Bekijk originele versie : Help ben op zoek naar een woning???????/
hallo allemaal,
nou dan maar op deze manier.....................
ik ben hoognodig op zoek naar een woning, maakt niet uit waar in nederland en hoeveel de huur kost als het maar wat is.
ik heb al van alles geprobeerd maar alles werkt tegen.
ik hoop dat iemand me kan helpen :(
:zwaai:
jamila_nador
27-08-2002, 19:32
waarom doe je het niet via de woningbouw?
dus ook de woningbouw........................................ ....
en die kan mij niet helpen, moet netjes op mijn beurt wachten en daar heb ik geen tijd meer voor........
jamila_nador
27-08-2002, 19:39
waarvoor heb je het zo snel nodig? als ik vragen mag
soussiasaida
27-08-2002, 21:50
Der zijn weet ik veel hoeveel manieren om aan een woning te komen, misschien pak je het gewoon te verkeerd aan want als hetw erkelijk zo spoed was had je der nu al een geregeld kunnen krijgen.
dulce_lamia
27-08-2002, 22:05
Origineel gepost door soussiasaida
Der zijn weet ik veel hoeveel manieren om aan een woning te komen, misschien pak je het gewoon te verkeerd aan want als hetw erkelijk zo spoed was had je der nu al een geregeld kunnen krijgen.
Nou het is tegenwoordig helemaal niet makkelijk hoor om een woning te vinden!
De enige kans om snel een woning te krijgen is direct wonen, maar dan betaal je ook 500 euro voor een 2 kamer apt. en in amsterdam is dat het dubbele, schandalig gewoon, wie kan dat nou betalen?
Misschien kan je tijdens het wachten op een woning zolang een kamer huren. Je kunt ook proberen een flat in de Bijlmer te huren. Daar heb je niet van die lange wachttijden. Succes.
Origineel gepost door JunkieXL
Misschien kan je tijdens het wachten op een woning zolang een kamer huren. Je kunt ook proberen een flat in de Bijlmer te huren. Daar heb je niet van die lange wachttijden. Succes.
Nee ... maar dan ben je toch nog 500 euro per maand kwijt aan materiele schade! Die bosnegers daar zijn psychisch!
soussiasaida
27-08-2002, 22:29
Origineel gepost door dulce_lamia
Nou het is tegenwoordig helemaal niet makkelijk hoor om een woning te vinden!
De enige kans om snel een woning te krijgen is direct wonen, maar dan betaal je ook 500 euro voor een 2 kamer apt. en in amsterdam is dat het dubbele, schandalig gewoon, wie kan dat nou betalen?
Dat je in Amsterdam niet een twee drie een huis krijgt vind ik meer dan logisch maar wij in zeist hebben wel tientallen manieren om snel een woning te krijgen. Het verschilt gewoon per gemeente kijk dit is niet een drukke stad, wel een mooie stad om in te wonen dus betaal je daar ook zeer zeker wat voor...........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.