Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoofddoekdragende dames HELP

Pagina's : [1] 2

lady__s
11-12-2007, 16:15

[ Dag dames, ik draag sinds kort hoofddoek elhamdoelilah maar ik vind het moeilijk om er leuke lange kleding bij te combineren, hoe doen jullie dat?:o ]

tiztoutiniagirl
11-12-2007, 16:17
Ik heb daar ook moeite mee. Je moet gewoon goed kijken in de winkels. En zoveel mogelijk lange kleding kopen en dan vind je ze uiteindelijk weer terug in de kast hahaha nee. Je vindt nu veel lange kleding omdat hey nu in si. Ik zou HM of vero moda kijken die hebben wel leuke kleding

lady__s
11-12-2007, 16:20
Ik heb daar ook moeite mee. Je moet gewoon goed kijken in de winkels. En zoveel mogelijk lange kleding kopen en dan vind je ze uiteindelijk weer terug in de kast hahaha nee. Je vindt nu veel lange kleding omdat hey nu in si. Ik zou HM of vero moda kijken die hebben wel leuke kleding Ja dat heb ik al geprobeerd maar ik vind maar niets leuks :(

tiztoutiniagirl
11-12-2007, 17:07
je moet goed kijken en niet te kieskeurig zijn. Al zijn ze niet leuk koop ze gewoon want je kan ze nog altijd met iets combineren zodat het wel leuk wordt

lady__s
12-12-2007, 18:56

Zoals?

ikweetalles
12-12-2007, 18:59
[ Dag dames, ik draag sinds kort hoofddoek elhamdoelilah maar ik vind het moeilijk om er leuke lange kleding bij te combineren, hoe doen jullie dat?:o ] Als je naar de stad gaat kun je b.v. alleen een broek, korte truitje en jas dragen. Op school etc. gewoon jurkjes combineren met een lange broek en lange truitje eronder. Is niet zo moeilijk :o

lady__s
12-12-2007, 19:26
Als je naar de stad gaat kun je b.v. alleen een broek, korte truitje en jas dragen. Op school etc. gewoon jurkjes combineren met een lange broek en lange truitje eronder. Is niet zo moeilijk :o Dat probeer ik wel maar ik kan geen leuke jurkjes vinden.. waar kopen jullie ze?

misz_moslimaah
12-12-2007, 19:39
Dat probeer ik wel maar ik kan geen leuke jurkjes vinden.. waar kopen jullie ze? Zara, H&M, Vero Moda, Mango enz... Succes meid :sjans:

XxNad0rGirlxX
12-12-2007, 19:42
Kijk ook bij winkels waar je normaal gesproken niet naar binnen gaat. Wie weet vind je wel wat. :o

lady__s
12-12-2007, 19:43
Thank You dames, verdere tips zijn altijd welkom!

misz_moslimaah
12-12-2007, 19:47
Thank You dames, verdere tips zijn altijd welkom! Je kan ook driekwart rokjes halen doe je er een leuk shirtje boven en een nette broek onder..!! Succes :sjans:

Cat
12-12-2007, 19:47
Nou, t hoeft niet een rok, broek, trui, jurk, lange jas etc. te zijn. Je moet een eigen stijl ontwikkelen en in t begin is t moeilijk, je bent heel kieskeurig dan maar t gaat geleidelijk wel goed komen. Waar je als hoofddoekdragende makkelijk in kan trappen is outfits vormen die TOO MUCH zijn, daar gaat t vaak mis. gewoon casual cute. En kijk ook om je heen, er lopen genoeg hoofdoekdragende dames rond die er top uitzien, daar kan je ook ideetjes uithalen. Veel succes.

ikweetalles
12-12-2007, 20:38
Dat probeer ik wel maar ik kan geen leuke jurkjes vinden.. waar kopen jullie ze? H&M, c&a overal zo'n beetje. Gewoon die anderen met legging ofzo dragen kun jij dan gewoon met broeken dragen. :o

tiztoutiniagirl
12-12-2007, 20:49
Zoals? een doodsimpel jurkje kan je combineren met een leuke vest en ketting bijvoorbeeld. Een sjaal of riem kan je ook over die jurk doen wat een ander effect geeft :D

miss_yosraahhh
12-12-2007, 22:07

Kijk op winkel site's en klik op tuniekjes, of jurken en rokken. Een beetje je fantasie gebruiken en je hebt zo de leukste outfits. Ik draag alleen maar jurkjes/tunieken met broeken ;) En met mooi weer lange rokken met truitjes ;)

Pagina's : [1] 2