Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen???

salimaforever
10-11-2003, 10:51

Ik heb mijn vriend voor de ramadan gezien met een andere meid in de auto, maar hij zegt dat het zijn nicht is, maar ik geloof hem niet, en ik hou heel veel van hem, wat moet ik nou doen?? hem dumpen, of hem nog een kans geven??? help mij aub

Miss_Grumble
10-11-2003, 10:53
Misschien is het wel zijn nicht...? Een goede basis voor een relatie is 'vertrouwen', dus geef hem het voordeel van de twijfel... Maar wees voorzichtig..

Lady_moi
10-11-2003, 10:55
misschien isda echt zn nicht? :confused: kwee nie zolijk miss_grumble zei gewoon voorzichtig zijn :zwaai:

Me_Moi_Ana_ik
10-11-2003, 11:04
Nou dan moet je zeggen dat je die nicht ff wilt ontmoeten....dat zou geen probleem zijn voor hem als het echt zijn nicht is...als het niet zijn nicht is gaat ie moeilijk doen en dan weet je genoeg. Ik zou hem zelf niet geloven totdat hij bewijst dat het zijn nicht is. succes

salimaforever
10-11-2003, 11:08

Hij had me gezegd dat ik zijn zus moet bellen als ik hem niet geloof, maar dan geef ik mijn eigen precies het gevoel dat ik hopeloos ben, en dat wil ik hem ook niet laten zien, alhoewel ik precies hopeloos verliefd op hem ben!!!

Me_Moi_Ana_ik
10-11-2003, 11:41
Zijn zus kan ook voor hem gaan liegen...ik bedoel wat is er zo moeilijk aan..je wilt alleen zijn nichtje ontmoeten klaar. Jongens moet je nooit vertrouwen..ik begrjp wel dat je verliefd op hem bent maar je moet niet alles geloven wat hij zegt. Eerst bewijs zien dan geloven. Mijn vriendin had haar vriendje ook een keertje gezien met een ander meisje en toen ze vroeg wie ze was zei hij dat het zijn nicht was. ( standaard leugen) Toen zei ik tegen haar dat ze gewoon samen moesten afspreken..gewoon om die nicht te leren kennen. Toen zei hij dat ze haar maar moest bellen en bla en hij zat maar eromheen te draaien en uiteindelijk wilde hij niet. Later bleek dat het zijn vriendin was (hij ging gewoon vreemd). en je bent niet hopeloos als je gewoon zeurt om zijn nicht te zien. Je laat dan juist zien dat je gewoon niet makkelijk en hopeloos bent. Dat je alles gelooft wat hij zegt. elmouhiem ik hoop echt dat het zijn nicht is en ik wens je nog veel succes. Insha allah komt het goed. sterkte :zwaai:

LeTIGREduMAROC
10-11-2003, 11:44
Origineel gepost door salimaforever Ik heb mijn vriend voor de ramadan gezien met een andere meid in de auto, maar hij zegt dat het zijn nicht is, maar ik geloof hem niet, en ik hou heel veel van hem, wat moet ik nou doen?? hem dumpen, of hem nog een kans geven??? help mij aub Je moet streng zijn. Dus dump hem!!! Ook al was het zijn nicht. Jij wilt gewoon niet dat hij met iemand van het vrouwelijke geslacht in de auto is. Dat moet je hem goed in zijn gezicht wrijven. :D

BoRn_2_BiAtCh
10-11-2003, 11:48
vriendjes et enige waar jullie aan denken.... :rolleyes:

alhoceimia001
10-11-2003, 13:13
Origineel gepost door Me_Moi_Ana_ik Zijn zus kan ook voor hem gaan liegen...ik bedoel wat is er zo moeilijk aan..je wilt alleen zijn nichtje ontmoeten klaar. Jongens moet je nooit vertrouwen..ik begrjp wel dat je verliefd op hem bent maar je moet niet alles geloven wat hij zegt. Eerst bewijs zien dan geloven. Mijn vriendin had haar vriendje ook een keertje gezien met een ander meisje en toen ze vroeg wie ze was zei hij dat het zijn nicht was. ( standaard leugen) Toen zei ik tegen haar dat ze gewoon samen moesten afspreken..gewoon om die nicht te leren kennen. Toen zei hij dat ze haar maar moest bellen en bla en hij zat maar eromheen te draaien en uiteindelijk wilde hij niet. Later bleek dat het zijn vriendin was (hij ging gewoon vreemd). en je bent niet hopeloos als je gewoon zeurt om zijn nicht te zien. Je laat dan juist zien dat je gewoon niet makkelijk en hopeloos bent. Dat je alles gelooft wat hij zegt. elmouhiem ik hoop echt dat het zijn nicht is en ik wens je nog veel succes. Insha allah komt het goed. sterkte :zwaai: JUIST :goedzo: