Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ontspoorde meisjes!!!

Pagina's : [1] 2

Teaser
27-08-2002, 16:41

Titel: Ontspoorde meisjes. Subtitel: Hoe komt dat nou? Technical survey by Prof. dr. hadj Teaser ir. Het heeft helemaal te maken met wat voor persoon je bent en hoe je tegenover alles staat. De een trekt zich meer aan van bepaalde gebeurtenissen/mensen in hun leven en de ander kan er beter mee omgaan. Het is ook dat algemeen bekend is dat de een zich meer wilt profileren dan de ander. Vooral bij Marokkanen waar de vrouw zich al in een mindere status bevind ten opzichte van de man, komt de drang om zichzelf te laten zien veel meer dan andere meisjes Je ziet ook vaak dat meisjes zich afkeren tegen de Marokkaanse gemeenschap door slechte ervaringen, wat meestal veroorzaakt is door een jongen. (broer, vader, ex vriendjes). Ze voelen zich niet op hun gemak en keren zich af. Rebel without a cause situatie, veel beginnen al vroeg in de puberteit, typisch puberaal gedrag en de grens wordt steeds verder verlegd. Grenzen die bepaald zijn door de ouders, bij Marokkanen door de MAN, willen de meiden zich niet aan houden. Gaan roken, gaan uit, drinken. “Het is toch mijn leven” is een bekende uitspraak, ze voelen zich al volwassen en willen hun eigen leven leiden. Op zich is dit wel een normaal verschijnsel, maar dit gebeurt meestal in extremen, vooral bij Marokkanen. Ze gaan te veel uit, ze drinken te veel, roken pakjes per dag. Als ik uitga, zijn meestal de Marokkaanse meiden, de meiden die het minste aanhebben en het meeste drinken, Terwijl Surinaamse en Nederlandse meisjes zich alleen aan de spa blauw bevinden. Dit geld hetzelfde voor Marokkaanse jongens, die ook totaal niet kunnen omgaan met nieuw verworven vrijheid. Als ik dit zo zie denk ik bij mezelf, het is goed dat de Commodore 64 me van de straat heeft gehouden. Heb ik gelijk of hebben jullie daar een andere mening over? (ik weet dat ik gelijk heb, maar vraag het toch) P.S. De dag moet nog komen dat ik een Marokkaanse meisje zie in een black sabbath outfit en dagelijks een kopje bloed drinkt.

sweet21
27-08-2002, 16:53
Hoi teaser, wat bedoel je met dagelijks een kopje bloed drinken

sweet21
27-08-2002, 16:56
Ik vind wel dat er een beetje te veel wordt overdreven over marokkaanse meisjes. Iedereen gelooft maar alle verhaaltjes die vertelt worden. Ik moet eerst met mijn eigen ogen zien dat een marokkaans meisje alcohol drinkt voordat ik het geloof. Ik vind dat wel heel extreem, ik heb het nog nooit gezien.

sweet21
27-08-2002, 17:06
Origineel gepost door Timoucha Ik heb het met mijn eigen ogen gezien, zal ik je nog sterker vertellen, het werd mij aangeboden toen ik bij een nicht op bezoek was, in plaats van a the met n3an3a.......... werd mij een glasje wijn of wisky aangeboden............. naaaa geef mij maar een glas cola dan! :rolleyes: ayaaaw dat meen je niet, wallah ik heb het nog nooit gezien. Ach ja dat komt ook doordat ik in een heel klein dorpje woon. Ik heb het wel vaker gehoord maar ik geloofde het nooit. Ik heb laatst bonbons gegeten en toen ik bij ingredienten keek kwam ik erachter dat er rum in zat. Ik heb alles er weer uitgespuugd. Ik was gelijk misselijk, en heb alles weggegooid.

Najib26
27-08-2002, 22:21

Het is inderdaad zo dat de meeste Marokkanen niet met vrijheid kunnen omgaan. Alcohol is haram. Maar als Marokkanen aan de alcohol gaan, dan weten ze niet van ophouden. En als Marokkanen zat worden, worden ze agressief. Nederlanders vallen dan in slaap.

Teaser
27-08-2002, 22:28
Origineel gepost door Najib26 Het is inderdaad zo dat de meeste Marokkanen niet met vrijheid kunnen omgaan. Alcohol is haram. Maar als Marokkanen aan de alcohol gaan, dan weten ze niet van ophouden. En als Marokkanen zat worden, worden ze agressief. Nederlanders vallen dan in slaap. hehehehe in slaap..............hahahahah die is goed.............

TonyM
27-08-2002, 22:30
Origineel gepost door Najib26 Het is inderdaad zo dat de meeste Marokkanen niet met vrijheid kunnen omgaan. Alcohol is haram. Maar als Marokkanen aan de alcohol gaan, dan weten ze niet van ophouden. En als Marokkanen zat worden, worden ze agressief. Nederlanders vallen dan in slaap. En ik word mister smooth-talk himself!

soussiasaida
27-08-2002, 22:35
Pas maar op dat je zelf niet onstpoord.......... Ik weet niet, ik vind dat je dat allemaal zelf in de hand hebt, je word nou eenmaal niet geacht om ergens wat te gaan drinken met een onbekende gozer of whatever. Als je wat wilt drinken dan doe je dat maar thuis of met je vriendinnen! Ik word zo kwaad als ik door hoog chaterijne loop en iedere keer weer een groepje "goedkope rotzooi" langs me zie waggelen, echt genant gewoon....echt sommige jongens hoeven alleen maar effe te wuiffen en ze zijn al verkocht.......... zo begint het meestal. Meiden moeten zich wat meer volwassener dragen en netter kleden, sorry dat ik het zeg maar sommige kleden zichzelf gewoon zo uitdagend dat ze wel van die jongens op ze afkrijgen............ Rotzooi zoekt nou eenmaal rotzooi om het grofweg te zeggen.............

soussiasaida
27-08-2002, 22:36
En NEEEEEEEEE ik heb het niet over alle dames van HC, der zijn natuurlijk ook genoeg fatsoenlijke meiden die daar lopen.!

Najib26
27-08-2002, 22:41
Origineel gepost door soussiasaida Pas maar op dat je zelf niet onstpoord.......... Ik weet niet, ik vind dat je dat allemaal zelf in de hand hebt, je word nou eenmaal niet geacht om ergens wat te gaan drinken met een onbekende gozer of whatever. Als je wat wilt drinken dan doe je dat maar thuis of met je vriendinnen! Ik word zo kwaad als ik door hoog chaterijne loop en iedere keer weer een groepje "goedkope rotzooi" langs me zie waggelen, echt genant gewoon....echt sommige jongens hoeven alleen maar effe te wuiffen en ze zijn al verkocht.......... zo begint het meestal. Meiden moeten zich wat meer volwassener dragen en netter kleden, sorry dat ik het zeg maar sommige kleden zichzelf gewoon zo uitdagend dat ze wel van die jongens op ze afkrijgen............ Rotzooi zoekt nou eenmaal rotzooi om het grofweg te zeggen............. Misschien moet je die bewuste meisjes op Hoog Catharijne een keer in elkaar slaan, misschien dat dat helpt. Ik kan je niet helpen, want een man slaat geen vrouw he. En ik ben daar ook veel te aardig voor. Jij kunt het wel :)

soussiasaida
27-08-2002, 22:47
Origineel gepost door Najib26 Misschien moet je die bewuste meisjes op Hoog Catharijne een keer in elkaar slaan, misschien dat dat helpt. Ik kan je niet helpen, want een man slaat geen vrouw he. En ik ben daar ook veel te aardig voor. Jij kunt het wel :) Ik zal ze morgen wel effe een paar :stomp: geven, mijn handen jeukten toch al af en toe :D Nee joh najib dat is de taak van hun ouders, ik begrijp niet hoe sommige zo de deur uit kunnen gaan maar ja subhannallah misschien dat ze ergens op school ook nog een kleding kast hebben :confused: Maar effe zonder dollen, soms is het echt te erg voor woorden, sommige meiden "verkopen" zichzelf als het ware heel erg goedkoop, als je mooi bent nou oke tbarkellah dan maar niemand hoeft te zien wat je in "huis" hebt b.w.v.s.!

TonyM
27-08-2002, 22:48
Origineel gepost door Najib26 Misschien moet je die bewuste meisjes op Hoog Catharijne een keer in elkaar slaan, misschien dat dat helpt. Ik kan je niet helpen, want een man slaat geen vrouw he. En ik ben daar ook veel te aardig voor. Jij kunt het wel :) Meneertje .... de Islam is geen verplichting. Laatst vertelde een collega mij dat hij drie jaar in Saoedie-Arabie had gewerkt. De man in kwestie vertelde mij dat als je op het moment van het gebed, als man zijnde buiten begaf. Dat je dan de moskee in werd 'gesleurd' door de geestelijk (islamitische) politie ... BELACHELIJK! Men moet zichzelf in de gaten houden en anderen aansporen, maar niet dwingen! Alleen mijn ouders mogen mij dwingen ... en dat doen ze ook :p

Najib26
27-08-2002, 22:51
Origineel gepost door soussiasaida Ik zal ze morgen wel effe een paar :stomp: geven, mijn handen jeukten toch al af en toe :D Nee joh najib dat is de taak van hun ouders, ik begrijp niet hoe sommige zo de deur uit kunnen gaan maar ja subhannallah misschien dat ze ergens op school ook nog een kleding kast hebben :confused: Maar effe zonder dollen, soms is het echt te erg voor woorden, sommige meiden "verkopen" zichzelf als het ware heel erg goedkoop, als je mooi bent nou oke tbarkellah dan maar niemand hoeft te zien wat je in "huis" hebt b.w.v.s.! Sommigen leiden een dubbelleven. Thuis het rustige meisje en op straat een beest. Sommigen stoppen in plaats van boeken in hun tas een minirok en een kort shirtje................

Najib26
27-08-2002, 22:52
Origineel gepost door TonyM Meneertje .... de Islam is geen verplichting. Laatst vertelde een collega mij dat hij drie jaar in Saoedie-Arabie had gewerkt. De man in kwestie vertelde mij dat als je op het moment van het gebed, als man zijnde buiten begaf. Dat je dan de moskee in werd 'gesleurd' door de geestelijk (islamitische) politie ... BELACHELIJK! Men moet zichzelf in de gaten houden en anderen aansporen, maar niet dwingen! Alleen mijn ouders mogen mij dwingen ... en dat doen ze ook :p Het was maar een grapje :)

soussiasaida
27-08-2002, 22:53

Origineel gepost door Najib26 Sommigen leiden een dubbelleven. Thuis het rustige meisje en op straat een beest. Sommigen stoppen in plaats van boeken in hun tas een minirok en een kort shirtje................ Ze denken dat ze niet gezien worden maar hetgeen waar ze juist voor moesten vrezen zien ze "boven het hoofd"...........................

Pagina's : [1] 2