Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom???

zinalady
10-11-2003, 10:08

Waarom leven wij? Alles gaat zo snel voorbij... Wat is mijn uiteindelijk doel? Wat zegt mijn gevoel? Wat deed ik fout in mijn verleden.... Wat moet ik nog doen in het heden? Ik heb deze wereld nog zoveel te geven... ik LEEF Mijn eigen LEVEN. Mensen beoordelen elke dag, Zij weten precies wat wel en niet mag.. Waarom is het leven van die persoon dan zelf niet volmaakt? Waarom is zij dan toch diegene die altijd andere maar afkraakt? Waarom heeft hij of zij dan toch dat recht? Om zomaar zijn mond open te trekken en zegt wat ze zegt? WEten ze dan niet dat de dag des oordeels zelf wel gaat komen? dat allah zal straffen voor slechte daden...en goede daden zal belonen.. Waarom altijd maar die vooroordelen? IS het omdat hun eigen leven zo fout is of omdat ze zich zo vervelen? Elk mens heeft zo zijn talent... Dus laat zien wie jij echt bent!!! Iedereen kan van jou leren.... Help anderen ook maar zonder ze steeds te moeten bekritiseren. Vooral deze maand is er het goed om er eens stil bij te staan, wat jij allemaal nog kan doen ...en wat je al hebt gedaan. Moge allah jullie allemaal het aller beste geven.. Niet alleen hier op deze aarde...Maar ook na dit leven! Maha salaam Zinalady

zinalady
10-11-2003, 10:17
Soekran essie es!!! ;)

mocrohajat18
10-11-2003, 12:02
:goedzo: wallah echt mooi

zinalady
10-11-2003, 21:57
dank julie wel..als jullie willen zal ik nog meer van mijn gedichtjes op dit forum zetten?!! Beslama

sara_2
10-11-2003, 22:10

zoooooooooo echt prachtig man, heb je het zelf verzonnen. Echt goed. ja en zet zeker nog meer van je berichten. kusjes moi

layla17
11-11-2003, 16:18
zo goed zuster echt mooie ga zo door zo ik maar zeggen echt mooie