Bekijk originele versie : moskee
chabakija
11-12-2007, 17:46
Nog heel even en dan is onze moskee inscha'Allah af! Maar nu wij zo dichtbij zijn is de pot bijna op :( . Nu vraag ik mij af of iemand een idee heeft om op korte termijn zoveel mogelijk geld op te halen om onze mooie moskee helemaal af te maken. Ik hoop echt dat er iemand met een goed idee komt!
Liefs ...
mokhtari
11-12-2007, 20:21
maak een flyer en deel deze uit bij andere moskee uit aan de doelgroep en bij kapper enz enz islamitische supermarkten geven zodat deze het kunnen meegeven aan de klanten of vraag deze islamitische winkels voor een bijdrage.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...succes ;)
vacatures
11-12-2007, 20:23
Welke moskee en waarzo en heb je verder geen meerdere gegevens een bankreknr. hoeveel is het per meter.
ibn_muharram
11-12-2007, 20:23
Nog heel even en dan is onze moskee inscha'Allah af! Maar nu wij zo dichtbij zijn is de pot bijna op :( . Nu vraag ik mij af of iemand een idee heeft om op korte termijn zoveel mogelijk geld op te halen om onze mooie moskee helemaal af te maken. Ik hoop echt dat er iemand met een goed idee komt!
Liefs ...
welke moskee?
heeft die moskee een website ofzo?
chabakija
12-12-2007, 12:26
Probeer met een origineel idee te komen, om geld in te zamelen. ik had laatst bij een ander moskee dat iemand tshirts maakte met islamitische uitspraken, het was een succes, die persoon had zo een 100 tshirts gemaakt, de meeste mensen zeiden zelfs dat ze zonder het tshirt te krijgen (rond 20 euro) toch geld hadden gegeven.
effectieve manier om geld in te zamelen en om nog de da3wa levendig te houden ;)
Allahoea3lam en Allahie3aoun
Superleuk idee! Hier ga ik direct mee aan de slag! :goedzo: :goedzo: :goedzo:
Meer ideën zijn welkom!
Timoschke
12-12-2007, 13:39
Als je de gegevens van de moskee wilt noteren.
Waar, adres, bankrekeningnummer, telefoonnummer etc. wil ik wel geld overmaken.
Succes met je aktie.
chabakija
14-12-2007, 21:26
Als je de gegevens van de moskee wilt noteren.
Waar, adres, bankrekeningnummer, telefoonnummer etc. wil ik wel geld overmaken.
Succes met je aktie.
Hallo,
Sorry dat ik zo laat reageer, maar hieronder staan de gegevens van onze moskee. Wij zijn een kleine gemeente in Limburg, gemeente Helden. Misschien heb je hier wel eens van gehoord, onze moskee is nl 3 jaar geleden op de dag van el ied bijna volledig plat gebrand. Ons dorpje is even wereld nieuws geweest, maar elhamdoelilah zijn we hier alleen maar sterker uitgekomen.
Ik vond het super dat je een donatie wilt doen want wij zijn bijna op de bodem van ons potje. Je hebt me wel op een idee gebracht om een open advertentie te plaatsen naar diegene die een sadaka willen doen.
Allah zal je duizendmaal belonen inscha'Allah!!!
dit zijn de gegevens van de moskee:
SMIB HELDEN (Stichting Marokkaans Islamitische Belangen)
Ruystraat 90A
5988 AC Helden
Rabobanknr: 120727692
Telefoonnummer: 077-3073693/06-27107055
Ps: We hebben nog geen eigen website
Mokermo1992
15-12-2007, 10:44
Hallo,
Sorry dat ik zo laat reageer, maar hieronder staan de gegevens van onze moskee. Wij zijn een kleine gemeente in Limburg, gemeente Helden. Misschien heb je hier wel eens van gehoord, onze moskee is nl 3 jaar geleden op de dag van el ied bijna volledig plat gebrand. Ons dorpje is even wereld nieuws geweest, maar elhamdoelilah zijn we hier alleen maar sterker uitgekomen.
Ik vond het super dat je een donatie wilt doen want wij zijn bijna op de bodem van ons potje. Je hebt me wel op een idee gebracht om een open advertentie te plaatsen naar diegene die een sadaka willen doen.
Ruystraat 90A
5988 AC Helden
Er zijn ook al een paar mensen naar de Moskee in Oosterhout om geld op te halen .
ibn_muharram
15-12-2007, 14:41
Hallo,
Ruystraat 90A
5988 AC Helden
en hebben jullie nog een kamer van koophandel nummer (als stichting zijnde heb je die ook nodig)?
ibn_muharram
15-12-2007, 16:12
mag ik vragen waarom je dat vraagt?
ja hoor, het is verder geen belediging als je dat denkt, maar voordat ik geld ergens op stort wil ik graag dit soort dingetjes weten.
het is namelijk ook zo dat er helaas veel mensen zijn die misbruik maken van de goedheid van Moslims om omwille van Allah (swt) geld te geven.
dus gewoon om naar mij en anderen toe een geruststellend geluid te laten horen, dat deze stichting open kaart speelt (en zichzelf daarmee openstelt om door het gewone publiek gecontroleerd te laten worden) dat laat zien dat de stichting oprecht is.
het is niks ongewoons hoor, als je kijkt naar de meeste Islamitische stichtingen op hun flyer staat altijd KvK nummer erbij.
chabakija
15-12-2007, 17:09
en hebben jullie nog een kamer van koophandel nummer (als stichting zijnde heb je die ook nodig)?
Ik vind het geen probleem dat je het vraagt, ik was nog aan het denken of het noemenswaardig is, maar hier is het: KvK Venlo 12043487
Ik heb trouwens een stukje gevonden over onze moskeebrand op deze site hieronder heb ik het gekopieerd!
Allemaal Superbedankt en Allah r7am Alwaliedien voor jullie interesse.
Geen Lonsdale na brand moskee Helden!
--------------------------------------------------------------------------------
De directie van de Rooms-Katholieke VMBO school in Helden heeft de leerlingen van de school uitdrukkelijk verzocht geen kleding van het merk Lonsdale meer te dragen. Het verzoek komt kort na het compleet afbranden van de moskee in de Limburgse plaats. De Lonsdale-jongeren in Helden worden gezien als de mogelijke daders.
Op de school heerst momenteel een soort van crisissfeer. Zo stuurde de directie een brandbrief naar de docenten om te praten met de jongeren over de vele aanslagen op moskeeën, waaronder die in Helden.
De scholieren zelf zeggen het niet te durven om brand te stichten in een moskee. Volgens hen kan het net zo goed een man van in de veertig zijn. "Lonsdale is een merk gemaakt door negers en is gewoon stoer", aldus een van hen. Hoewel de Lonsdale jeugd dus ontkent iets met de brand in de moskee van afgelopen zaterdag te maken te hebben, lijkt de school zich toch tegen de jeugd te keren.
De oorzaak van de brand is brandstichting. Over de dader(s) is niets bekend. De politie doet daarover nog onderzoek. Gesprekken met de leerlingen moet een verdere escalatie tussen autochtone en allochtone jongeren voorkomen. Dit weekend heeft de politie extra gecontroleerd bij discotheken in Helden. Hier waren geen incidenten.
ibn_muharram
15-12-2007, 17:14
Ik vind het geen probleem dat je het vraagt, ik was nog aan het denken of het noemenswaardig is, maar hier is het: KvK Venlo 12043487
dank oe welllllllll :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.