ViiChy__07
11-12-2007, 19:34
Salaam Dames!:D Op school ben ik bezig met een soort van "werkstuk". Dat hele gedoe gaat dus over Make-up! Leuk onderwerp zou je denken, maar het is 't zeker niet! Nou, ik ben echt heel lang opzoek naar zelf geschreven bronnen. Dus teksten die mensen hebben geschreven, over make-up. Zoiets als, ik gebruik al heel lang make-up ben er tevreden etc. etc. Wollah ik heb me letterlijk doodgezocht, maar kan nergens maar wat vinden. Ben naar bibliotheek geweest, om hulp gevraagd, maar zelfs zij konden mij niet verder helpen. Later hoorde ik dat ik het op marokko.nl kon proberen & vond het geen slecht idee. Dus alsjeblieft dames, wie van jullie kent site's waar mensen vertellen over make-up. Of site's met infoo over make-up, dat is ook goed! Oh ja, bijna vergeten, het allerbelangrijkste. Het moet allemaal in het Engels zijn. Dus het moeten Engelse site's zyn. Als iemand me hiermee kan helpen, & het liefst vandaag nog, ben ik diegene ECHT eeuwig dankbaar, wollah! Alvast bedankt!! Liefs, ViChy! :kus: