Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn haar wordt heeeeel rap vetig

lailalial
10-11-2003, 00:24

salaam,broeders en zusters Ik heb hier een probleem mijn haar wordt rap vettig ik heb al de soorten champoo voor vettig haar gebruikt en zo maar dat help niet als er iemandt een middeltje kent of zo kun je aub vermelden want ik vindt wel lastig bedankt beslama laila

Hbilaatje
10-11-2003, 01:06
Nee sorry meis;)

Selina
10-11-2003, 02:20
Origineel gepost door lailalial salaam,broeders en zusters Ik heb hier een probleem mijn haar wordt rap vettig ik heb al de soorten champoo voor vettig haar gebruikt en zo maar dat help niet als er iemandt een middeltje kent of zo kun je aub vermelden want ik vindt wel lastig bedankt beslama laila Moet je wassen met Rassoel dat kan je kopen bij maroc winkels

Zinagirl21
10-11-2003, 07:01
Creme-spoeling gebruiken na het shampoo ofzo

arabicpassion
10-11-2003, 08:12

wanneer je je haar minder vaak wast went je hoofdhuid er ook aan en wordt het minder snel vettig..

DanGd_LayDy
10-11-2003, 10:20
Probeer het eens met zwitsal, Helpt echt goed vooral tegen haar uitval :) .........Ik hoop voor je dat het al goed is.. Thalla.. :zwaai: XXXXXXXXXXMOI

mavrania
10-11-2003, 11:18
meid ik geef je 1 tip gebruik geen cremespoeling want daar wordt je haar namelijk vettig van. ik krijg daar door vettig haar.

BoRn_2_BiAtCh
10-11-2003, 11:46
en nu..moet ik et me aantrekken ofzo?.... :rolleyes:

lailalial
10-11-2003, 12:51
bedankt voor jullie reacties ik ga het zeker doen wat jullie geschreven hebben en ik hoop voor nog meer reacties beslama

DanGd_LayDy
10-11-2003, 13:09
Origineel gepost door lailalial bedankt voor jullie reacties ik ga het zeker doen wat jullie geschreven hebben en ik hoop voor nog meer reacties beslama Joure welcome...daar zijn we tog voor sistah's :D :zwaai: Thalla en veel succesxxxxxxxxxxMOI

peacefull
10-11-2003, 13:15
* Je hoofdhuid niet masseren wanneer je shampoo aanbrengt, je activeert dan je talgklieren en die beginnen dan vet te produceren. * Je haar niet iedere dag wassen, want je talgklieren zien dat je hoofdhuid droog is en maken een beschermlaag waardoor er meer vet ontstaat. (2 maal per week is genoeg) * Gebruik een goede shampoo voor vet haar. * Crèmespoeling aanbrengen enkel op de punten, en niet op je hoofdhuid! Niet inmasseren, gewoon wat aanbrengen en uitspoelen! * Kam je haar niet te veel!