, Systeem
ga dan naar Tabblad: Hardware, kies dan de button Apparaatbeheer
dan krijg je een venster waarin alle hardware van je pc staat.
zorg dat je een ( - ) teken ziet bij: Beeldschermadapters dan zul je daaronder/achter te zien krijgen welke type je hebt. wat je dan doet is:
ga erop staan en klik met rechtermuisknop en je krijgt een kleine menu te zien: kies dan voor: Stuurprogramma bijwerken.
Dan zal zich een Windows Wizard openen, kies dan :
Ja alleen deze keer, Volgende, daarna kies je voor: Ik wil zelf kiezen, Volgende. dan zet je een vinkje bij: Ook op deze lokatie zoeken en dan kies je de button Bladeren. dan ga je naar die map waar jij die drivers hebt verstopt en kies je de driver voor je Beeldscherm en kies Volgende..de rest gaat dan vanzelf en je volgt de stappen op.
dit kun je dus ook voor de andere hardware uitvoeren!
succes
Volg stap 1 van geluid alleen kies jij voor videao en geef me de naam van je videokaart.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1605126
Nogmaals...:)
Je kan pas drivers gaan uitdelen als je pas zeker weet wat voor videokaart erin zit. Met het merkt van de pc wil niet altijd zeggen dat er nog en standaard videokaart in zit, maar dat ie ook verandered is.
Miss_le3zeb
04-02-2008, 23:44
als ik het zo lees, dan denk ik dat jij geen enkele driver zelf opnieuw erop gezet hebt. dus best wat je kunt doen (alle drivers die je daar ziet) downloaden en installeren. mocht die eral op zitten, dan zul je er niks van merken.
als je ze download, sla die bestanden dan ook op in een appart mapje.
Wanneer je die drivers wilt installeren, doe dan:
Start, Configuratiescherm, Prestaties en Onderhoud, Systeem
ga dan naar Tabblad: Hardware, kies dan de button Apparaatbeheer
dan krijg je een venster waarin alle hardware van je pc staat.
zorg dat je een ( - ) teken ziet bij: Beeldschermadapters dan zul je daaronder/achter te zien krijgen welke type je hebt. wat je dan doet is:
ga erop staan en klik met rechtermuisknop en je krijgt een kleine menu te zien: kies dan voor: Stuurprogramma bijwerken.
Dan zal zich een Windows Wizard openen, kies dan :
Ja alleen deze keer, Volgende, daarna kies je voor: Ik wil zelf kiezen, Volgende. dan zet je een vinkje bij: Ook op deze lokatie zoeken en dan kies je de button Bladeren. dan ga je naar die map waar jij die drivers hebt verstopt en kies je de driver voor je Beeldscherm en kies Volgende..de rest gaat dan vanzelf en je volgt de stappen op.
dit kun je dus ook voor de andere hardware uitvoeren!
succes
Salaam Oe Alaykoum.
Sorry dat ik lang niet gereageerd heb. Maar ik heb nu dus weer mijn computer geformatteerd. Maar nu wil ik weer effe weten welke drivers had ik toen eerder al gedownload?? Welke moest ik installeren.
Insha-allah zal je me weer verder helpen.
Ma3asalama
http://support.acer-euro.com/drivers/desktop/aspire_t135.html#driver
hier kun je de drivers voor je computer downloaden.. je moet wel kijken welke Windows je hebt XP of Vista...
op de button (Drivers & Utilitys) daar kun je kiezen welke driver je kunt downloaden..ik zou zeggen, download ze allemaal 1 voor 1 en sla ze op je pc. later kun je ze op een cd branden, dan heb je ze altijd bij de hand.
Miss_le3zeb
05-02-2008, 19:57
http://support.acer-euro.com/drivers/desktop/aspire_t135.html#driver
hier kun je de drivers voor je computer downloaden.. je moet wel kijken welke Windows je hebt XP of Vista...
op de button (Drivers & Utilitys) daar kun je kiezen welke driver je kunt downloaden..ik zou zeggen, download ze allemaal 1 voor 1 en sla ze op je pc. later kun je ze op een cd branden, dan heb je ze altijd bij de hand.
Nou heb ik dus dit allmaal gedaan. Maar als ik dus op stuurprogramma bijwerken klik, dan kan ik die mapje waarin die drivers zitten helemaal niet aanklikken. Dus dan heb ik helemaal niks om op verder te zoeken.:confused:
Hopelijk kun je me verder helpen.
mostwanted_
05-02-2008, 20:14
Installeer Direct X :
http://www.downloadstad.nl/download/DirectX.html
Miss_le3zeb
06-02-2008, 16:47
Installeer Direct X :
http://www.downloadstad.nl/download/DirectX.html
Dit is zeker bedoeld om dvd's mee te kijekn. Maar zoalng ik zo een trage beeldscherm heb kan ik jammer genoeg geen dvd kijken.
Maar toch bedankt.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.