Bekijk originele versie : Wat zou jij doen?
Als je 1 ding in je leven ongedaan mocht maken....wat zou je dan NOOIT hebben gedaan?
Ik zou in sommige gevallen NIET naar andere mensen hebben geluisterd. Mijn ondertekening is niet voor niets: Let your heart lead the way :rolleyes:
Hindaatje
27-08-2002, 16:30
Origineel gepost door CHICAx
Als je 1 ding in je leven ongedaan mocht maken....wat zou je dan NOOIT hebben gedaan?
Ik zou in sommige gevallen NIET naar andere mensen hebben geluisterd. Mijn ondertekening is niet voor niets: Let your heart lead the way :rolleyes:
ik zou precies het omgekeerde doen,niet naar me hart luisteren,maar naar me verstand! :rolleyes:
Origineel gepost door Hindaatje
ik zou precies het omgekeerde doen,niet naar me hart luisteren,maar naar me verstand! :rolleyes:
Soms is het beter om naar je hart te luisteren ;)
Hindaatje
27-08-2002, 16:34
Soms is het beter om naar je hart te luisteren ;)
jah dat dacht ik ook altijd,alleen heb ik er nu mezelf mee :(
me van binnen zo laten pijndigen door mensen die niks voorstellen en die mij de grond in hebben gestampt
NIET MET JONGENS ZIJN OMGEWEEST
SLECHTE REPUTATIE KRIJG JE ERVAN BAH
pannenkoek
27-08-2002, 18:40
had ik in mijn pubbertijd maar wat meer naar mijn ouders geluisterd, dat scheelde me dan een hoop problemen :(
HAD ik net maar een chocolade ijs genomen.........................
DAs veel lekkerder dan die vanille ijs die ik op heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D
freemale
27-08-2002, 19:51
Nooit aan de relatie begonnen waar ik nu in zit.
Origineel gepost door freemale
Nooit aan de relatie begonnen waar ik nu in zit.
Je kan het altijd nog uitmaken :rolleyes:
Ik heb nergens spijt van........................alles wat ik gedaan heb, heb ik goed over nagedacht.
elke fout is wel een les geweest
k zou niets liever niet gedaan hebben
DiaNo
saidaaatje
27-08-2002, 23:51
hmmmmm deze topic heb ik ook vorige week geopend maarre ja ook al maak je fouten..t is nooit voor niets gweest want je leert er zekr van......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.