Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beste product tegen cellulite?

Inssana83
11-12-2007, 16:44

ik wil aan mijn heupen/dijen gaan werken. ik ben bezig met krachtrainig en ik gebruik ook zo'n sauna band. ik wil ook een goede creme tegen cellulite kopen, maar je hebt zo veel keuzes dat ik niet meer weet wat ik nou moet gebruiken. dus dames. wat gebruiken jullie? - loreal - biodermal - nivea ....etc

gadoeda
12-12-2007, 11:50
up wil ook wel weten

Magrabia_Annisa
12-12-2007, 12:54
hey, al die cremes helpen volgens mij voor geen meter, was vorige week ook op vitaya, veel vrouwen hebben al die cremes getest en niks hielp echt, alleen werd de huid zachter das al. ik ben er ook al een tijdje mee bezig en ik ben er echt bijna helemaal vanaf! veel water drinken, uurtje per dag of om de dag (hangt af van het weer) joggen. en wat het echt heeft gedaan is volgens mij de cellesse van philips, das zo'n masseerapparaat dat je huid heel intens masseert door zuig- en rolsysteem. drie keer per week zo'n kwartiertje (7 minuten per been) en na een maand zie je echt een serieuze verbetering. als je het dan nog combineert met beweging en veel water drinken ben je er in een mum van tijd vanaf! dat apparaat gebruiken ze trouwens bij endermologie, en daar betaal je zo'n 50 euro voor per beurt en dat is het enige waarvan echt bewezen is dat het helpt tegen cellulite! veel succes!